62.

89 1 0
                                    

*o 30 minut později*
Uběhlo asi 30 minut a já stále spala, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Když jsem spala, tak jsem uslyšela odemykání dveří a následný řev Jakuba. "Do píči nechte mě na pokoji" zařval a Robin společně s Dominikem ho vzali do obýváku na gauč. Pepa zavřel dveře a JS mu sundal boty. Já jsem vstala a radši si sedla na židli u stolu, kde měl Radek nějaký věci. Opřený u stolu stál Tomáš a jen sledoval Jakuba, který vypadal hrozně. Dominik šel do koupelny, ze které následně přinesl kýbl a dal ho Jakubovi ke gauči. Jakub ležel na gauči a měl hlavu zabořenou do polštáře. "Vyspí se z toho a bude zas v pohodě" řekl Robin a pousmál se na mě, já se jen na něho podívala a moc mi do smíchu nebylo. "Robine, můžeš prosím se mnou na balkón?" Zeptala jsem se potichu a on kývl na souhlas. Vstala jsem a společně s Robinem šla na balkón, kde jsem se opřela o zábradlí a sledovala ulice. "Tak, o co jde Baru?" Zeptal se a dřepl si na zem, když se opřel o zeď. "Jde o Jakuba, dneska to dost přehnal" řekla jsem a podívala se na Robina, ten se jen na mě podíval. "No přehnal, ale veř, že vše bude v pohodě" řekl a pousmál se. "Je toho na mě moc, trápí mě Jakub, to že mam za chvíli narozky a ještě dítě" řekla jsem a stekla mi slza. "Ty to zvládneš Baru" řekl a objal mě. Já se mu zabořila hlavou do hrudi a on mě jen pevně objímal. "Asi půjdem dovnitř" řekla jsem potichu a šla za klukama, co byli v kuchyni. Já za nima došla a začla si s nima povídat.

*O dvě hodiny později*
Uběhly dvě hodiny a my si dávali jídlo, co objednal Dominik. Já se smála příhodě, co se stalo nedávno Tomášovi, kterej se vypl na koncertě. "Tak když si kokot" řekl Dominik se smíchem a já se začla smát. "Ale byl to tvůj nápad chlastat" řekl na obranu Tomáš a já se jen smála. Když jsme se smáli, tak jsme uslyšeli zvuk, jako by někdo vstal. Podívali jsme se na gauč a tam byl Jakub, co si zrovna sedal. My ho ignorovali a povídali si dál, šel do kuchyně a bral si prášek. Zapil ho a šel ke mně, dal mi pusu na tvář, ale já ho od sebe odtáhla. "Co sem udělal?" Zeptal se dost mimo a já se na něho jen usmála. "Ty si to nepamatuješ?" Zeptal se Robin a vzal si kousek sushi. "Ne?" Řekl dost mimo Jakub. "Víš co se stalo? Totálně seš ožral, plus si do toho fetoval cocain, nechal si po sobě lézt kurvy, co se na tebe lepily a s jednou ses pak i líbal" řekl Dominik a já se jen zarazila. "Do prdele já si to nepamatuju" řekl Jakub a držel se za hlavu. "Tak se podívej na story Terezy, protože to byla Tereza do prdele" řekl Robin a mně se zastavilo srdce. "Je to pravda Jakube?" Zeptala jsem se potichu a začly mi téct slzy.  "Baru, já nechtěl" řekl potichu a sedl si vedle mě. "Kdyby sis nedával ten zasranej fet a chlast, tak by všechno bylo v pohodě" řekla jsem a začla brečet. "Do prdele a já za to snad můžu?" Zeptal se a zvýšil hlas. "A víš, že jo?" Řekla jsem a začla se zvedat. "No dobrý, tak sem čůrák, stačí?" Řekl a začal brečet. "Vrať mi klíče" řekla jsem potichu a nastavila ruku. On nechápal, "a to jako proč?" Zeptal se dost mimo. "Je konec Jakube, aspoň pro teď" řekla jsem a jemu se málem zastavilo srdce. On jen mlčel a dal mi klíč, já jsem se sebrala a vzala boty. "Zejtra ti jeden z kluků doveze věci"řekla jsem a odešla. Šla jsem domů a začla brečet, šla jsem po ulici a pouze brečela. Dívala jsem se na tapetu, kde jsem s Jakubem a ihned ji nahradila jinou. Když jsem došla domů, převlékla jsem se a šla si sednout na gauč.

*Z pohledu Jakuba*
Seděl jsem na židli a v hlavě měl její slova. Celý sem to posral, kdybych si to nedal, tak je vše v pohodě. Začal jsem brečet a šel do pokoje, kde jsem se zamkl. Vytáhl jsem z nočního stolku LSD s dal si ho pod jazyk, sice sem všem slíbil, že končím s drogami, ale teď to potřebuju. Lehl jsem si na postel a nechal se vést tím stavem. Bylo mi dobře, před sebou jsem měl jiný svět, než realitu.

*Z pohledu Báry*
Seděla jsem na gauči a brečela. Sebrala jsem se a šla do pokoje, kde jsem vzala Jakubův kufr a začla mu balit všechny věci, psala jsem Tomášovi, ať dojede pro jeho věci. Když jsem balila věci, tak jsem nasála jeho vůni a brečela. Bude to pro mě těžký, ale musela jsem to udělat. Asi po 5 minutách jsem dobalila a pár věcí dala do krabic. Vzala jsem to a odnesla do obýváku, kde jsem si sedla do křesla a čekala, než dojede Tomáš. Ten zazvonil během pár minut a já otevřela. Objal mě a já ho pustila dál. "Tady jsou jeho věci" řekla jsem a utřela si slzy. On kývl na souhlas a já mu pomohla věci odnést do kufru. Když jsme dávali poslední krabici do kufru, tak jsem se podívala na Tomáše. "Je to vše?" Zeptal se a já kývla na souhlas. Objala jsem ho a on nasedl do auta, zamávala jsem mu a on se ztrácel v oblaku prachu. Já šla domů a pouze si lehla na gauč. Začla jsem brečet, jako malá.

Další část🫶🏼🫶🏼

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat