"co se směješ tak blbě Jakube?" Zeptala se Nela a podívala se i na mě. "Niic, jen si říkam, že ti dal Dominik asi pořádně zabrat" řekl Jakub a stoupl si ke mně. "Drž hubu Jakube, dík" zamumlal Dominik a sedl si na gauč. Nela si sedla vedle něho a opřela si hlavu o jeho rameno. "Každopádně od nás máte od zítřka na čtyři dny klid" řekl Kuba a sedl si na židli. "Jak jako?" Zeptal se Dominik. "Letim s Bárou do Itálie" řekl Kuba a usmál se. "To se máte, tady Dominik, mě jěště na dovolenou nevzal" zamumlala Nela. "Notaak babyy, někdy jo" řekl na svou obhajobu Dominik. Já uslyšela zvonek a letěla otevřít. "Čau Pepo" řekla jsem. "Čau, tady máš kufr" řekl a divně mě projel pohledem. "Byla sem ve sprše" řekla jsem a jemu se ulevilo. "Díky za kufr" řekla jsem a on se usmál. " Nemáš za co a užij si Itálii" řekl s úsměvem a objal mě. Já mu objetí oplatila a následně mu zamávala, jelikož odcházel. Já zavřela dveře a táhla kufr do Kubova pokoje. Zavřela jsem za sebou a dala kufr ke skříni. Otevřela jsem kufr a vyndala si čistý věci. Oblékla jsem si tepláky a Jakubovo triko jsem si nechala. Lehla jsem si do postele a byla na telefonu. Vzala jsem si sluchátka a zapla si písničky. Absolutně jsem nevnímala okolí, takže jsem si ani nevšimla Jakuba. Co za mnou ležel a opřel si o mě hlavu. Já si sundala sluchátka a otočila se k němu. "Už zítra se budeme válet na hotelovým pokoji, jen my dva a nikdo jiný" zašeptal mi do ucha a skousl ho. Já se usmála a políbila ho. "Každopádně, nějaký nápady?" Zeptala jsem se a podívala se na něho. "Mmmm" zamyslel se a já se na něho dívala. "Na mrdání zapomeň rovnou" řekla jsem a usmála se. "Tak já nevim" zamumlal a já se usmála víc. Když jsme tam tak leželi, tak k nám došel Dominik. "S Nelou jdem na hokej, takže tady máte od nás na chvíli klid" řekl a při tom si oblékal mikinu. "Půjdem s nima?" Zeptal se Kuba a podíval se na mě. "Klidně můžeš jít, mě nějak hokej nebere" zamumlala jsem a přikryla se. "Beru to, jako ne, tak si to tady vy dva užijte a my jdem" řekl a odešel. Já byla pod dekou a mlčela. "Co s tebou je? Jsi nějaká divná" řekl Kuba a podíval se na mě. "Nevim, není mi dobře" zamumlala jsem. "Je něco, co by ti zlepšilo náladu?" Zeptal se a objal mě. "Chtěla jsem s tebou dneska jít se někam projít, ale psal mi Radek, že máš jít do studia" řekla jsem a podívala se na něho. "Tak se můžu na studio vysrat momentálně a být s tebou" řekl a usmál se. "Neměl by jsi na to srát Jakube, obzvlášť, když za týden hraješ ve Varech" řekla jsem a sedla si. "Kotě, momentálně jsi pro mě hlavní prioritou ty" řekl a sedl si vedle mě. Já se mu jen podívala do očí a opřela se o jeho rameno. "Nechci pak poslouchat kecy od kluků, že tě nikam nepustim atd" řekla jsem a vstala. On mě chytl za ruku a stáhl mě do postele. Já jsem ležela na něm a hlavu měla na jeho rameni. "No a, ty si moje holka a chci s tebou trávit čas, takže mi jsou momentálně u prdele" řekl Kuba a dal mi pusu do vlasů. "Já bych asi do toho studia šla, protože je pak čtyři dny neuvidíme" řekla jsem a vstala. On taky vstal a vzal si mikinu. Já si oblékla podprsenku a taky si vzala mikinu. "Můžem?" Zeptal se a já kývla na souhlas. Vzali jsme si boty a vyšli směr studio.
ČTEŠ
Láska & Nenávist/ Yzomandias
Fanfictionz nenávisti, která trvala pár let se stala láska, ale i však ta někdy končí..