57.

90 1 0
                                    

Nechala jsem se vést Kubovou rukou, aniž bych věděla kam. Když zastavil, otočil se na mě a pouze na mě koukal. Já jsem zaregistrovala, že stojíme před koupelnou. Pouze jsem se na něho podívala a otevřela pomalu dveře koupelny. Po otevření dveří jsem byla zaražená, kolem vany byly květy růží a na vaně položené svíčky. Na tácu bylo víno společně se sklenicemi a ve vaně pěna. Já se jen otočila na Kubu a on se jen usmál. "Jsem ti říkal, že si to uděláme hezký" řekl s úsměvem a políbil mě. Zamkl za námi a já šla blíž k vaně. Kuba si sundal oblečení a vlezl do vany. Já na něho jen zírala a on zas na mě. "Budeš tady na mě čumět, nebo jdeš taky?" Zeptal se s úsměvem a já jsem šla za ním. Sedla jsem si na něho a opřela si hlavu o jeho hruď. On se usmál a dal ruce kolem mého pasu. Já jsem se nad tím pouze usmála a políbila ho. "Jaký je účel téhle romantiky?" Zeptala jsem se a trochu se posunula. "Nevím, ale trocha romantiky nás nezabije, ne?" Zeptal se s úsměvem. Já se jen usmála a on se opřel trochu výš. Otevřel lahev a nalil nám víno, mně nalil málo, jelikož jsem moc nechtěla pít. Když položil lahev zpět, tak jsem se otočila k němu a stále na něm seděla. Podívala jsem se mu do očí a napila se vína, které bylo příjemně studené. Kuba se též napil a položil svou sklenici na zem. Já jsem si ji též položila na zem a stále ho sledovala. Kousla jsem ho jemně do rtu a ucítila jsem, jak jeho ruce chytly mé boky. Já ho začla do rtu kousat a on mi to začal vracet. Najednou jsem uslyšela písničku The Hills a pouze se na Jakuba podívala. "To bylo v plánu?" Zeptala jsem se zvědavě. "To, že tě tady teď s velkou pravděpodobností ojedu? Jo, bylo" řekl a začal mě líbat. Já jsem pouze začla spolupracovat a ucítila jsem, jak si mě přisunul blíž. Já jsem tiše vzdychla a jen jsem uviděla ten jeho sladký úsměv. "Pokud nechceš, tak to hlavně řekni" řekl Kuba a já se na něho jen podívala. "Tebe chci vždycky" zašeptala jsem mu do ucha a skousla mu ho. On se usmál a nahnul se do kapsy, ze které vytáhl kondom. "Tyvole, ty tu gumu nosíš u sebe furt" řekla jsem se smíchem a on se usmál. Já jsem slezla a sepnula si vlasy, on si mě ale ihned na sebe vysadil a obal od kondomu dal vedle jeho sklenice vína. Jakmile byl ve mně, tak jsem pouze tiše vzdychla a on se jen usmál. "Ani nevíš, jak moc tě teď kurva chci" řekl a začal pomalu přidávat na tempu. Já jsem pouze vzdychla a zaklonila hlavu, on se usmál a začal určovat tempo mými boky. Zaposlouchala jsem se do jeho tichých vzdychů a skousla si ret. Já jsem začla boky pohybovat a on začal vzdychat víc. Já se jen usmála a pokračovala. "Baru notak" řekl se vzdychem mé jméno a já jsem i tak pokračovala. On začal mé jméno vzdychat víc a po chvilce jsem přestala. On jen rychle dýchal a sundal mě ze sebe. Sundal si kondom a vyhodil ho. Já jsem se usmála a políbila ho, on polibek protáhl s úsměvem. "Nemysli si, že tohle byl konec Andreasová" řekl v polibku a vylezl z vany. Já jsem též vylezla a zabalila se do ručníku. Uklidili jsme to tam a vydali se do obýváku, kde jsme si sedli na gauč. "Ten čas vůbec neutekl" zamumlal a já si sedla vedle něho. "No jo no" řekla jsem a pouze se na něho dívala. "Teď mám takovou chuť na tebe, že sem klidně schopnej tě ohnout i tady na tomhle gauči" zamumlal a urazil se. "Hele, hele počkej si" zamumlala jsem a šla se převléknout. Když jsem byla oblečená, došla jsem za Kubou, který chystal gauč, co byl rozložený a na něm deka, polštáře a mňamky, co jsme koupili. "Jdu objednat pizzu" řekl a já kývla na souhlas. Lehla jsem si na gauč a přikryla se. Během chvilky došel Kuba a lehl si ke mně. " Do půl hodiny je tu" řekl a já kývla na souhlas. Zapla jsem netflix a začla vybírat film. Nakonec jsem vybrala horror a začla se na něj dívat. "Já tě zabiju" zamumlal Kuba a schoval se pod deku. "Ohnout můžeš, ale zabít ne"řekla jsem a dál sledovala film. "Tvé přání je mým rozkazem" řekl a ucítila jsem, jak jeho ruka sjíždí po mém těle a následně stahuje mé tanga. Já jsem se jen dál dívala na horror a ignorovala to. Ucítila jsem, jak  ve mně pomalu zajíždí dva prsty a nad tím jsem pouze vzdychla. Kuba se usmál a začal nimi kroužit. Já jsem jen vzdychala nepatrně a on jen pokračoval. Zajel ještě hloub a s úsměvem pokračoval. Já se jen sesunula níž a vzdychala dál. On pokračoval a dělal pomalé pohyby. "Jakube" vzdychla jsem a snažila se soustředit na film. On mě ignoroval a nepřestal, já jen dál vzdychala a zaryla nehty do gauče. On přestal a prsty vytáhl, pouze si je olízl a začal sledovat film. Já jsem jen rychle dýchala a věnovala se dál filmu.

Další část(15+)

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat