15.

150 3 0
                                    

Ráno jsem se probudila v něčím objetí. Jakmile jsem se otočila, tak jsem uviděla spícího Kubu, jak trochu chrápe. Já si promnula oči a opatrně vstala. Podívala sem se na čas. Bylo něco kolem 7:00. Šla jsem do kuchyně, kde byl Dominik a dělal snídani. "Dáš si?" Zeptal se a nabídl mi lívance. " Jo a ráda" řekla jsem s úsměvem. On mi nandal tři,  dodal tam ovoce a šlehačku. "Ty jsi nám uklidil věci?" Zeptala jsem se a pustila se do jídla. "Jo máte je zabalené" řekl a ukázal na kufry. "To jsi nemusel Domi" řekla jsem s úsměvem a došel Kuba. My se na něho dívali a on si šel udělat kafe. " Dobré ráno zlato" řekla jsem a dala mu pusu na tvář. On se usmál a dal mi pusu na rty. "Dobré ráno bby" řekl s úsměvem. "Čau bro" řekl Dominik a začal jíst. Kuba mu zamával. My jsme jedli a Kuba pil kafe. "Nemám páru, v kolik budou chtít jet, ale asi v 9:00" řekl Dominik Kubovi. On kývl na souhlas a pil kafe. Já jsem dojedla. "No nic, já si jdu dát sprchu" řekla jsem a šla si do kufru pro šampon. Popadla jsem šampon a šla do sprchy. Kapky vody mi stékaly po těle a já si začla mýt vlasy. Během pár minut jsem vylezla a šla do pokoje. Začla jsem ve skříni hledat nějaký věciy jelikož jsem si brala tašku zvlášť s věcma, který budou u Kuby. Začla jsem si oblékat spodní prádlo, když v tu tam došel kuba. Já se lekla a dooblékla se. Otočila jsem se na něho jen v triku a tangách. On mě sledoval a já zas jeho. Šel ke mně blíž a usmál se. Já se též usmála a dala mu pusu. "Je tam teplo?" Zeptala jsem se a šla na balkón to zjistit. Jakmile jsem vyšla na balkón, tak jsem uviděla z dálky jedoucí benza a došlo mi, že to jsou kluci a ostatní. Šla jsem se proto rychle obléct. Vzala jsem si šaty a vlasy dala do vysokého culíku. Vzala jsem si sluneční brýle, kabelku a šla jsem za Dominikem a Kubou. "Kluci a ostatní tu jsou"řekla jsem a ihned uslyšela zvonek. Dominik šel otevřít a já si sedla na gauč. "Čauuu" řekl Dominik klukům a pozdravili se. Já jsem vstala a šla za nima. Oni se usmáli a šli mě obejmout. Dorazil i Pepa. "Ahoj bráškoo" řekla jsem a pevně ho objala. "No čau" řekl a objal mě. Já se usmála a dala si do kabelky nějaké drobnosti. "Takže, kdy vyrazíme?" Zeptal se Robin. "No kolem 9 tam máme bejt a hlásit se na hotelu" řekl Martin. "Fajn, takže vyrazíme už teď" řekl Kuba, ktetý byl oblečen. Slušelo mu to. Měl bílou Dior košili, černý kraťasy a na sobě ty nový Louis Vuitton brýle. Já se usmála a šla společně se všema ven. Kuba a Dominik braly naše kufry. " Takže Dominik jede se Slánskym" řekl Robin. "To mi neuděláš Robine, s nim fakt nechci" řekl JS. "Nemáš na výběr" řekl Dominik a poplácal ho po rameni. On se jen pomodlil a nasedl za volant. "Takže tim pádem, jedete se mnou paní Andreasová" řekl Kuba s úsměvem. Já se usmála a dala naše zavazadla do kufru. Zavřela jsem kufr a nasedla na místo spolujezdce. On nastartoval a mohli jsme jet.

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat