36.

99 2 0
                                    

"Baru, vstávej" uslyšela jsem hlas a někdo se mnou začal třást. Já otevřela oči a promnula si oči. Před sebou jsem uviděla Dominika, co sedí vedle mě a dívá se na mě. "Kde je Kuba?" Zeptala jsem se rozespale a začla ho hledat v autě. "Kuba je u Nely, šel mi pro ty věci" řekl Dominik a začal se dívat ven, jestli už nejde. Já jsem se též koukala ven a ani ne během pár minut, jsem viděla Kubu, jak jde ze dveří s Dominikovou taškou. Dominik se na něho díval a zaregistroval, že je Jakub očividně nasranej. Otevřel dveře od kufru a tašku do ní hodil. Zabouchl kufr a šel si sednout za volant. "Jak si mohl chodit s takovou píčou Citta" řekl Kuba a zapálil si. "Co udělala tentokrát?" Zeptal se Dominik a vzal si cígo od Jakuba. "Dominik se chová, jako čůrák, šlo mu jenom o píchání, když se mu to hodilo" napodobil Jakub její hlas a Dominik se nad tim pousmál. "Jí šlo zas jen o prachy" řekl s úsměvem Dominik. "Píchala s půlkou Prahy, plus ještě s pár z Pardubic" řekla jsem pro změnu já a ti dva se na mě podívali. "No co, já jí znám ze školy, proto mě nemá ráda, chodila jsem s klukem, o kterým jsem věděla, že ho Nela chce" řekla jsem narovinu a Kuba se na mě podíval ne moc nadšeným výrazem. "Aha, takže ty si chodila s nějakým klukemy kterýho Nela chtěla a on si vybral tebe?" Zeptal se Kuba a potáhl si. "A jeje, Vlček zas žárlí" prohlásil Dominik. "Ty drž hubu Dominiku" řekl nasraně Jakub a nastartoval. "Jakube nemáš důvod žárlit, ten kluk byl strašnej kokot, chtěl se mnou jen píchat, o nic jinýho mu nešlo" řekla jsem a začla se dívat z okna. "Promiň, jen se bojim, že o tebe přijdu, protože si myslím, že nejsem pro tebe dost dobrej" řekl Kuba a vyjel z parkoviště. Já se jen dívala z okna a přemýšlela nad tim, co Kuba řekl. Vrtalo mi to celou cestu hlavou a nevěděla jsem, jestli o něho přijdu, nebo ne. Celou cestu jsme ani jeden nepromluvili, až na Dominika, který tam pořád mluvil o tom, jak měl s Nelou letět na dovolenou nedávno, ale zase to nevyšlo, protože už spolu nejsou. "Ale chápete, že mě to sere? Že sem s ní měl letět na dovolenou, ale prostě nic" řekl zoufale Dominik a podíval se na mě a Jakuba. "A kam jste měli letět?" Zeptal se Kuba a podíval se na něho. "Měli jsme letět do Milána" zamumlal zoufale a podíval se na něho. "Tak až se vrátim z Itálie a budu mít hotovou práci, tak tam můžem letět" navrhl Jakub a Dominik kývl na souhlas. "A kam my vlastně letíme?" Zeptala jsem se Kuby. "Do Říma" řekl s úsměvem Kuba a já se taky usmála. " No výborný, vy dva se budete motat po Římě a já budu trčet v Pardubicích" zamumlal Dominik a urazil se. " Tyvole Dominiku ser mě ještě chvíli a vyseru se na tebe s tim Milánem" zamumlal Jakub a zaparkoval kousek od centra Prahy. Dominik si pro sebe jen něco zamumlal a vystoupil. Já jsem taky vystoupila a Kuba hned po mně. "Co je teď v plánu?" Zeptala jsem se a podívala se na ty dva. "Nevim, to rozhoduje tady tatínek Vlček" zamumlal Dominik a Jakub se na něho vražedně podíval. "Dominiku? Ser dlouho a vypnu tě tady na zemi" zamumlal Kuba a chytl mě za ruku. "Sorry no" řekl Dominik a zapálil si. "Nevim, můžem se jít projít po centru, ale co tak vim, tak je tam hodně lidí, hlavně turisti" řekl Kuba a podíval se na mě a Dominika. "Nebo můžem jet zas domů a tam jít třeba na jídlo" řekl Dominik s úsměvem. "Stejně tady musíme koupit věci na dovolenou" řekla jsem a ukázala na  nejbližší obchod s drogerií. "Tyvole tak to bude na dlouho" řekl Kuba a šli jsme tam. "Jakube? Ser dlouho a budeš v letadle sedět o tři řady za mnou" řekla jsem a podívala se na něho. On se jen nevinně usmál a já radši šla dovnitř. "Co tady vlastně potřebuješ?" Zamumlal Dominik a rozhlížel se po obchodě. Já jsem šla k šamponům a vzala si šampon na vlasy. Dále jsem šla ke kondicionérům a vzala si taky jeden kondicionér. "Taky by sis mohl vzít šampon Jakube" řekla jsem a ukázala na sprchový gely. Jakub něco zamumlal a šel si jeden vybrat. Já si vzala kosmetiku na obličej plus nějaký ten sprchový gel. Když jsme šli k pokladně, tak jsem vzala zubní pastu a kartáčky. Dali jsme to vše k pokladně a já vytáhla kartu. "Bude to 1500,-" řekla prodavačka a já zaplatila. Vzala jsem tašku a kluci se na mě podívali, já se taky na ně podívala a nechápala situaci. "No co, musim mít zásoby" řekla jsem s úsměvem. Kluci se usmáli a šli dál. "Kam chcete teď? Já to vidim tak, že asi mekáč a pak do Pardubic, jelikož mam jít za Robinem" řekl Dominik a podíval se na nás. "Tak na mekáč můžem cestou a stejně musíme balit, jelikož na letiště jedem asi kolem 4 ráno" řekl Kuba a podíval se na mě. Já kývla na souhlas a vydali jsme se k autu. Jakmile jsme došli k autu, sedla jsem si na zadní sedačku a dala tašku vedle sebe, kluci si sedli dopředu a Kuba za volant. Vyjeli jsme po silnici směrem k mekáči.

Další část🫶🏼

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat