3.

261 5 0
                                    

Jakmile jsem došla domů, vyšla jsem schody a odemkla byt. Vešla jsem dovnitř, zamkla a odložila kabelku společně s botami. Šla jsem do obýváku a kabát položila na židli. Šla jsem do kuchyně, kde jsem si natočila vodu do skleničky a opřela se o linku. Vytáhla jsem si telefon a otevřela instagram. V dm's jsem měla jednu žádost. Jakmile jsem to rozklikla, tak tam byl Jakubův instagram. Já jsem žádost o zprávu přijala a jen se zarazila, co v ní bylo napsané.

*V dm's*
@yzomandias: ahoj baby, omlouvám se, jestli tě ruším, ale děkuju ti za dnešek a mohli bychom to někdy zopakovat❤️.

@x.andreas.x.bara: Ahoj, ne v pohodě nerušíš. Taky za dnešek děkuji a klidně můžeme, čas mam vždy🤍

Odepsala jsem a šla si dát sprchu. Pustila jsem si nějaké písničky a vlezla do sprchy. Pustila jsem vodu a nechala téct kapky vody po mém těle. Umyla jsem si vlasy a vylezla ze sprchy. Zabalila jsem si vlasy společně s tělem do ručníku, popadla telefon a šla do obýváku si sednout na gauč. Odemkla jsem telefon a šla na instagram, jak nečekaně. Jako první se mi tam ukázalo story od Terezy, ex Jakuba. Já jsem klikla na story a byla tam fotka, kde tam je s Jakubem v zrcadle on ji drží kolem pasu a dává pusu na krk. Já to jen sledovala a došlo mi, že tam je i označen. Já jsem z toho vyjela a šla jsem na Jakubův instagram. Ten tam to story měl též. Já jsem si všimla, že tam je v tom, v čem byl v baru a i hned se mi to vše začalo spojovat. Došlo mi, že nešel za Dominikem, ale za Terezou, takže se spolu dali pravděpodobně dohromady. Já jsem to jen přijmula a napsala Matějovi.

*V chatu s Bulharem*
x.andreas.x.bara: Ahoj, omlouvám se, že tě otravuju, ale celkem bych tě teď potřebovala, potřebuju se někomu vybrečet do ramene a ty jsi jediný, kdo mě dokáže momentálně pochopit:(.

@cashanova_bg: Čau, heleď jo, teď bych klidně dojít mohl, nic na práci nemám a rád tě uvidím🤍. Tak cca za 20 min jsem u tebe bby.

Na to jsem dala pouze zobrazeno a šla se oblékat. Šla jsem do pokoje a začla si vybírat, co na sebe. Nakonec jsem vybrala bílý top a k tomu černé tepláky. Vzala jsem jěště ponožky a ihned jsem si šla vysušit vlasy, které jsem dala do drodlu. Vzala jsem nějaké náušnice, i když nevím, na co se tak oblékám, když budeme u mě a jak Matěje znam, tak skončíme v pokoji, nebo při nejlepšim na gauči. Když jsem byla nachystaná, tak jsem si dala ještě parfém, který na mě vždy doslova miloval a šla si sednout na gauč. Dívala jsem se na hodiny a pouze čekala na to, než dojde.

*O 10 minut později*
20 minut uběhlo, jako voda a já už slyšela zvonek. Otevřela jsem a jakmile jsem viděla ten jeho úsměv, tak jsem ho ihned objala. On mě též objal a přitáhl si mě za ass blíž. Já se usmála a zavřela za náma. Jakmile jsme se odtáhli z objetí, tak jsme si sedli na gauč. Já si sedla vedle něho a opřela se o jeho hruď. On mě začal hladit po stehně. "Copak se stalo kočko" řekl ustaraně a já jsem se jen nadechla. "Dneska jsem byla v práci a byl tak Jakub. Nějak jsem ho ignorovala. Pak jsem šla na wc a když jsem šla zpět, tak do mě narazil chlap, kterej po mně vyjel. Jakub došel za mnou chytl mě kolem pasu a pak tomu chlapovi napálil. Já jsem to nechápala. Pak jsme si šli ven zapálit. On mi řekl, že mě miluje a já zas, že já jeho. Svěřil se mi, že není s Terezou, protože ho podváděla. Pak jsme šli dovnitř, já šla na wc, došel tam za mnou. Zatáhl mě do kabinky a začli jsme se líbat" řekla jsem a rozbrečela se. Matěj mě jen začal hladit po zádech a utišoval mě. Já dál brečela a mlčela. "Bude to dobré, věř mi" řekl a dal mi pusu na čelo. "Ale ještě jsem teď viděla, jak s ní je a to mi tvrdil, že ho potřeboval Dominik" řekla jsem a brečela dál. On mi dal pusu na rty a pohladil mě po tváři. Já se lehce usmála a pusu mu vrátila. On se usmál víc a začal mě pomalu líbat, když mě držel za bradu. Já jen začla spolupracovat. Upřímně, i když to je můj ex, tak spolu vycházíme až moc dobře.

Další část🫶🏼🫨

Láska & Nenávist/ YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat