versace - ⁰¹

1K 76 23
                                    

توییتر : SKZ_BULUT

پنج سال از خیانتی که جونگین به هیونجین کرده بود می‌گذشت و هیونجین تو این پنج سال حتی ذره ای خشمش از جونگین کم نشده بود.
نمیتونست صحنه ای که پنج سال پیش 8 مارس ساعت یک شب تو هتل دیده بود رو فراموش کنه.
اون لحظه ای که عشقش کنار یک نفر دیگه درحال عشق و حال بود و هیونجین براش مهم هم نبود!!
لحظه ای که لب های یک نفر دیگه رو با عشق مک میزد و از زمین و زمان بی خبر بود، مثل یک خنجر قلب هیونجین و سوراخ میکرد.

رو صندلی نشسته بود و منتظر بود تا میکاپ آرتیست بیاد و میکاپ و انجام بده؛ یکی از کار کن ها همون موقع وارد اتاق شد
+ یک ساعت کامله منتظرم؛ چرا میکاپ آرتیست نمیاد تا کارشو انجام بده؟
دختر در جواب هیونجین گفت: میکاپ آرتیست ها تو چند هفته آخر همه استعفاء دادن، و ما تو کمپانی سه تا میکاپ آرتیست بیشتر نداریم که اونا هم مشغول میکاپ کردن مدل های دیگه ای هستن.
+خب چرا چند تا میکاپ آرتیست استخدام نمیکنید ؟
در واقع خانوم دوناتلا برای این موضوع یه فکری کردن؛ قراره آخر هفته یه مسابقه بین پنجاه تا میکاپ آرتیست های کره باشه و از بین اونا حداقل 15 تا میکاپ آرتیست انتخاب میشه ؛ ازین به بعد هر کدوم از مدل ها میکاپ آرتیست های خاص خودشون رو دارن.
+ خوبه...و اینکه به خانم دوناتلا اطلاع بدید من برای مهمونی آخر ماه نیاز به یه ست لباس بهاری دارم...می‌دونی که این جشن واسم خیلی مهمه چون قرارع بعد سه سال تولد مادرم و جشن بگیرم.
بله آقای هوانگ خانم دوناتلا از بهترین برای شما استفاده می‌کنه و لباس طراحی می‌کنه.
خدمتکار از اتاق بیرون رفت و درو بست ؛ چند دقیقه بعد یه میکاپ آرتیست اومد و شروع کرد به میکاپ کردن هیونجین.
بعد از تمام شدن میکاپ هیونحین برای عکس برداری به اتاق عکس رفت تا کالکشن جدید « ورساچه » و به دنیا نشون بده.
.
.
.
.
.
.
.
تمام سوسیال مدیا، تلویزیون، اخبار و هرچی رو نگاه کردم ولی نتونستم یه شرکت خوب پیدا کنم و شروع به کار کنم!!!
اوفففف این زندگی خیلی عصاب خورد کنه.
+ازونجایی که شنیدم، دوناتلا ورساچه قرارع آخر هفته یه مسابقه برگذار کنه...که تو اون مسابقه 50 میکاپ آرتیست شرکت میکنه، و از بینشون بهترین ها انتخاب میشه پسرم نظرت چیه درموردش یکم تحقیق کنی ؟
فلیکس+ مامان تو از کجا می‌دونی ؟ این روزا شایعه زیاده ؛ نمی‌خوام سرنوشتم مثل لینو داداش بشه.
اگه اینطوری بشه که خیلی خوبه! مینهو میکاپ مدل ها رو انجام میداد تا اینکه از طرف سهام دار برند گوچی به عنوان مدل انتخوابش میشه...
توام شاید یه روزی به عنوان مدل ورساچه انتخاب بشی.
+ مامان من اگه میخواستم مدل بشم که میرفتم میشدم اما من میکاپ کردن و دوست دارم، و بخواطرش سالها درس خواندم.
خودت بهتر می‌دونی فلیکس اما خب؛ من ازت می‌خوام یه بار به سایت رسمی ورساچه تو توییتر سر بزنی پشیمون نمیشی.
+خیلی خوب باشه« تلاشمو میکنم»

My wish "Hyunlix"Where stories live. Discover now