- Different story -

170 17 6
                                    

سلام شکوفه های گیلاس :)

دلیل اینکه این صفحه رو نوشتم اینه که تصمیم دارم یه داستان متفاوت بنویسم .
از گفتنش واقعا ناراحتم اما انگاری داریم کم کم به پایان
آرزوی من Hyunlix میرسیم و باید به فکر داستان جدیدی باشیم نه ؟

دوست دارم یکم اسپویل کنم مثلاً اسم فیکشن شاهزاده ایتالیایی یا شاهدخت ایتالیایی هست .
یه ژانر کلاسیک و اهد بوق 😂
خیلی خب جدی باشیم .. من این داستان و تصمیم دارم بنویسم اما توی دوراهی خیلی سختی موندم اینکه این داستان و یه کاپل استریت بزارم یا اینکه این داستان و تبدیل کنم به کاپل هیونلیکس ؟

شروع داستان ای از داستان ...

خب بیاین داستان از روی هیونلیکس ببینیم .

فلیکس پسری ایتالیایی که دل باخته دختری گیسو کمند مو قرمزه .
هیونجین پسری دو رگه از خاندان بزرگ مافیایی .

چه اتفاقی میوفته اگه هیونجین فلیکس و ببینه و دل ببنده به پسری که معشوقه داره ؟
و زمانی که میفهمه پسر عاشق یه دختره تصمیم بر کشتن اون دختر میگیره و موفق میشه .

ازون روز به بعد فلیکس و به زور کنار خودش نگه می‌داره تا شاید روزی فلیکس عاشق هوانگ هیونجین بشه و نفرت و فراموش کنه .

بچه ها من تاحالا کاپل استریت ننوشتم و اگه بخوام این کار و کنم اولین بارم میشه و ازونجایی که تاحالا فیکشن هیونلیکس زیاد نوشتم تصمیم دارم این دفه متفاوت باشه .
اما دوست دارم نظر شمارو هم بفهمم بلاخره برای من استریت یا کاپل اسکیز فرقی نمیکنه به هر حال داستان هردو یه چیز قراره باشه .

دوست دارم نظرتونو درموردش بشنوم پس اگه فکری دارین خوشحال میشم در میون بزارید :)

و همزمان اینم بگم که من قبل از این فیکشن یه بوک آپ کرده بودم از کاپل هیونلیکس با ژانر سلطنتی و وورولف .
اما من تازه سه پارت آپ کردم که متاسفانه یه سفر داشتم و نتونستم تا دوماه فیکشن و آپ کنم بخواطر همین فیکشنم بازدید کننده هاشو از دست داد و منم مجبور برداشتم اما دوباره می‌خوام برگردونم .
اگه دوست داشتید بعدا که آپ کردم میتونید بخونیدش و حمایت کنید تا دوباره بازدید کننده های قبلیش و جذب کنه :)

مرسی ازت که وقت گذاشتی و خوندی 💋

My wish "Hyunlix"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu