« شــاهــزاده ایــتـالــیـایـی »
ژانـر : کـلاســیـک ، عـاشقـانـه ، جنـایـی ، مـافیــایـی
همه چی ازونجایی شروع شد که فلیکس هیونجین و با دستای خودش به پلیس تسلیم کرد اما هیونجین بهش چشمک زد .
هیونجین پسری که برای گرفتن انتقام مرگ خواهرش یجی برمیگرده ایتالیا ، اما وقتی برمیگرده دلش و به پسر کک و مکی میباره و برای به دست آوردن اون پسر مجبور عشق اون پسر و بکشه .
ولی چی میشه اگه روزی فلیکس بفهمه قاتل عشقش همون پسریه که الان دل و باخته و مجنونشه ؟فلیکس که ؟
فلیکس یه پسر دو رگه ایتالیایی و کره ای هست که میشه بهش گفت اشراف زاده ، طوری که همه اونو به عنوان پرنس ایتالیا میشناسن .هیونجین کیه ؟
هیونجین یه پسر کره ای که وقتی بچه بوده همراه خواهر کوچکش دزدیده میشه و تو یه خانواده مافیایی بزرگ میشه .یانگ جونگین کیه ؟
جونگین برادر خوانده هیونجینه .. پسری که هیونجین جونش و نجات میده و جونگین هم بهش قول داده تا آخرین نفس از هیونجین پیروی کنه .هان جیسونگ کیه ؟
هان جیسونگ پسر دورگه ایتالیایی کره ایه که در گذشته عشقش و با دستای خودش خاک میکنه .. اما چه میدونه قرارع در آینده عاشق برادرش بشه ؟خوب بچه ها داستان ازینه که هیونجین خواهرش یجی تو ایتالیا توسط یکی خیلی نا محسوس به قتل میرسه اما اون شخص کیه ؟
هیونجین هم برا گرفتن انتقام خواهرش و پیدا کردن قاتل به ایتالیا سفر میکنه اما همه چی طوری که میخواست پیش نمیره و با پسری کله شق و لج باز دو رگه ایتالیایی و کره ای آشنا میشه .
هیونجین اول پسر و به بازی میگیره اما بعد عاشقش میشه و برای به دست آوردنش دختری که فلیکس دوستش داره رو میکشه .
اما فلیکس هیچوقت متوجه این موضوع نشده و فکر میکنه مرگ آزورا اتفاقی بوده .ولی چی میشه اگه روزی فلیکس بفهمه قاتل دختری که دوستش داشته همین مردیه که الان یه دل نه صد دل بهش باخته و عاشقشه ؟
نصبت به کاراکتر های داستانم باید بگم که سره جم با کاراکتر های اصلی و فرعی ده کاراکتر توی فیکشن قرار داره .
‹ تاریخ آپ این فیکشن ›
« 05/07/2024 »
YOU ARE READING
My wish "Hyunlix"
Romance( کامل شده ) هوانگ هیونجین مدل معروف ورساچه روزی با پسری با اسم لی فلیکس میکاپ آرتیست آشنا میشه. اما چی میشه تقدیر سرنوشت اونارو با عشق ابدی گره بزنه و هردو یه دل نه صد دل عاشق هم بشن ؟ کاپل : هیونین ، هیونلیکس ،مینسونگ ژانر : عاشقانه، مثلث عشقی،...