Jungkook'un dediği şey ile Jimin put gibi kesildi.Sanki etrafta oksijen vardı ama o nefes alamıyordu.Boğazına sımsıkı bir tel bağlanmış gibiydi.Jungkooksa delirmiş ve tüm acıma duygusunu kaybetmişcesine Jiminin gözlerine bakıyordu.
Jimin'in yeşillikleri tekrar doldu merhamet dilenircesine Jungkook'un gözlerine bakarak kafasını yavaşca sağa sola salladı ve.
"Yap-yap yapma"dedi ince narin sesi ile.Jungkook onu duymuyordu sinirden kulakları işlevini kaybetmişti.
Jimin tekrardan "ju-jungkook bakma öy-öyle korkuyorum h hadi kalk sıkıştım burda"merhamet istiyordu karşısında ona takılıp bakan adamdan.
Jungkook hızlıca Jiminin dudaklarına atılınca jimin kafasını sağ tarafa çevirdi.Bunun üzerine Jungkook.
Jimin'in gözlerine bakmaya devam etti.Vahşi ruhunu dizginlemeye çalışıyordu.
Jungkook jimin'in dudaklarını kanatana kadar öpmeyi çok isterdi veya narin cildini kendi izleri ile süslemeyi.
Jimin'in yeşillerinden yaşları süzülüyordu.Zerre kadar merhamete muhtaçtı o.
Jimin korkudan buz gibi kesilmiş tir tir titreyerek kulak acıtacak kadar yüksek bir ses ile hıçkırarak ağlıyordu.Jungkook'a yalvarıyordu.
Jungkook'un kafası uyuşmuştu.Jimin'e bu büyük kötülüğü yapmaya hakkım yok diye düşündü.Zarif ruhu bu büyük olayı hal etmiyordu.
Jungkook burnunu sarı tutamların arasına soktu.Can alıcı koku ile sakinleşmeyi umuyordu.İkili bi müddet öyle kaldıktan sonra Jungkook az önce yapacağı şeyin düşüncesi ile kendisine lanetler yağdırdı.
Ani bir hamle ile yumruğunu yatak başlığının üzerinde ki duvara geçirdi.Nasıl bu kadar aşağılık olabilirsin diyordu içinden kendine.Hasta çocuğu zorla evine getirdiği yetmiyormuş gibi zorla sahip olacaktı.
Jimin'in artık dayanamayıp başının dönmesi ile burnundan hızla kırmızı sıvı aktı.Sonra kısık sesi ile jungkook'a yine yalvardı.
"Jungkook eğer beni küçücük azıcık seviyorsan lütfen yapma"Jimin bunu söyledikten sonra Jungkook yaptığı şeyin yeni farkına varıp
Kafasını mahvettiği çocuğa çevirdi.Beyninden vurulmuşa döndü adeta bi anlık sinir ile gözünden sakındığı çocuğu ne hale getirmişti böyle.
Korkudan buz gibi olan tirtir titreyen ve burnundan boynuna süzülen kanlar ensesinde ki sarı saçları kızıla boyamıştı ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu Tırnaklarını yumuşak küçük ellerine batırmaktan ellerinin içi kanamıştı..
Jimin'in ise ağlamaktan gücü kalmamış kaybettiği kandan dolayı gözleri kararmaya Jungkook bi anda doğrulup Jiminin yüzüne yaklaştı.Yüzünü avuçlarına alacaktı ki Jimin kendini çekip.
"D-dokunma bana"
Dedi güçsüz sesi ile.Jungkook kendinden nefret etmişti.Sinir hastası ilaçlarını almayı unutmuştu o anın öfkesi ile.Jiminin akıttığı her yaş kalbine bir ok saplıyordu adeta.
Bu sefer Jungkook'un gözleri doldu.
"Ben iğrenç bir adamım Jimin lanet olsun bana çok özür dilerim lütfen beni affet."
Jungkook Jimine tekrar dokunmaya kalkınca Jimin
"DOKUNMA BANA DEDİM SANA"
Dedi son gücü ile.
"Jimin hıck* tanrı canımı alsın Jimin özür dilerim özür dilerim özür dilerim"
Jiminin burnundan akan kanlar ağzına girmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMOFİLİ |JİKOOK|
FanfictionJeon Jungkook suç ortağının hastalığı nedeni ile herkesten sakladığı oğluna saplantılı derecede aşık olur. Hemofili, pıhtılaşma faktörlerinin eksikliğinden dolayı kanın olması gerektiği gibi pıhtılaşmadığı nadir bir hastalıktır.