18

669 58 22
                                    

Aşkın açıklaması varmıdır sizce ?.Bence aşk her insana göre değişir.Çünkü aşık olduğun kişi senin için Aşkın tanımıdır.Ruhuna işleyen,sana heyecan hissi uyandıran kişidir aşk.

Jeon Jungkook içinde karşısında ki bedendi işte aşk.Her zerresi onda  farklı hisler uyandırıp içine işliyordu.Jimini her gördüğümde kalbi titriyordu.

Fakat şuan işler farklıydı.Çünkü her gördüğünde onu titreten beden dakikalar önce ki cümlesi ile nefesini kesmişti.

Jimin kollarının arasında Jungkook'un vereceği cevabı bekliyordu heyecanla.Minik kalbi pıt pıt atıyor Jungkook'un kollarının arasında daha da savunmasız hale geliyordu.

Jungkook ise ne diyeceğini bilemiyordu.Ne söyleyeceğini bilemeden araladı ince kiraz dudaklarını.

"J-ji Jimin tanrı aşkına neler söylüyorsun bugün beni öldürmek ise niyetin.Hiç oyalanma silahımı sana getireyim."

Jungkook titrek sesi ile konuşup doğrulmaya çalışınca Jimin koala gibi sardığı vicudun biraz daha altına kayıp Jungkook'un kasıklarının üzerine iyice yerleşmişti.

Jungkook sertçe yutkunup konuşacak ken Jimin ağzını araladı bu kez.

"Jungkook Seni seviyorum.Sana çok aşığım."

Jungkook'un yoğunlaşan irisleri çok derin ve anlamlı görünüyordu.Jimin Jungkook'un üzerine eğildi ve yüzlerinin arasında bir,iki santimlik bir boşluk burakmıştı.Fakat dudakları birbirine değiyordu.

Fısıldadı Jimin Jungkook'un dudaklarına.

"Seni hissetmek istiyorum jeon."

Jimin'in fısıltısı Jungkook için çığlık niteliğindeydi.Kulaklarında jimin'in ahlaksız cümlesi yankılanıyordu.Beyni iyice pelte kıvamına gelirken şifayı jimin'in dudaklarında aradı.

Hırsla atıldı dolgun dudaklara.Özenle,yumuşacık öpüyordu.Günahkar bedeni cehennemden kovulmuş cenetinin dudaklarında nefes alıyordu.

Öpüşme büyük bir tutku ile ilerlerken nefes almak için dudaklarını araladı Jimin.Jungkook bunu fırsat bilip dilini jimin'in ağzına yolladı.

İkilinin dudakları sevişirken elleri birbirlerinin bedenlerini keşvediyordu.

Tutkulu dakikalardan sonra ortam kendini şehvete bırakmadan ilk Jungkook ayrıldı sarhoş eden dudaklardan.

Bi eli ile jiminin bel oyuğunu okşarken nihayet konuşmak için kendinde güç bulabildi.

"Şimdi olmaz sevgilim."Jimin altında dağınık bir şekilde ona bakarken Jungkook jiminin saçlarını geriye doğru okşuyordu.

"Şimdi olmaz güzelim."

Jimin altında ona Bayık başları ile bakarken dayanmak çok zordu.

"A-ama neden ?"

Jungkook iç çekerek yanıtladı Jimin'i.Böyle olsun istemezdi.Fakat kendine göre haklı nedenleri vardı.

"Nefesim;Aşkımı vicuduna işlemeyi her bir zerreni öpmeyi öylesine isterdim ki.Fakat olamaz küçüğüm.Senin uyanık kalman gerek benimle olman gerek.Eğer şimdi beraber olursak bunun sonucunda çok yorulacaksın.Çıplak kollarımın arasında kendini uykuya teslim edeceksin."

Jimin düşününce oldukça mantıklı gelmişti doğrusu.Bazı kitaplardan ve arada denk geldiği filmlerden seks sürecinin nasıl da tempolu, yorucu ve de acılı bir şey olduğunu kavrayabilmişti.

Ama Jungkook'un ona büyük bir hassaslık ile yaklaşacağından öylesine emindi ki.

"Haklısın sevgilim."dedi gülümseme ile.

HEMOFİLİ |JİKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin