Bölüm 2

112 7 2
                                    

Asya'nın neden güldüğünü anlamadım. Kolumdan tutup koşmaya başladı. Nolduğunu gene anlamadım. Ve işte o mükemmel yere gelmiştik çok güzeldi. Cennet gibi. Her taraf yeşildi ve ben yeşili severim ama sadece siyah tercihim. Etrafa ağızım açık bakıyodum.

-Ağzını kapat güzelim. Daha yeni başlıyoruz. Asya'nın çok şirin bi sesi vardı bu kıza ısınmıştım.

-Bundan daha fazlasıda mı var?

-Tabikide. Bunlar güzel sahanın görünen tarafı görünmeyen tarafıda var. beni heycanlandırmayı başardı. Herkes yerlerine geçti ve o orta yaşlı adam bizim hocamızmış. Boyuna asılı düdüğünü çaldı.

-Evet gençler. Şöyle bi bakıyım size. Ah gerçekten mütişsiniz. Gözü bende takılı kaldı. Gülümsemek zorunda kaldım dolayısıyla.

-Hey tatlım sen yeni misin?

-Evet.

-Pekala o zaman kendini tanıt.

-Ben Hazal Erez. 18 yaşındayım.

-İsmin güzelmiş. Her neyse antiramanlara başlıyoruz gençler. Hey Baran. Yerini al ve yeni kıza bir kaç bi şeyler öğret. Lanet olsun bu da neydi şimdi neden o Emir bana öğretemezmiydi. Emir'e baktım. Oda bana bakıyordu. Ve başını öne eğip -benim bayılmama yetecek kadar- sevimli bir şekilde güldü. Neden Emir değil Nedenn? Ben içimden isyan ederken. Baran bağırdı.

-Buraya gelmeyi düşünüyo musun? Hiçbirşey söylemeden yanına gittim. Ben bu çoğu nasıl yakışıklı buldum onu anlamıyorum.Salağın teki.

-Evet şimdi öncelikle şunu söylemek istiyorum benim dediklerimi eksiksiz dinle ve ben konuşurken başka bir şeyle ilgilenme sadece beni dinle. Baran bişeyler söylerken benim gözüm Emirdeydi. Yanındaki o sarışın bize pis pis bakıyordu. Salak.

-Söylediklerimi anladın mı? Anlamış gibi kafamı salladım ama dinlememiştim bile. Çünkü o sırada Emir'in kaslarına bakmakla meşguldum.

-Hey sana ben konuşurken başka birşey ilgilenme dedim.

-Bağırmaszan daha çabuk anlabilirim.

-Bağırmaszam beni anlamıyorsun. Aklın başka yerlerde.

-Yo ben dinliyorum seni.

-Odaklan. Baran arkama geçti ve sopayı nasıl tutacağımı öğretti. Elimi tuttu ve topu beraber attık.

-Şimdide ben göstermeden dene. İçimden dua ediyordum rezil olmayım diye çünkü Emir buraya bakıyordu. Derin bir nefes aldım ve topa son hızımla vurdum. İnanamıyorum deliğe girmişti. Bu gün daha güzel olamazdı. Birden Asya yanıma geldi.

-Tebrikler güzelim. dedi ve sarıldı.

-Gerçekten iyi attım mı?

-Tabii kızım yeni başlayan birine göre gayet iyisin. Kocaman sırıttım. Ve gamzelerimin ortaya çıktığını hissedebiliyordum. Gamzeler beni daha güzel yapıyor. Baranla biraz daha çalıştıktan sonra. Hoca düdüğü çaldı.

-Mola zamanı golfçülerim. Hemen Baran'nın yanından gittim. O çocukta sevmediğim bişeyler vardı. Asyayla kafeye gittik. Ve latte içtik. Bu biraz olsun sakinleşmemi sağlamıştı. Çünkü Böyle ortamlarda hep gergin olurdum. Tam o sırada Emir içeri girdi ve garip arkadaşları. Kafamı öne eğdim benim ondan hoşlandığımı falan düşünsün istemedim. Ama onun bana baktığı hissedebiliyordum. Kalbim yerinden çıkcak sanki. Ne diyorum ben ya sevemem ben birini. Erkekler zararlı, tehlikeli, yakışıklı, muhteşem baklavalı... kendine gel Hazal kendine gel.

ProblemliWhere stories live. Discover now