Bölüm 5

74 4 0
                                    

Şu an duyduklarımı keşke duymasaydım. Kendimden geçmiş bi şekilde Asya'nın yanına gittim.

-Güzelim bu ne hal. Noldu sana? Konuşmak istermisin? "Olur" dercesine kafamı salladım.

-Anlat bakalım noldu.

-Asya Emir aslında beni sevmiyomuş.

-Ne ne demek sevmiyomuş ya ama o kadar şey yaptı seni birlikte buluştunuz yani bu imkansız.

-Baranla konuşurlarken duydum. O gün ilk benim yanıma geldiği gün. İşte seninle tanıştığımız gün. Benim yanıma gelmişti. İyi niyetli zannetmiştim. Halbuki arkasında Baranlarda varmış. Bu kızı tavlayamazsın falan demişler oda tavlarım falan demiş. Bildiğin benim üzerimden iddaya girmişler. Şimdi anlıyorum Irmak gilin neden bana bakıp bakıp güldüklerini. Birden istemsizce ağlamaya başladım. Off bu huyumu hiç sevmiyorum. Sinirimden her zaman ağlıyorum.

-Peki tatlım ne konuşuyolardı.

-Yaa işte Emir dün neler yaptığımız anlattı. Baranla bu sadece bir idda bunu bu kadar büyütme istersen. Onu tavladın sen kazandın artık abartma bence yoksa bu kız başına musallat olur dedi. Emir de haklısın dedi. Sonrasında bi şeyler daha söyledi ama haklısın kelimesinden sonra hiçbişeyi duyamadım. Yada duymak istemedim.

-Güzelim bu çok kötü olmuş ama bunu onun yanına bırakmam. Şimdi o pislikle konuşmaya gidiyorum. Ayağa kalktı ama kolundan tuttum.

-Boşver zaten bundan sonra konuşmam o pislikle. Uğraşmaya değmez.Boşver.

-Hadi kalk gidelimde bi elini yüzünü yıka. Ağladığın belli olmasın. Kolumdan tuttu ve kaldırdı beni. Tuvalete gittik elimi yüzümü yıkadım. Biraz olsun kendime gelmiştim. Golf hocası bağırıyodu.

-Hadi golfçüler 5 dakka sonra antreman başlıyıcak.

-Hadi gidelim geç kalmayalım. dedim.  Emir'e baktım. Gülüyodu. Doğru sen bu kadar saf olursan tabi güler. Aptalsın Grace sen aptal. Dövebilsem kendi kendimi dövebilirim. Sıraya geçtik. Hoca kimle eşleştiğimi söyledi. Bana Emir gelmişti. Ama tabi ben itiraz ettim.

-Hocam ben Asyayla olabilir miyim? Lütfen.

-Neden?

-Benim için öylesi daha iyi olur.

-Ama en iyi oyuncularımızdandır Emir.

-Ama benim için değil. Lütfen.

-Peki nasıl istersen. O zaman Emir sende Deniz'le çalış. Suratı düşmüştü. İyide rol yapıyo yani kim olsa inanır. Bi ara göz göze geldik ama hemen kafamı çevirdim. Yüzünü bile görmek istemiyorum artık. Salak ya bide beni kandırmaya çalışıyo. İyikide evde giymemişim kıyafetlerimi. Asya bana döndü.

-İyi misin sen? Kocaman gülümsedim.

-İyiyim hemde çok iyiyim.

-Sevindim. dedi. Bu kız hep yanımda olsun yaa çok iyi valla . Yarım saat sonra antreman bitti. Asya ayağa kalktı.

-Kafeye gidiyorum gelmek istermisin?

Çaktırmadan Emir'e baktım bu tarafa geliyodu.

-Sen git bi tokat borcum var onu ödeyip gelirim.

-Göreyim seni güzelim. dedi ve gitti. Emir yanıma geldi oturdu. Hemen yanından kalmaya çalıştım ama kolumdan tuttu. Tam o sırada bi tokat patlattım ama yok öyle bi şey içimde birikmiş ne var hepsi o tokattaydı.

ProblemliWhere stories live. Discover now