Bu hikayeyi Tenis Aşkım 'ı okuduktan sonra yazıyorum umarım güzel olur iyi okumalar. :D
Alarmın sesiyle uyandım. Bu gün golf kursunun ilk günüydü evet heyecanlıyım. Nedenini bilmiyorum ama karnımdaki o kelebeklere söz geçiremiyorum. Yatağımdan fırladım ve güzel , sıcak bir duş aldım. Saçımı kurutup golf kıyafetlerimi giydim. Bu kıyafetlere bayılmıştım. Çok sevimliydi. Bu gün her zamankinden daha iyiyim sanırım . Normalde bu saatte kalktığımda pekte iyi olmazdım ama garip bir histi işte. Annem aşağıdan bağırdı.
-Kalkma vakti. Bu gün kursun ilk günü biliyorsun.
-Anne seni duyuyorum artık bağırmana gerek yookk.
-O zaman in aşağı. Benim çıkmam lazım zaten işe geç kaldım.
-Sen çık istersen. Bende birazdan çıkarım.
-Seni bırakma mı ister misin?
-Bunu yapmayacağını biliyorum.
-Beni çok iyi tanıyosun. Görüşürüz tatlım.
-Görüşürüz.
Aşağı indim annem tost yapmıştı onu yedim ve çok geçmeden evden çıktım.Kafam karışmıştı nerede bu kurs. Etrafa bakınırken yakışıklının biri yanıma geldi.
-Hey bir şey mi kaybettin?
-Hayır sadece buralarda bir golf kursu varmış,onu arıyorum.
-Bu gün şanslı günündesin bende orada gidiyorum. Beraber gidebiliriz.
-Pekala.dedim çocuk gerçekten çok yakışıklıydı. Şimdiden bu kursa ısınmıştım sanırım. Biraz ilerledikten sonra nihayet gelmiştik. Gerçekten çok lüks bir yere benziyordu. Ve ikinci bir ısınma şansı daha.
-Bu arada ben Emir.Elini uzattı. Nezaketen bende uzattım.
-Bende Hazal
..............uzun bir sessizlikten sonra
-Ben tuvalete gideyim en iyisi.
-Peki sen bilirsin sonra görüşürüz.
-Görüşürüz. Ne konuşcağımı bilemediğim için tuvalet yalanını uydurmuştum ama genede gitmekte fayda var. Kapıyı açtım ve içeri girdim tuvalet gerçekten çok kalabalıktı ve iğrenç kokuyordu. Bir kızda tam giricekken:
-Oraya girmek istemezsin.
-O kadar mı kötü?
-Hemde nasıl.Kız iyi birine benziyordu. Uzun bir sessizlikten sonra, bana elini uzattı.
-Asya ben.
-Hazal bende.
-Burda yenisin galiba.
-Evet. Sende mi yenisin?
-Sayılır. Yani buraya başlağımdan beri ilk defa biriyle konuşuyorum diyebilirim.
-Ciddi misin?
- Çok ciddiyim.dedi ve gülmeye başladı. O gülünce bende güldüm.
-Beraber kafeye gitmeye ne dersin harika çörekleri vardır. Mutlaka denemelisin.
-Olur gidelim.Kursun kafesiydi gerçekten çok güzeldi. İçeri girdiğimde şöyle bi etrafıma bakındım. Burda avlanmayı bekleyen birsürü yakışıklılar vardı. Bir anda biri "Hazal" diye seslendi. Sağa tarafıma baktığımda o çocuk bu gün birlikte geldiğimiz çocuk. Adı neydi Emir evet Emir di. Elini havaya kaldırdı ve bana el salladı. Bende üç parmağımla salladım ve yalandan güldüm. Yanındakilere baktım hepsi gerçekten güzel ve yakışıklıydı. O gruptaki herkes bana bakıyordu. En sonunda Asya beni bu durumdan kurtardı.
-Hazal gidelim mi? Gülerek dişlerimin arasından cevap verdim.
-Olabildiğince çabuk kurtar beni bu durumdan. Kolumdan çekti ve onlardan uzak bir masaya oturduk onların masasını görebiliyorduk ama onlar bizi göremiyordu. Hepsini baştan aşağı inceledim. Ve bir çocuğu gözüme kestirdim. Allahım bu bu bu çocuk çok yakışıklı .
-Baran gerçekten yakışıklı çocuktur.
-Sen neden bahsediyorsun.
-Yapma sabahtan beri çocuğu gözlerinle yedin
-Kim bunlar?
-Kestiğin çocuk Baran yanında oturan sarışın Irmak. Karşılarında oturanlar ise Emir sanırım onu tanıyosun. Onun yanındakide İdil, Irmak'ın arkadaşı.
-Sen neden onlarla takılmıyosun?
-Bana göre fazla havalılar gerçi buradaki herkes öyle.
-Tiplerinden belli zaten.sonra grup olarak kafeden ayrıldılar. Sonra kafeye bir adam girdi orta yaşlarda.
-Evet benim golfçülerim. Herkes yerlerini alsın. Birazdan antiramana başlıyıcaz. Asya güldü.
-Maç başlasın.
Umarım beğenmişsinizdir biraz saçma olabilir. Ama ilerde geliştirmeyi düşünüyorum. Her şey Tenis Aşkım İçin :D :D
YOU ARE READING
Problemli
JugendliteraturHazal'ın hayatı gayet normaldi. Babası ölene kadar... Babası öldükten sonra onu ele geçiren hastalık kendisine ve çevresine zarar verir. Güvendiği erkek arkadaşının aslında güvenmemesi gerektiğini öğrenince ondan ayrılır. Yaşadığı tüm bu hüzünlü v...