Hayat bu kadar basit olmamalı. Bi güzel sözle kandırılmamalı insanlar. En sinir olduğum şey. Tüm kızlarla çıkmış ve bi güzel sözle o kızın tüm dünyasını elinden alabileceğini zannediyo. Salak. Bahsettiğim kişi elbette Baran. Dün gece tam uyumak üzereyken bi mesaj geldi. Baktım bu salaktan.
Kimden: Salak
Mesaj: Geçmiş olsun hastaymışsın.
Ben: Ayy ne o çok mu merak ettin?
Salak: Ne merak etcem be seni.
Ben: O zaman mesaj atma canım. Sinirlerimi bozuyosun.
Salak: Ayy çok umrumdaydı canım.
Ben: Bana canım deme.
Salak: Ama ilk sen bana dedin.
Ben: Ben o anlamda mı dedim salak.
Salak: Bana bi daha salak deme.
Ben: Öyle olmasan demem herhalde.
Salak: Ya şurda bi mesaj attım insanca. Anlamadın gene mal.
Ben: Bana iyi mesajlar atman seni salaklıktan kurtarmıyo. MALESEF.
Salak: Çok sinirimi bozuyosun. MALESEF.
Bu konuşmadan sonra bi daha mesaj atmadım. Salak mı ne? Hem kendi mesaj atıyo sonradan bide sinirimi bozuyon diyo. Neyse sakin olmaya çalışıcam. Duygularımı kontrol etmem lazım. Sakin Hazal Sakin. Dün Emir harbi harbi bizde kaldı. Gece yatarken yanımdaydı ama şimdi yok. Yavaş yavaş merdivenlerden indim. Ayy bitanem ya kahvaltı hazırlamış. Kıyamam ya o yorgunlukta. Ee tamam kahvaltı hazırda. Emir nerde? Etrafa bakındım ama göremedim. Sonra kapı açıldı. Emir.
- Nerdeydin sen?
- Sıcak sıcak poğaça aldım. Seversin demi?
- Severim severimde ne gerek vardı tüm bunlara.
- Ne demek ne gerek vardı. Bitanecik sevgilim hasta ve benim ona bakmam lazım demi. İyice yaklaştı ve yanağımdan öptü.
- Asya nerde?
- Misafir odasında.
- Ben onuda uyandırıyım.
- Tamam bitanem. Misafir odasına sessizce girdim. Kuzum ya mışıl mışıl uyuyo. Yanına yaklaştım ve yanağından öptüm.
- Günaydın tatlım.
- Anne beş dakka daha nolurr.
- Hayır küçük hanım kahvaltı hazır.
- Lütfennnnnnnn.
- Saat 12 ama .
- Ne 12 mi ? Hemen yerinden sıçradı. İnsanları uyandırmayı iyi beceririm.
- Günaydın. dedim kahkahalar içinde.
- Çok kötüsün.
- Hadi hadi söylenme. Kahvaltı hazır. Kapıdan çıkmadan son kez Asya'ya baktım.
- Çabuk ol.dedim. Emir'in aynına gittim. Hala bi şeyler hazırlıyodu.
- Bu gün kursa gidicez mi?
- Bilmem. Gidelim mi?
- Gidelim.
- Peki nası istersen. Asya da geldikten sonra kahvaltıya başladık. Kahvaltıyı yaptıktan sonra. Hemen odama çıktım. Ilık bi duş alıp giyindim. Kendimi düne göre daha iyi hissediyorum. Kursa da bu yüzden gidiyorum zaten.
YOU ARE READING
Problemli
Teen FictionHazal'ın hayatı gayet normaldi. Babası ölene kadar... Babası öldükten sonra onu ele geçiren hastalık kendisine ve çevresine zarar verir. Güvendiği erkek arkadaşının aslında güvenmemesi gerektiğini öğrenince ondan ayrılır. Yaşadığı tüm bu hüzünlü v...