Сүнёнийг гэнэт яагаад хүрээд ирснийг асуухыг үнэхээр их хүсэж байвч одоо тохиромжтой биш юм шиг. Нүднийх нь доор үзэгдэх хар зураасууд, мөн үл ялиг турсан ч бололтой харагдах биеийн байдал, юу юунаас илүү миний ширтэх дуртай хоёр хөөрхөн нүдэнд нь хурсан гуниг. Намайг байхгүй хооронд их л юм болсон юм шиг байна."... Сүнён аа, зүгээр үү? "
Түрүүлж л асуухгүй бол хэзээ ч өөрөө түрүүлж хэлэхгүй нь илт. Зориг гарган түүнээс асуувал тэр санаа алдан мөрийг минь дэрлэлээ. Түүний гарыг илэн суутал гарнаас минь хөтлөөд авав.
"Ээжтэй ам муруйчихсан... ер нь байнгын л үзэгдэл л дээ, гэхдээ энэ удаад нэлээн том зүйл болсон..." Толгойгоо өргөн над руу ширтэж байгаад үргэлжлүүлэн "Гэрт байхаар давчдаад бас чамайг санаад байсан болохоор Бусан руу юу ч бодолгүй шууд л хүрээд ирсэн!"
Үл ялиг инээвхийлэх аядахад нь өөрийн эрхгүй л нүднээс нулимс урсан түүний энгэрт шигдэж орхилоо.Би үнэхээр зөв хүндээ дурласан гээд байхад!
Ээж аавтайгаа харилцаа нь муухан байдаг гэдгийг гадарласан л даа. Ийм хэмжээний гэж мэдсэнгүй. Гэхдээ яг юу болсныг мэдэхгүй болохоор түүний талд орох нь эрт ч мэдэхгүй нь ээ~ Сүнёнийг ийм байдалтай болгох хэмжээний гэвэл мэдээж түүний л зөв байлгүй.
Сүнёний энгэрт л зүүгдээд үүрд мөнх түүний цээжийг л налаад хэвтэх юмсан.
"Өө хөөрхий! Риан гуай!" Эмээ гар чийдэн барьчихсан бид хоёр луу тусган, Сүнён руу хараад сүрхий.
Сүнён сандран намайг түлхэх шахуу суудлаасаа босох нь эгдүүтэй юм.
"Эмээ~ миний хайртай залуу Квон Сүнён!"
"Ингээд хүрээд ирдэг байж! Чи айлын хүүхэд даарууллаа штээ! Дотогш нь оруулаач! Алив хүү минь гэрт ор! "
"Юу.. за, эмээ~"
Сүнён гарнаас зууран зүгээр байгаа гээд л амандаа бувтнан хойноос явна. Манай эмээ гаднаа ингэж аймаар харагдаж байгаа ч доторх нь бас хааяадаа л аймар л даа, гэхдээ ач охиныхоо найз залууд хамаг сайхнаараа хандах байлгүй.
Дотогш орвол өвөө мөн гайхаад л сүрхий. Сүнёний хамар улайчихсан даарсан бололтой.
Халуун уух юм хийж өгөн дэргэд нь очин суувал тэр ханцуйнаас минь зуураад л байв."За энэ хүү чинь хэн гэнээ?"
"Юу... Рианий найз залуу Квон Сүнён гэдэг~ Риантай нэг сургуульд сурдаг л даа..."
Өвөө толгой дохин дахин юм асуух гэвэл эмээ болиулан эртхэн унтаад маргааш өглөө байцаалтаа эхлүүлхийг хэллээ.
"Сүнён Рианий өрөөнд унтчих дөө! Одоохондоо сул өөр өрөө ч алга!"
"Тус тусдаа унтаарай хоёр золиг минь!" Өвөө араас орилож эмээ өвөөгийн нуруун дээр цохьсоор тэр хоёр өрөөндөө орлоо.
YOU ARE READING
•be mine•
FanfictionКвон Сүнёон!!! Чамайг минийх гэдгийг дэлхий даяар зарлаж байна!!