Πατέρα τι κάνετε εδώ;
Εδώ ζω Δέσποινα, το ξέχασες; της είπε ειρωνικά ο Βλάσσης. Είχε, δυστυχώς για την Δέσποινα, ακούσει όλη τη συνομιλία κρυμμένος πίσω από την πόρτα.
Εννοώ εδώ στο σαλόνι, πότε ήρθατε και δεν σας άκουσα, νόμιζα ότι κοιμάστε όλοι.
Νόμιζες ότι κοιμόμαστε όλοι τον ύπνο του δικαίου, ε Δεσποινα;
Τι είναι αυτά που λέτε πατέρα; Είναι αργά, πάω για ύπνο.
Όχι Δέσποινα, δεν θα πας πουθενά. Πού κανόνισες να πας την Παρασκευή πριν τον γάμο σου; Και ποιος είναι ο Γεράσιμος; Έχεις σχέση με κάποιον δεσποινα; Μας έχεις ντροπιασει ήδη στην κοινωνία και εγώ δεν έχω πάρει είδηση τίποτα; Τι έχεις κάνει; τη ρωτούσε θυμωμένος και άρχισε να κινείται κάπως απειλητικά προς το μέρος της.
Όχι πατέρα, τι να σας ντροπιάσω, τι λόγια είναι αυτά, τίποτα δεν έχω κάνει.
Δεσποινα, σταμάτα τα ψέματα, τα άκουσα όλα σου λέω. Και πόσο τον αγαπάς αυτόν τον Γερασιμο, και πόσο θέλεις να φύγετε μαζί. Τι είναι αυτά που κάνεις Δέσποινα; Θα μας βγει το όνομα σε όλη την πόλη με τα καμώματα σου; Το Σάββατο παντρεύεσαι το Γαλατη, το ξέχασες;
Μόλις ακούστηκε το όνομα Γαλάτης η Δέσποινα...απασφαλισε.
Δεν τον θέλω πατέρα τον Γαλατη, δεν τον αγαπάω. Δεν μέ ρώτησε κανεις αν θέλω να παντρευτώ, αν θέλω τον Γαλατη, τα συμφωνήσατε όλα μονοι σας και μου τον φορτώσατε.
Να σε ρωτήσουμε; Ποια είσαι για να σε ρωτησουμε; Τι ξέρεις εσυ από αγάπες για να σε ρωτησουμε Δέσποινα; Εγώ είμαι ο πατέρας σου, εγώ ξέρω ποιο είναι το καλό σου.
Εσείς ξέρετε ποιο είναι το δικό σας το καλό πατέρα, για το όνομα και τη φήμη σας. Αυτό όμως δεν συμπίπτει με το δικό μου, απαντησε θαρραλέα η Δέσποινα. Ή που θα του μιλούσε έξω από τα δόντια ή που θα έδενε μια πέτρα στο λαιμό της, άλλος τρόπος δεν υπήρχε.
Δεν ντρέπεσαι να μου μιλάς έτσι; είπε ο πατέρας και της έδωσε το πρώτο χαστούκι της ζωής της.
Η Δέσποινα πάγωσε. Πρώτη φορά την χτυπούσε ο πατέρας της. Δεν είχε χτύπησε κανένα κορίτσι ποτέ, μόνο στα αγόρια έδινε καμια ξυλιά καμια φορά για να γίνουν άντρες όπως έλεγε. Έμεινε και τον κοίταζε.
Πήγαινε στο δωμάτιο σου και δεν θα ξαναβγείς απο εκεί μέσα παρά μόνο με το νυφικό. Με άκουσες; Άντε γιατί πολύ αέρα πήρες! Θα με ντροπιάσεις εσυ εμένα, τον Βλάσση Πάνθεο, τον στρατηγό, στον Γαλατη επειδή...ερωτεύτηκες έναν γύρευε τι είναι κι'αυτος!
YOU ARE READING
Αγάπη για πάντα
FanfictionΗ Δέσποινα και ο Γεράσιμος. Μια αγάπη βαθιά. Δεν έμελε να ανθίσει. Επέμεινε. Για χρόνια. Μήπως ήταν επιτέλους η ώρα για λίγη ευτυχία;