Το γλέντι συνεχίστηκε, όλοι πέρασαν υπέροχα, έφαγαν, ήπιαν και ευχήθηκαν στο ζευγάρι να είναι πάντα ευτυχισμένο. Η Δέσποινα κάποια στιγμή κάθησε στην καρέκλα, ένιωθε λίγο κουρασμένη και είχε και μια μικρη ενόχληση χωρίς ωστόσο να νιώθει άσχημα ή ανήσυχη. Σαν ένα ανακάτεμα στο στομάχι της, οπότε κάθησε για λίγο να ξεκουραστεί. Ο Γεράσιμος πήγε αμέσως δίπλα της
Κορίτσι μου; Είσαι καλά;
Ναι αγάπη μου, μια χαρά.
Μήπως ζαλίζεσαι πάλι; Μήπως κουράστηκες; Να φύγουμε;
Όχι Γερασιμε, είμαι καλά, μην ανησυχείς. Ούτε ζαλίζομαι ούτε τίποτα, λιγο κουράστηκα, τίποτε άλλο.
Εντάξει τότε! Δέσποινα;
Ναι;
Ο Γεράσιμος κοίταξε γύρω γύρω και είδε ότι οι περισσότεροι ήταν στην πίστα και χόρευαν απολαμβάνωντας την υπέροχη μουσική που έπαιζε.
Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου! Είσαι γυναίκα μου αγάπη μου επιτέλους! Φοράς την βέρα μου, η δίκη μου γράφει το όνομα σου! Επιτέλους είμαστε μαζί! Νιώθω τόση ευτυχία που νομίζω ότι θα σπάσει η καρδιά μου!
Κι'εγω Γερασιμε, κι'εγω αγάπη μου! Επιτέλους το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα. Ο γοητευτικός τραπεζίτης είναι δικός μου!
Πάντα δικός σου ήταν αυτός ο ερμος ο τραπεζίτης Δέσποινα, μια μάτια σου τον έκαψε τότε που σε πρωτοείδε και από τότε καίγεται στην φωτιά σου, της είπε και την φίλησε.
Οι καλεσμένοι άρχισαν σιγά σιγά να αποχωρούν αφού...έλουσαν με ευχές το όμορφο ζευγάρι που δεν σταμάτησε να κρατιέται χέρι χέρι όλο το βράδυ. Γύρισαν και αυτοί στο σπίτι τους, το οποίο είχε στολιστεί κατάλληλα, το δε υπνοδωμάτιο ήταν όμορφα διακοσμημένο, χωρίς υπερβολές, με πολύ γούστο, όπως θα άρμοζε σε ένα τέτοιο ζευγάρι. Ο Γεράσιμος δεν το είχε δει βέβαια και έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
Δέσποινα; Τι όμορφο δωμάτιο είναι αυτό!
Το δωμάτιο μας αγάπη μου, επιτέλους θα κοιμάμαι στην αγκαλιά σου χωρίς να έχω τύψεις και δεύτερες σκέψεις.
Είχες δεύτερες σκέψεις κορίτσι μου;
Όχι για το αν θέλω να κοιμάμαι στην αγκαλιά σου, αυτό ποτέ. Αλλά καταλαβαίνεις, πάντα μου ήταν δύσκολο να το χαρώ στο έπακρο. Γι'αυτό τώρα, πρέπει να κερδίσουμε τα χρόνια που χασαμε Γερασιμε, του είπε και τον φίλησε κολλώντας πάνω του.
YOU ARE READING
Αγάπη για πάντα
FanfictionΗ Δέσποινα και ο Γεράσιμος. Μια αγάπη βαθιά. Δεν έμελε να ανθίσει. Επέμεινε. Για χρόνια. Μήπως ήταν επιτέλους η ώρα για λίγη ευτυχία;