15. Άγχος

24 2 0
                                    

Έφτασαν σαν τρελές στο νοσοκομείο, ευτυχώς είχαν όλοι τόση αγωνία που δεν ρώτησε κάνεις πού ήσουν Δέσποινα και απέφυγε τις εξηγήσεις. Ο Κιτσος ήταν μέσα με τον γιατρό και τον Αντρέα, όλα τα αδέρφια της Δέσποινας περίμεναν απ'εξω. Την έβαλαν να καθίσει σε μια καρέκλα και ο Φάνης ήρθε με κατακόκκινα μάτια και γονάτισε μπροστά της. 

Συγγνώμη Δέσποινα. Δεν τον πρόλαβα, έτρεξα να προλάβω εγώ τη μπάλα αλλά μου πετάχτηκε τόσο γρήγορα στο δρόμο, συγχώρεσε με, της είπε και άρχισε πάλι να κλαίει. Η Δεσποινα τον αγκάλιασε

Άσε τις συγγνώμες, δεν φταίς εσυ, στον καθένα μας θα μπορούσε να συμβεί αυτό. Μακάρι να μην έχει πάθει τίποτα. 

Αν έχει πάθει τίποτα το παιδί εξαιτίας μου δεν θα το αντέξω Δέσποινα. 

Μη μιλάς έτσι Φάνη, σε παρακαλω. Άσε να δούμε τι θα πει ο γιατρός. 

Ήρθε κοντά τους η Χρυσοστομη και προσπάθησε να σηκώσει τον Φάνη. 

Έλα καλε μου, σήκω, θα δείτε μια χαρά θα είναι ο μικρός, τίποτα δεν θα έχει. Άλλωστε το αμάξι σταμάτησε μπροστά του, δεν θα έχει πάθει κάτι το παιδί μας, μην κακομελεταμε, ναι; είπε και κάθησε δίπλα στην Δέσποινα. Την αγκάλιασε και περίμεναν όλοι μαζί τον γιατρό. 

Βγήκε ο Αντρεας και ήρθε μπροστά στην Δεσποινα που πετάχτηκε σαν ελατήριο πάνω. 

Αντρέα, πες μου όλη την αλήθεια. Μη μου κρύψεις κάτι, πώς είναι το παιδί; 

Είναι καλά Δέσποινα, έχει σπάσει το πόδι του, του βάλαμε γύψο αλλά δεν έχει κάτι άλλο. Περιμένουμε να ξυπνήσει για να δούμε αν έχει κάποια διάσειση αλλά θα γινει καλά ο γιος σου δεσποινα της είπε και της άνοιξε την αγκαλιά του μέσα στην οποία έπεσε ευγνωμονούσα η Δέσποινα. 

Σ'ευχαριστώ Αντρέα μου, σ'ευχαριστώ! του έλεγε κλαίγοντας και ο Αντρεας την άφησε να βγάλει όλη της την αγωνία. Αφού είδαν όλοι ότι το παιδί είναι καλά, η Δέσποινα τους έδιωξε να πάνε στα σπίτια τους και της είπαν ότι θα περνούσαν την επόμενη να δουν τον Κίτσο. Η Δέσποινα έκατσε δίπλα του στο κρεββάτι και κρατούσε το χεράκι του

Αγόρι μου; Μ'ακους; Το ξέρω ότι μ'ακους. Συγγνώμη καρδιά μου που δεν ήμουν εκεί, συγχώρεσε με. Αν ήμουν στο σπίτι μπορεί να μην είχε συμβεί αυτό, μπορεί να σε είχα προλάβει εγώ, σε παρακαλω αγάπη μου ξυπνα...η Χρυσοστομη μπήκε στο δωμάτιο και την αγκάλιασε από τους ώμους. 

Το ξέρεις ότι δεν φταις εσυ έτσι; Δεν θα μπορούσες να είχες κάνει τίποτα και στο σπίτι να ήσουν Δέσποινα, μην κατηγορείς τον εαυτό σου άδικα 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now