6. Εξηγήσεις και όνειρα

32 2 0
                                    

Ο δρόμος για το σπίτι κύλησε μέσα σε πλήρη ησυχια. Η Χρυσοστομη σκεφτόταν όσα της είπε ο Γεράσιμος, την μικρη δεν την λάμβανε και σοβαρά υπόψιν της, τι ήξερε ένα κορίτσι δεκαεφτά χρόνων από ερωτες; Ενθουσιασμός ήταν αυτό που ένιωθε, ο Γεράσιμος ήταν και όμορφος και καλός χαρακτήρας, είχε... ενθουσιαστεί η μικρη, λογικό ήταν. Αλλά ο Γεράσιμος ήταν μεγαλύτερος, με την δουλειά του, σοβαρό παληκαρι, αν δεν ήταν το ...κοινωνικό στάτους στη μέση θα ήταν ιδανικός σύζυγος για την Δέσποινα. Τον συμπαθούσε αν και δεν τον ήξερε και πολύ, αλλά από τις συναλλαγές τους στην τράπεζα καταλάβαινε ότι ήταν άνθρωπος ειλικρινής, ευθύς, χωρίς δεύτερες σκέψεις και τον πίστευε όταν έλεγε ότι έχει αισθήματα για την Δέσποινα. 

Έφτασαν στο σπίτι με τη Δέσποινα πολύ στεναχωρημένη και κάπως φοβισμένη. Η Χρυσοστομη δεν ήθελε να την τρομάξει, ούτε να την κατσαδιάσει, θα προσπαθούσε με τη λογική πρώτα να της εξηγήσει, αν και η λογική με τους ερωτευμένους και κυρίως τις μικρές ερωτευμένες δεσποινίδες ήταν σαν το νερό με το λαδι, δεν έσμιγαν ποτέ. Εν πάση περιπτώσει θα προσπαθούσε και βλέποντας και κάνοντας. Μπήκαν μέσα και η Δέσποινα πήγε κατευθείαν στο δωμάτιο της. Δεν ήταν ακόμη πολύ αργά και η Χρυσοστομη την άφησε να ξεκουραστεί λίγο. Πήγε στην κουζίνα, της έφτιαξε ζέστη σοκολάτα που της άρεσε και μετά από λίγο πήγε στο δωμάτιο. Ευτυχώς αυτό το...χούι του να τα έχει όλα υπο έλεγχο η Χρυσοστομη τους είχε διευκολύνει τη ζωή. Δεν είχε πει τίποτα σε κανέναν για την Δέσποινα, ηλπιζε να την έχει βρει πριν χρειαστεί να πανικοβάλλει ολους με την αγωνία της οπότε κάνεις δεν τους ενόχλησε με ερωτήσεις και...άσκοπες γνώμες. 

Δέσποινα; Κοιμήθηκες; 

Καμία απάντηση. 

Δεσποινακι μου, να μιλήσουμε λίγο; Άνοιξε μου σε παρακαλω. 

Όχι τώρα Χρυσοστομη, είμαι πολύ κουρασμένη. 

Δεν θέλω να σε μαλώσω αγάπη μου, μόνο να μιλήσουμε θέλω. Μετά από μια σύντομη σιωπή, βήματα ακούστηκαν να πλησιάζουν στην πόρτα η οποία και άνοιξε. Η Χρυσοστομη  μπήκε και η Δέσποινα έκατσε στο κρεβάτι της και ακούμπησε στο κεφαλαρι. Πήγε δίπλα της και της έδειξε την κούπα αφου έκατσε. 

Κοιτά τι σου έφτιαξα, ζέστη σοκολάτα που σ'αρεσει. 

Για μένα; Πρώτη φορά θα ακούσω κατσαδα πίνοντας σοκολάτα. 

Βρε μ'αυτη την κατσαδα, δεν θέλω να σε μαλώσω Δεσποινακι μου, να μιλήσουμε θέλω απλώς, τόσο δύσκολο είναι να σε πείσω; 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now