Έφυγαν κατευθείαν για την κλινική του Αντρέα, η Δέσποινα τρομοκρατημένη αλλά εξισου ενθουσιασμένη, προσπαθούσε παρολ'αυτα να μην παίρνει πολύ θάρρος, η Χρυσοστομη την είχε παρασύρει αλλά ειναι δυνατόν να ήταν έγκυος; Μπα, αποκλείεται, από την αναστάτωση με τον Γαλατη ήταν, σκεφτόταν όσο το αυτοκίνητο τους πήγαινε στην κλινική. Έφτασαν και κατέβηκαν. Μπήκαν και βρήκαν τον Λουκά.
Ω, τις κύριες Πανθέου, τι ευχάριστη έκπληξη. Ήρθατε να δείτε τον Αντρέα; Είναι με ασθενή.
Καλησπερα Λουκά, όχι, δεν ήρθαμε για επίσκεψη, ήρθαμε να δεις λίγο την Δέσποινα.
Δεν είσαι καλά Δέσποινα; Τι έχεις; Έλα μέσα και κάθησε.
Τίποτα δεν έχω Λουκά μου, κάτι ζαλάδες, αλλά την κατάσταση με τον Γαλατη την ξέρεις, θα σου είπε και ο Αντρεας την ιστορία με τον Γερασιμο και τι του έκανε.
Ναι, ναι μου το είπε, τι ιστορία βρε παιδί μου! Μα τι άνθρωπος είναι αυτός ο Γαλάτης, αν είναι δυνατόν να κάνει τέτοια σκευωρία, πού τα σκέφτηκε όλα αυτά;
Από τη ζήλεια του..ευτυχώς απέτυχε παταγωδώς και πλέον δεν μπορεί να μας κάνει τίποτα.
Και λες ότι γι'αυτο έχεις τις ζαλάδες δηλαδή.
Όχι μόνο ζαλάδες Λουκά, έχει και αναγούλες, άσπρη σαν το πανί την βρήκα. Και δεν έχει και όρεξη, δεν πολυτρώει.
Σταμάτα Χρυσοστομη.
Εγώ απλώς λέω στον γιατρό τι συμβαίνει για να μπορέσει να κάνει διάγνωση Δέσποινα είπε η Χρυσοστομη και έκλεισε το ματι στον Λουκά, ο οποίος κατάλαβε πού το πήγαινε η μεγάλη αδερφή των Πανθέων.
Μάλιστα. Ποσό καιρό έχεις ζαλάδες Δέσποινα;
Κανα δυο βδομαδες, ισως τρεις, αλλά όχι συνεχείς, πάνε κι'ερχονται!
Μάλιστα. Ε, μπορεί να έχει πεσει ο σιδηρος σου Δέσποινα, δεν είναι τίποτα, θα κάνουμε μια εξέταση αίματος και θα δούμε. Μη φοβάσαι πάντως, δεν θα ειναι κατι.
Ορίστε αδερφή, ο σιδηρος μου θα ειναι, που πηγές και σκέφτηκες..άντε να μην πω τι σκέφτηκες.
Τι σκέφτηκες Χρυσοστομη;
Τίποτα δεν σκέφτηκε Λουκά, ανοησίες. είπε η Δέσποινα κατακόκκινη από ντροπή.
Έλα κάθισε εδώ να σου πάρω αίμα και αύριο θα έχουμε τα αποτελέσματα, θα τα βάλω σε προτεραιότητα, ειπε ο Λουκάς χωρίς να δείξει κάτι, ξέροντας όμως πού το πήγαινε η Χρυσοστομη.
YOU ARE READING
Αγάπη για πάντα
FanfictionΗ Δέσποινα και ο Γεράσιμος. Μια αγάπη βαθιά. Δεν έμελε να ανθίσει. Επέμεινε. Για χρόνια. Μήπως ήταν επιτέλους η ώρα για λίγη ευτυχία;