Την επόμενη στην τράπεζα ο Θεόδωρος δεν επαιρνε τα μάτια του από τον Απόστολο. Είχε ανησυχήσει με τα όσα είδε αλλά ακόμη δεν είχε πει κάτι στον Γερασιμο, τι να του έλεγε άλλωστε, έπρεπε πρώτα να καταλάβει ο ίδιος. Φρόντισε πριν κλείσει η τράπεζα να τους αποχαιρετήσει όλους και να φύγει επιδεικτικά, χαιρετωντας ιδιαίτερα τον Απόστολο και κρυπτόμενος στο αρχείο πίσω από στιβες με φακέλους. Αφου άκουσε τους πάντες να φεύγουν, τα φώτα έσβησαν και περίμενε λίγο πριν βγει από την κρυψώνα του και όπως το περίμενε, κάποιος πάλι είχε ανάψει ένα μικρό φωτάκι και κατι έψαχνε, μάλιστα την ώρα που πλησίασε τον άκουσε να μιλάει στο τηλέφωνο.
Ναι, εδώ τα έχω. Έχει μαζευτεί ένα καλό ποσό, πού θέλεις να το φτασω;
Εντάξει, θα το κάνω. Όχι, μη φοβάσαι, δεν με έχει καταλάβει κάνεις.
(Κούνια που σε κούναγε Αποστόλη, μονολόγησε ο Θεόδωρος που κρυφάκουγε)
Ωραία, εσυ κανόνισε τα λεφτά μου, και να είναι όσα σου ειπα, εγώ παίζω το τομάρι μου εδώ, δεν το κάνω για την ψυχή της μάνας μου. Άκους Γαλατη;
(Γαλατη; Α, ρε αλήτη Γαλατη, εσυ είσαι πίσω από αυτό; Καλά μου είπε ο Γεράσιμος να σε ψάξω...στο πιο βαθύ μπουντρούμι θα σε θάψω καημένε, σκεφτόταν ο Θεόδωρος)
Μετά από λίγο η..δουλειά του Απόστολου τελείωσε και έφυγε αθόρυβα. Ο Θεόδωρος πήγε και μάζεψε όλα τα στοιχεία τα οποία εξακολουθούσε να μην κλειδώνει στο συρτάρι του, ήσυχος για την τελειότητα του εγκλήματος του. Αλλά τέτοιο δεν υπάρχει, ούτε οι..επαγγελματίες εγκληματίες δεν τα έχουν καταφέρει, πολλω δε μάλλον ο Απόστολος που ήταν και τελείως ερασιτέχνης. Τα αντέγραψε όλα, τα πόσα που μεταφέρονταν, τους λογαριασμούς των πελατών, τις ημερομηνίες, πήρε και το πρωτότυπο έγγραφο ανοίγματος λογαριασμού με την υπογραφή του Απόστολου και τα έβαλε όλα μαζί στον χαρτοφύλακα του. Ήλεγξε και τον λογαριασμό του να δει αν είχαν μπει χρήματα τελευταίως και αντίστοιχα κοίταξε και τον λογαριασμό του Γαλατη και ω, τι έκπληξη! Το ίδιο ποσό έφυγε από τον ένα λογαριασμό και μπήκε στον άλλο! Και μάλιστα δυο φορές ήδη!
Είσαι και χαζός ρε Απόστολε, μα καταθέτουν τα μπαξίσια στον επίσημο λογαριασμό; Βάλ'τα κάτω από το μαξιλάρι σου ρε αγόρι μου! είπε ο Θεόδωρος. Μάζεψε τον χαρτοφύλακα του, άφησε τα πάντα όπως τα βρηκε, για να μην υποπτευθεί τίποτα ο δράστης και έφυγε. Την επόμενη θα πήγαινε στην αστυνομία να τους καταγγείλει και τους δυο για δωροδοκία και δωροληψία, απιστία, πλαστογραφία, πλαστοπροσωπεια, υπεξαίρεση, είχε μπόλικα.
YOU ARE READING
Αγάπη για πάντα
Fiksi PenggemarΗ Δέσποινα και ο Γεράσιμος. Μια αγάπη βαθιά. Δεν έμελε να ανθίσει. Επέμεινε. Για χρόνια. Μήπως ήταν επιτέλους η ώρα για λίγη ευτυχία;