19. Θέλεις;

23 2 0
                                    

Την επόμενη μέρα πήγε κατευθείαν στον αδερφό της τον Ισιδωρο για να δει τι πρέπει να γίνει για να βγει το διαζύγιο με τον Γαλατη. Αφού της εξήγησε την διαδικασία την παρέπεμψε σε ένα φίλο του δικηγόρο, διάσημο για τις δίκες λύσεως γάμων που ειχε κερδίσει και η Δέσποινα ξεκίνησε και επισήμως την διαδικασία για να βρεθεί ο Γαλατης και να βγει επιτέλους αυτό το διαζύγιο, να χωρίσει η ζωή της απ'τη δική του και να μπορέσει να είναι μαζί με τον Γερασιμο φανερά και να το ξέρουν όλοι. Μετά φρόντισε να κάνει διαφορά ψώνια για το δείπνο που ετοίμαζε, πήρε και ένα καινούριο φόρεμα, ήθελε όλα να είναι καινουρια από δω και εμπρός και έβαλε μπροστά την επιχείρηση «Γερασιμε, παντρέψου με». 

Λίγο αργότερα τον πήρε τηλέφωνο στην τράπεζα. 

Παρακαλω; 

Αγάπη μου; 

Κυρία Γαλατη, καλημέρα σας! 

Ωχ, κατάλαβα, έχεις δουλειά. 

Όχι δεν πειράζει, δεν ενοχλείτε, πειτε μου.

Γερασιμε μου, κάνεις κάτι αύριο το βράδυ; 

Όχι, γιατί; 

Γιατί έλεγα να ερχόσουν από δω να φαμε μαζί, αυτό το υπέροχο Μπουργκινιόν που δοκίμασα στον Κίτσο που σου έλεγα, βρήκα τη συνταγή και θέλω να το φτιάξω να το απολαύσουμε μαζί. 

Ναι, γίνεται, τι ώρα σας βολεύει; 

Κατά τις 9 θα σε περιμένω, εντάξει καρδιά μου;

Ναι, ναι, βέβαια, τα λέμε τότε, της απαντησε ο Γεράσιμος και έκλεισε το τηλέφωνο για να γυρίσει στον πελάτη του. Αφου ολοκλήρωσε τη δουλειά του, την ξανακάλεσε. 

Ναι;

Εγώ είμαι Δέσποινα. 

Έλα αγάπη μου, τελείωσες τη δουλειά σου; 

Ναι. Δέσποινα είσαι καλά; 

Γιατί να μην είμαι; 

Ξέρω γω; Πολλά αγάπη μου και καρδιά μου μου λες και δεν με έχεις συνηθίσει σε τόση διαχυτικότητα.

Ένα βελάκι τρύπησε την καρδιά της Δέσποινας. Τόσα χρόνια τον αγαπούσε και αντί να τον πνιγεί στα γλυκόλογα η Δέσποινα ήταν πάντα μετρημένη. Εδειχνε με πράξεις τα αισθήματα της, όχι τόσο με λόγια. Και τα λόγια χρειάζονται όμως, ο άνθρωπος θέλει να ακουει ότι τον αγαπούν, αποφάσισε λοιπόν να είναι πιο εκδηλωτική απ δω και εμπρός. 

Μάλλον είμαι ακόμη υπό την επηρρεια του Παρισιού, εκεί που οι ερωτες ανθούν και λουλουδίζουν, γι'αυτο. Σε πειράζει; 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now