17. Αναχωρήσεις

23 2 0
                                    


Η επόμενη φορά που ο Γεράσιμος παρενεβη για να βοηθήσει τον Κίτσο ήταν όταν αποφάσισε ότι ήθελε να πάει στο Παρίσι να γίνει ζωγράφος. Η Δέσποινα ήταν εντελώς αντίθετη, φοβόταν να τον αφήσει να φύγει μόνος του σε ξένη χώρα, πού θα έμενε, τι θα έτρωγε, πώς θα τα έβγαζε πέρα ένα παιδί 18 χρόνων χωρίς κανέναν μαζί του για στήριγμα...

Δέσποινα, δεν είναι παιδί ο Κιτσος, είναι αντρας πια, κατάλαβε το. 

Αντρας ξεαντρας εμένα είναι το παιδί μου. Μα αλήθεια τώρα εσυ τον υποστηρίζεις; 

Βέβαια, έχει ένα όνειρο και θέλει να το πραγματοποιήσει. 

Και ο Γαλάτης είχε ένα όνειρο και ήθελε να το πραγματοποίησει και είδαμε τα αποτελέσματα. 

Τώρα γιατί συγχέεις τα πράγματα; Ο Γαλάτης έφυγε από εγωισμό αφήνοντας εσένα και το παιδί του πίσω. Ο Κιτσος θα πάει να ξεκινήσει την ζωή του, να μετρήσει τις δυνάμεις του, να ζήσει μόνος του χωρίς να αφήνει κανέναν πίσω του. 

Εγώ είμαι κανένας; 

Το ξέρεις ότι κάνεις σαν παιδί; 

Εγώ; 

Εσυ βέβαια. 

Μα πού θα παει μόνος του Γερασιμε; Πώς θα μάθει την πόλη, τι θα τρώει; Ποιος θα τον πλένει και θα τον σιδερώνει; 

Αυτά είναι τα μόνα προβλήματα σου Δέσποινα; Το σιδέρωμα και το μαγείρεμα; Θα βρει μια γυναίκα να έρχεται στο σπίτι να του κάνει τις δουλειές. 

Δεν θέλω να φύγει.

Αυτό είναι άλλο και το καταλαβαίνω. Αλλά μην προβάλεις ως δικαιολογίες το σιδέρωμα και το μαγείρεμα. Πες το καθαρά, στεναχωριέμαι που θα φύγει. Γιατί θα φύγει Δέσποινα, και ίσως είναι και καλύτερα. 

Για ποιον; Για μένα πάντως σίγουρα όχι. 

Ο Γεράσιμος ήρθε κοντά της, και πήρε τα χέρια της στα δικά του. Η Δέσποινα είχε ένταση και όταν προσπάθησε να την αγκαλιάσει το σώμα της δεν...κούμπωσε όπως συνήθως στο δικό του, δεν κρύφτηκε στην αγαπημένη της θέση στο λαιμό του, είχε αγχωθεί πολύ με την απόφαση του κιτσου. Ο Γεράσιμος την ένιωθε αναστατωμένη και άρχισε απλώς να χαϊδεύει την πλάτη της. Κάνεις από τους δυο δεν πήρε είδηση τον Κίτσο που κατεβαίνοντας στο σαλόνι είχε ακούσει τις κουβέντες τους και είχε καταλάβει ότι μιλούσαν για τον ίδιο. Κρύφτηκε λοιπόν και περίμενε...

Αγάπη μου; Κορίτσι μου; Μάτια μου; την έλουζε με γλυκόλογα ο Γερασιμοσ και την χάιδευε για να λυθούν οι κόμποι στο κορμί της. Η Δέσποινα πήρε μια βαθιά ανάσα και κάπως χαλάρωσε το σφίξιμο που ένιωθε. Πέρασε τα χέρια της γύρω από τον Γερασιμο και τον έσφιξε. 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now