25. Σκοτεινά σχέδια

26 2 0
                                    


Ο Γεράσιμος και η Δέσποινα γύρισαν στο σπίτι, ευτυχώς λίγο πριν επιστρέψει και ο Κιτσος. Ειχαν συγκινηθεί και οι δυο τόσο πολύ από την συμπεριφορά του, είχε υπερασπιστεί τον Γερασιμο με τόσο όμορφο τρόπο που τελικά επιβεβαιωνόταν αυτό που λέει ο λαός, δώσε αγάπη και θα σου γυρίσει πίσω πολλαπλάσια. 

Άκουσαν την πόρτα να ανοιγει και μπήκε στο σαλόνι ο Κιτσος.

Αγόρι μου; Όλα καλά; 

Ναι μητέρα, μιλήσαμε και ήρθα. Δεν νομίσω ότι θα μας ξαναενοχλήσει. 

Τι σου ειπε Κίτσο; 

Ε, προσπάθησε να μου δικαιολογηθεί, να με κάνει να καταλάβω ότι δεν έφταιγε αυτος που έφυγε γιατί ήθελε να γευτεί τη ζωή λέει ενώ εσυ δεν ήθελες και διάφορες άλλες ανοησίες για τον Γερασιμο αλλά τον έβαλα στη θέση του. 

Υπερασπίστηκες την τιμή μου Κίτσο; ρώτησε χαμογελώντας ο Γεράσιμος.

Φυσικά! Δεν μπορούσα να ακούω άλλες ασυναρτησίες, μα τι άνθρωπος είναι αυτός, ειλικρινά...δεν ανέλαβε καμία ευθύνη για τις επιλογές του, για όλα κάποιος άλλος έφταιγε, η ζωή που ήταν πλανεύτρα και τον μάγεψε, η μητέρα μου που δεν τον αγάπησε πραγματικά, μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι! 

Δεν έκανες τίποτα αγόρι μου, ε;

Όχι μητέρα, με ξέρεις εμένα να είμαι βίαιος; Του είπα αυτά που πίστευα και του είπα επίσης να γυρίσει πίσω γιατί δεν υπάρχει κάτι εδώ για αυτόν. 

Κίτσο μου, σ'ευχαριστώ. Και συγγνώμη που δεν σου μίλησα από την αρχή για την επιστροφή του, συγγνώμη και από τους δυο, πίστευα ότι μπορώ να το κανονίσω μόνη μου, ότι θα έβαζε μια υπογραφή και θα έφευγε, αλλά τελικά δεν είναι όλα στο χέρι μου. 

Μητέρα, δεν χρειάζεται να είναι όλα στο χέρι σου, είμαι και εγώ εδώ και ο Γεράσιμος είναι πάντα δίπλα σου. Τόσα χρόνια έπρεπε να τα κάνεις όλα μόνη σου, ήθελες να γίνεις και μάνα και πατέρας, αλλά τώρα μπορείς να...εκχωρήσεις κάποιες αρμοδιότητες, δεν είναι καιρός; Άσε μας να σε βοηθήσουμε, μην μας κρατάς έξω από ό,τι συμβαίνει. Οι οικογένειες τα αντιμετωπίζουν όλα μαζί, δίπλα δίπλα. 

Αγόρι μου, πόσο χαίρομαι που μας βλέπεις οικογένεια! 

Κίτσο και εγώ σε ευχαριστώ που με υπερασπίστηκες. Είσαι ο γιος που θα ήθελα να έχω, αλήθεια στο λέω. 

Ε, άντε λοιπόν, τώρα που θα βγει το διαζύγιο να μου κάνετε ένα αδερφάκι ειπε ο Κιτσος και το κλίμα ελάφρυνε αμέσως! 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now