18. Προτάσεις και σχέδια

23 2 0
                                    

Και τα χρόνια περνούσαν και ο Κιτσος έγινε όντως ενας πολύ καλός ζωγράφος του οποίου η φήμη απλωνόταν όσο περνούσε ο καιρός όλο και περισσότερο. Έκανε εκθέσεις στο Παρίσι, επέστρεφε και στην Αθήνα αλλά η κυρίως ζωή του ήταν πια στη Γαλλία, εκεί που η κουλτούρα, η μουσική, οι τέχνες και τα γράμματα ήταν πολύ πιο ανεπτυγμένα από την μικρη ελληνική πρωτεύουσα. Η Δέσποινα είχε μάθει...το δρόμο και πήγαινε στο Παρίσι να τον δει, σε μια από αυτές τις συναντήσεις τους λοιπόν μίλησαν για πολλά και σε βάθος πίνοντας τον καφέ τους. 

Μητέρα να σε ρωτήσω, με τον Γερασιμο πώς τα πάτε; 

Αγόρι μου, τι ερώτηση είναι αυτή; 

Μια απλή ερώτηση, γιατί δυσκολεύεσαι να μου απαντήσεις; 

Αγόρι μου αυτά δεν είναι θέματα που συζητάει μια μητέρα με τον γιο της...

Α, όταν με περνάς εσυ από ιερά εξέταση δηλαδή για τις κοπέλες που συναναστρέφομαι είναι καλά, όταν ρωταω εγώ δεν απαντάς..

Αυτό είναι προνόμιο της μητέρας. Γίνε και εσυ γονιός να ρωτάς τα παιδιά σου για τα προσωπικά τους. 

Έλα μητέρα, τόσο χρονών εγινα, ακόμη δεν μπορούμε να μιλήσουμε σαν φίλοι; 

Τι να σου πω Κίτσο μου τώρα, καλά τα πάμε, μια χαρά. 

Σε αγαπάει πολύ ο Γεράσιμος μητέρα. Φαίνεται από το πώς κινείται γύρω σου, πώς σε κοιτάζει, πώς προσπαθεί πάντα να σε υπερασπιστεί, να σε φροντίσει...

Πότε τα κατάλαβες εσυ όλα αυτά, τόσα χρόνια στα Παρισια Κίτσο; 

Μητέρα ο Γεράσιμος είναι τόσα χρόνια στη ζωή μας, και από μικρός που ήμουν πάντα ήξερα ότι είναι άνθρωπος να βασιστεις πάνω του. Αφού και εμένα πολλές φορές μου μίλησε, με ηρέμησε, καθησύχασε τους φόβους μου...άλλος έπρεπε να τα κάνει αλλά ας όψεται...ευτυχώς που ο Θεός μας έστειλε τον Γερασιμο. 

Ευτυχώς αγόρι μου, και ειλικρινά με συγκινεί η σχέση που έχετε. Αν εσυ ήσουν αντίθετος δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να συνεχίσω μαζί του.

Ποτέ θα τον αποκαταστήσεις λοιπόν; 

Τι πράγμα; άρχισε να βήχει η Δέσποινα. Θα με πνίξεις Κίτσο, πώς τα λες έτσι αυτά τα πράγματα; 

Να τον αποκαταστήσεις λέω. Να τον παντρευτείς, τι θα γίνει; Τόσα χρόνια εσένα περιμένει ο άνθρωπος. 

Κίτσο, σταμάτα την πλάκα. 

Δεν κάνω καμία πλάκα κυρία Δέσποινα, ο Γεράσιμος έχει αφιερώσει τη ζωή του σε σένα. Δεν νομίζω ότι του αξίζει να είναι ενας απλός φίλος, ή τέλος πάντων σύντροφος στα κρυφά. 

Αγάπη για πάνταWhere stories live. Discover now