Πέρασαν δυο εβδομάδες και ο Γαλάτης ούτε είχε φύγει, ούτε είχε υπογράψει το διαζύγιο. Η Δέσποινα καθόταν στα καρφιά, ήθελε να ζήσει τη ζωή της και αυτός που της την στέρησε την πρώτη φορά το έκανε και τώρα, χωρίς ωστόσο να τον ενδιαφέρει. Κλασικός νάρκισσος ο Γαλάτης, το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν ό τι επηρέαζε τον ίδιο και μόνο. Του είχε μιλήσει ο δικηγόρος της Δέσποινας αλλά δεν μπορούσε και να του πάρει το χέρι να το βάλει στο χαρτί να το υπογράψει, και εφόσον ο ίδιος, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν ήθελε, δεν μπορούσε να γίνει κάτι. Έπρεπε να περιμένουν.
Σε λίγο καιρό ωστόσο ήταν τα γενέθλια της Δέσποινας και ο Γεράσιμος μαζί με τον Κίτσο, που τελικά δεν είχε φύγει, ετοίμαζαν γιορτή έκπληξη.
Να μιλήσουμε και με τους θείους σου Κίτσο, να έρθουν και αυτοί.
Γερασιμε, δεν θέλεις να είστε πιο...ιδιαίτερα; Οι δυο σας μόνο; Πώς θα το ευχαριστηθείτε αν είμαστε εδώ μέσα 20 νοματαίοι;
Μα για τα γενέθλια την κάνουμε την έκπληξη Κίτσο, δεν γίνεται να πούμε στους ανθρώπους μην έρθετε, θα γιορτάσουμε μονοι μας.
Εγώ λέω να μην το πούμε σε κανέναν, να γιορτάσουμε οι τρεις μας εδώ και μετά να φύγω εγώ να σας αφήσω να το...γλεντήσετε, του είπε τσιγκλωντας τον λίγο.
Ο Γεράσιμος κοκκίνισε
Αγόρι μου τι είναι αυτά που λες;
Να χαρείτε τον έρωτα σας λέω Γερασιμε, τόσα χρόνια περιμένεις, τώρα πρέπει να ανακτήσετε τον χαμένο χρόνο.
Ε, ναι, εντάξει, θα...δούμε, δε μου λες, εσυ έλεγες θα φύγεις αλλά δεν έφυγες.
Ναι, δεν υπάρχει κάτι για να βιαστώ να γυρίσω στο Παρίσι αυτή τη στιγμή, άσε που θέλω να δω τι θα γίνει με τον Γαλατη. Είμαι περίεργος τι κάνει εδώ και γιατί δεν υπογράφει το διαζύγιο.
Γιατί θέλει να ξανακερδίσει τη μητέρα σου Κίτσο
Καλά, αυτό ούτε τη Δευτέρα Παρουσία δεν θα γίνει. Το ξέρεις, έτσι; Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι η μητέρα θα γυρνούσε ποτέ σ'αυτον.
Όχι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο ίδιος δεν θα προσπαθήσει.
Αστον να φάει τα μούτρα του.
Αυτο κάνω του είπε ο Γεράσιμος και ξεκίνησαν να οργανώνουν τη γιορτή των γενεθλίων. Αργότερα ο Γεράσιμος θα εκανε μια επίσκεψη στον Γαλατη μήπως καταλάβει τι προθέσεις είχε. Αφού ο Κιτσος πήγε να βρει τον Τέλη και την Πέλλα ο Γεράσιμος έκανε την επίσκεψη του. Μπήκε στο Ρουαγιαλ και είδε τον Γαλατη να κάθεται σε μια απόμερη γωνία με τον Απόστολο, τον ταμία του.
YOU ARE READING
Αγάπη για πάντα
FanfictionΗ Δέσποινα και ο Γεράσιμος. Μια αγάπη βαθιά. Δεν έμελε να ανθίσει. Επέμεινε. Για χρόνια. Μήπως ήταν επιτέλους η ώρα για λίγη ευτυχία;