Love = အခ်စ္
"ကိုကို ရွိုင္းအိပ္ေတာ့မယ္ေနာ္ ၊ ဒီဆ်ိုဖာမှာ အိပ္လိုက္မယ္ေနာ္ ကိုကိုက ကုတင္ေပၚမွာအိပ္လိုက္ေနာ္"
ဟုတ္တယ္ေလ တစ္ကုတင္ထဲေတာ့ အိပ္လို႔မျဖစ္ေလာက္ဘူးေလ၊ ကိုယ္ကအိပ္တာဆိုးရင္ ဒုကၡ...
ခပ္တည္တည္ပဲ သူ႕ဘာသာေျပာၿပီး ကုတင္ကေခါင္းအုံးလာယူကာပိုက္ၿပီး ဆိုဖာဆီသြားဖို႔ျပင္ေနတဲ့ခ်ာတိတ္ေၾကာင့္...
"ဟိတ္..ဒီကိုလာ ဘယ္ဆိုဖာမွာ သြားေနမွာလဲ၊ မနက္က်ရင္ခါးနာလိမ့္မယ္၊ ဖြားဖြားတို႔သိရင္လည္းကိုယ္ပဲ အေျပာခံရမွာ ၊ လာခဲ့ ဒီမွာပဲအိပ္"
အား...ဒီစူပုတ္ႀကီးနဲ႕အတူတူအိပ္ရမွာလား၊ ျပန္ေျပာရင္လည္းရန္ျဖစ္ရဦးမယ္ ဖြားဖြားက မွာလိုက္တယ္၊ ရန္မျဖစ္နဲ႕ဆိုလို႔ ျပန္မေျပာေတာ့ပါဘူးေလ
TVၾကည့္တုန္းက မ်က္စိေညာင္းၿပီးအိပ္ခ်င္ေနေပမယ့္ အခုေတာ့မအိပ္ခ်င္ေတာ့ျပန္ဘူး၊အိပ္ရာ အေျပာင္းအလဲေၾကာင့္ေနမယ္၊ၿပီးေတာ့ ဖြားဖြားကို သတိရလို႔ ငိုခ်င္လာသည္..
နာရီကိုၾကည့္ေတာ့ ၁၁ထိုးၿပီမို႔ အိပ္ဖို႔ျပင္လိုက္ေတာ့ ေဘးနားက လႈပ္ေနတဲ့ကေလးစုတ္က အခုထိအိပ္မေပ်ာ္ေသးဘူးပဲ၊ဟမ္.. သူ သူငိုေနတာလား
"ခ်ာတိတ္ ဒီဘက္လွည့္ဦး ဘာျဖစ္လို႔ငိုေနတာလဲ၊ ကိုယ့္ကိုေျပာ"
ငိုေနေတာ့လည္း လူကပူထူၿပီး ဘာလုပ္ရမလဲမသိလူက ငိုခ်င္ေနပါတယ္ဆိုမွ ဘာလို႔ငိုေနတာလဲေမးေတာ့ ပိုငိုခ်င္သြားတာေၾကာင့္ အသံထြက္ၿပီး တိုးငိုလိုက္သည္
"အီး ဟီး ဖြားဖြားကိုလြမ္းတယ္"
ဪ သူ႕အဖြားကို လြမ္းလို႔ ငိုသတဲ့လားကြာ၊ ကိုယ့္မွာ ရယ္ရခက္ ငိုရခက္၊ ကေလးတစ္ေယာက္လို မ်က္ရည္ေတြေရာ ႏွပ္ရည္ေတြေရာက်ကာ ႏွာသီးဖ်ားေတြ ရဲေနေအာင္ ငိုထားပုံက တကယ္ခ်စ္စရာေကာင္းလွသည္၊ အခုမွ ခ်ာတိတ္ကိုေသခ်ာၾကည့္မိသည္၊ ၿခဳံငုံၿပီး ေျပာရရင္ ေတာ္ေတာ္ခ်စ္စရာေကာင္းတာအမွန္ပဲ၊ ေတြ႕တိုင္းရန္ပဲျဖစ္ေနရေတာ့ သတိမထားမိတာလဲ ပါမယ္၊
ဒါနဲ႕ ဒီေန႕က်မွ ငါဘာျဖစ္ေနတာလဲ၊ဘာလို႔ သူ႕ကိုစကားအေကာင္းေတြေျပာေနမိတာလဲ၊ ဪ ဖြားျမတ္ကို ကတိေပးထားလို႔ေနမွာ၊ ၿပီးေတာ့ သူကအခု ကိုယ့္အိမ္ကဧည့္သည္ေလ ဟုတ္တယ္မလား အဲ့ဒါေၾကာင့္ဂ႐ုစိုက္ေနမိတာပါ ဟုတ္တယ္...တစ္ေယာက္တည္း အေတြးေတြနဲ႕ဗ်ာမ်ားေနရေသာ အေမာင္Vitamin...
"အာ..တိတ္ တိတ္ေတာ့ေနာ္ ကိုယ္အလုပ္အားရင္ လိုက္ပို႔ေပးမယ္ေလ မငိုနဲ႕ေတာ့ေနာ္"
သူလည္းတတ္သေလာက္မတ္မေလာက္ ေခ်ာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ခ်ာတိတ္က ငိုရင္းတန္းလန္း ငိုသံႀကီးနဲ႕
"ကိုကိုအခုဘာလို႔ ရွိုင္းအေပၚစကားေကာင္းေျပာေနတာလဲ ဟင့္ ..၊ ရွိုင္းကိုမမုန္းေတာ့ဘူးလား ဟင့္..."
ဪ ကိုယ္က ေအး"ေဆး"သီးသန႔္ေနတတ္လို႔ လာကပ္တတ္တဲ့ခ်ာတိတ္ေၾကာင့္ မေနတတ္တာနဲ႕ ခပ္ကင္းကင္းနဲ႕ ခပ္ျပတ္ျပတ္ေျပာမိတာကို သူ႕ကိုမုန္းေနတယ္လို႔ ထင္လိုက္မိတာေပါ့ေလ
"ဒီမွာ ခ်ာတိတ္ ကိုယ္ေျပာတာ ေသခ်ာနားေထာင္၊ ခ်ာတိတ္ကို ကိုယ္က ဘယ္တုန္းကမွမမုန္းခဲ့ဘူးဆိုတာသိလား၊ တစ္ေယာက္တည္းေနတတ္သူမို႔ အနားလာကပ္တဲ့ခ်ာတိတ္ေၾကာင့္ စိတ္ရႈပ္ၿပီးစကားလုံးၾကမ္းေတြေျပာခဲ့မိရင္ ကိုယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္၊ ကိုယ္တို႔က အတူေနရမွာ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္လည္းမဟုတ္ဘူး တစ္ႏွစ္ပတ္လုံး အတူေနသြားရမယ့္သူေတြမို႔ သင့္ျမတ္ေနမွအဆင္ေျပမယ္၊ အၿမဲစကားမ်ားေနရင္ လူႀကီးေတြပဲ စိတ္ဆင္းရဲရမွာ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ဘက္က ေလွ်ာ့နိုင္သေလာက္ေလွ်ာ့ေပးမယ္၊ ခ်ာတိတ္ကလည္း ကိုယ္နဲ႕အဆင္ေျပေအာင္ေန လိုတာရွိရင္ေျပာ ဟုတ္ၿပီလား"
ဘုရား ဘုရား ငါ့အေရွ႕မွာရွိေနတာ ကိုကိုမွဟုတ္ရဲ႕လား၊ ဒီေလာက္စကားအရွည္ႀကီးေျပာတာ ဒီတစ္ခါပဲရွိေသးတယ္၊ ငိုေနတာေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားလဲမသိေတာ့ဘူး၊ အဆင္ေျပဖို႔ႀကိဳးစားၾကည့္တာလည္းမဆိုးပါဘူး ရန္ျဖစ္ေနရတာ ပင္ပန္းလွၿပီ၊
"ဟုတ္ကဲ့ကိုကို ရွိုင္းလည္း အရင္က ကိုကို႔ကိုေျပာခဲ့မိတာေတြအတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္၊ ရွိုင္းက တစ္ဦးတည္းေသာသားမို႔ ကိုကို႔ကိုေတြ႕ေတာ့ ေပ်ာ္ၿပီးအတင္းလိုက္ကပ္မိခဲ့တယ္ထင္ပါရဲ႕၊ ကိုကို႔အတြက္ စိတ္အႏွောက္အယွက္ျဖစ္ခဲ့တာ မသိခဲ့ရတာတကယ္ပါ၊ ၊ ရွိုင္းတို႔အဆင္ေျပသြားတာသိရင္ ဖြားဖြားတို႔ေပ်ာ္ၾကမွာေနာ္ကိုကို ဟီး"
သြားတန္းေတြေပၚေအာင္ ၿပဳံးျပေနတဲ့ခ်ာတိတ္ေၾကာင့္ ကိုယ္ပါလိုက္ၿပဳံးလိုက္မိသည္၊ ဒီညေတာ့ အိပ္မက္ေတြလွၿပီထင္ပါရဲ႕....
ခ်စ္လို႔ ေနာက္တစ္ပိုင္းထပ္upလိုက္ၿပီေနာ္...
နဲနဲေတာ့တိုသြားတယ္ ဒီအပိုင္းအတြက္က ဒီမွာပဲရပ္မွအဆင္ေျပမွာမို႔ပါ..
အခ်ိန္ရရင္ ဒီည part 4 ေရးေပးပါ့မယ္...
၂ေယာက္သား အဆင္ေျပသြားၿပီေနာ္...Vita Min
Zaw Shine Htet
#Vitashine
YOU ARE READING
☀️Love = အချစ်🌻 (Completed)
Romantizm☀️Love = အချစ် 🌻 ဖွားဖွား ရှိုင်းက ကိုကို့ကို တကယ်လက်ထပ်ရမှာလား...မယူချင်ဘူး ဗြဲ.... (Zaw Shine Htet) မင်းက ငါ့ကိုယူရတာ နာတယ်လို့ထင်နေတာလား၊ငါကလည်းမင်းကိုမယူချင်ပါဘူး .. (Vitamin) ဘ...