Love =အခ်စ္
ေဆး႐ုံထဲမွာ ဟိုေျပးလိုက္၊ဒီေျပးလိုက္နဲ႕ ဗ်ာမ်ားေနသူက ခြန္းစက္ပင္....
အကိုေလးက အေရးေပၚခန္းထဲမွာ အသက္လုေနရသလို၊ Bossကလည္း အခုထိ သတိျပန္မလည္လာေသးဘူး...
-------
"အား...ေခါင္းေတြမူးလိုက္တာ"
ေခါင္းကိုဖိႏွိပ္ၿပီး ညည္းတြားကာ သတိျပန္ရလာေသာ Boss..."Boss သတိရလာၿပီလား"
ဟင္ ငါအခုဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ၊ ခ်ာတိတ္ ခ်ာတိတ္...
"ခ်ာတိတ္ေရာ ခ်ာတိတ္ဘယ္မွာလဲ ခြန္းစက္ ငါ့ကိုေျပာပါ ခ်ာတိတ္ေရာလို႔..."
"ဟို..အကိုေလးက ရွိပါတယ္ ဒါေပမယ့္..."
ကြၽန္ေတာ္ဘယ္လိုဆက္ေျပာရမွာလဲ Bossရာ.."ေျပာေလ.!!"
"အကိုေလး အသက္ကိုကယ္လိုက္နိုင္ေပမယ့္ ထိခိုက္ဒဏ္ရာကျပင္းလြန္းလို႔ အခုထိသတိမရေသးပါဘူး၊ ဒီေန႕ညမွ သတိျပန္မလည္လာဘူးဆိုရင္ ကိုမာဝင္သြားနိုင္ပါတယ္တဲ့"
ခြန္းစက္ေျပာျပမႈေၾကာင့္ ခ်ာတိတ္အေျခအေနသိရေတာ့ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္သက္သာရာ ရသြားရသည္၊ ကိုယ့္ဆီျပန္လာေပးတာကိုပဲ ေက်းဇူးတင္လွပါၿပီ၊ ခ်ာတိတ္သာ တစ္ခုခုျဖစ္သြားရင္ က်ုယ်ရူးမှာ ေသခ်ာတယ္
"ငါ ခ်ာတိတ္ကိုေတြ႕ခ်င္တယ္ လိုက္ပို႔ေပးပါ"
"ဟုတ္ကဲ့"
______________
ခ်ာတိတ္ရွိေနတဲ့အခန္းဆီေရာက္ေတာ့ ကုတင္ေပၚမွာေဆးပိုက္ေပါင္းစုံနဲ႕ ဒဏ္ရာအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ နင့္ေနေအာင္ေၾကကြဲရသည္၊ၾကည့္ေနရင္း မ်က္ရည္မိုးေတြေစြလာေတာ့သည္....
"ခ်ာတိတ္ ကိုယ့္ဆီျပန္လာမွာမလားဟင္၊
ကိုယ္ေစာင့္ေနမယ္ေနာ္၊ ကိုယ္လည္း ခ်ာတိတ္ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေျပာျပရဦးမယ္ေလ၊ အခုျပန္သတိရလာရင္ ခ်ာတိတ္ကို ကိုယ္ကပိုခ်စ္ေပးပါ့မယ္၊အၿမဲတမ္း မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္မညွိုးရေအာင္၊ သတိရပါေတာ့ကြာ အီးဟီးး၊ ကိုယ့္မွာ ညအထိေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ရွိေသးတယ္ဆိုေတာ့ ကိုယ္ေစာင့္ေနမွာေနာ္ ဒီနားကေန ဘယ္မွမသြားဘူး၊ သတိရလာေပးေနာ္"
YOU ARE READING
☀️Love = အချစ်🌻 (Completed)
Lãng mạn☀️Love = အချစ် 🌻 ဖွားဖွား ရှိုင်းက ကိုကို့ကို တကယ်လက်ထပ်ရမှာလား...မယူချင်ဘူး ဗြဲ.... (Zaw Shine Htet) မင်းက ငါ့ကိုယူရတာ နာတယ်လို့ထင်နေတာလား၊ငါကလည်းမင်းကိုမယူချင်ပါဘူး .. (Vitamin) ဘ...