Love =အခ်စ္
"ဖြားေမေရ သားလာလည္တယ္"
အိမ္ေရွ႕ကအသံဆာဆာေလးေၾကာင့္ ထြက္ၾကည့္မိေတာ့..."ဟယ္ ေျမးေလးရွိုင္း ဘယ္လိုကေနဘယ္လို..."
"ဒီလိုပဲ မမေမေရ ေျမးေလးေပါ့ ရန္ကုန္သြားခ်င္တယ္ပဲေျပာေနလို႔ သူေက်ာင္းပိတ္တုန္းေလးလိုက္ပို႔တာေလ"
"ဟုတ္လား လာပါဦး ဖြားေျမးေလး၊ အမေလး မေတြ႕ရတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ျဖစ္ေတာ့ ငါ့ေျမးေလးက လူပ်ိဳႀကီးျဖစ္လာပါ့လား၊အရပ္ေတြလည္းရွည္လို႔"
"ဟီး ဟုတ္ကဲ့ဖြားေမ သားကကိုကို႔ကိုမွီေအာင္လို႔ ႏြားနို႔ေတြအမ်ားႀကီးေသာက္ထားတာ"
ၿပဳံး႐ႊင္ကာ ကေလးတစ္ေယာက္သဖြယ္ေျပာေနေသာ ရွိုင္းေလးေၾကာင့္ ဒီအဖြားႀကီးမွာ အခ်စ္ပိုရျပန္ပါသည္၊ အိမ္ကေျမးကေတာ့ အခုလိုခြၽဲဖို႔ေနသာသာ သူ႕အလုပ္နဲ႕သူကိုရႈပ္ေနေရာ..."ဒါနဲ႕ျမတ္ေရ ရွိုင္းေလးကေနာက္ႏွစ္ဆို တကၠသိုလ္တက္မွာမလား"
"ဟုတ္တယ္ မမေမေရ လာရင္းကိစၥက အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္းပါတယ္၊ေျမးကို ရန္ကုန္မွာပဲ တက္ခိုင္းမလို႔ သူကလည္း အျခားသင္တန္းေလးေတြတက္ခ်င္ေသးတယ္ဆိုေတာ့ ႐ြာမွာက ဆယ္တန္းအထိပဲရွိတာေလ၊ အဲ့ဒါမမေမ ေျမးအတြက္ ဒီမွာေက်ာင္းတက္ဖို႔နဲ႕ ေနဖို႔အေဆာင္ပါတာေလး ရွာေပးလို႔ရမလားလို႔ အကူအညီေလးေတာင္းခ်င္လို႔ပါ"
"အိုး....ဘာအေဆာင္လဲ၊ ဒီမွာေနလို႔ရတာကို ၊ ေျမးေလး ဖြားေမဆီမွာပဲေနရမယ္ေနာ္၊မဟုတ္ရင္ ဖြားက စိတ္ဆိုးမွာ"
မ်က္ေစာင္းေလးခဲကာ ေျပာရွာတဲ့ ဖြားေမက အခုအသက္အ႐ြယ္အထိ လွတုန္း၊ ဖြားဖြားနဲ႕ ဖြားေမက အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ငယ္သူငယ္ခ်င္းေတြ၊ ဖြားေမက ပိတ္ရက္ေတြဆို ႐ြာကိုအၿမဲလာလည္ေနၾက၊ ကိုယ့္အဖြားအရင္းလိုကိုျဖစ္ေနၿပီ..."မမေမကိုအားနာလို႔ပါ၊ ေျမးေလးက ဂ်စ္ကန္ကန္နဲ႕ ျပန္လည္းေျပာ နားလည္းမေထာင္ေလးဆိုေတာ့ မမေမစိတ္ရႈပ္မွာစိုးလို႔ပါ"
"ဟာ..ဖြားဖြားေနာ္ ရွိုင္းက ဘယ္မွာဆိုးလို႔လဲ၊ဖြားေမ ဖြားဖြားကိုဆူေပးဦး ရွိုင္းကိုဆိုးတယ္တဲ့"
YOU ARE READING
☀️Love = အချစ်🌻 (Completed)
Roman d'amour☀️Love = အချစ် 🌻 ဖွားဖွား ရှိုင်းက ကိုကို့ကို တကယ်လက်ထပ်ရမှာလား...မယူချင်ဘူး ဗြဲ.... (Zaw Shine Htet) မင်းက ငါ့ကိုယူရတာ နာတယ်လို့ထင်နေတာလား၊ငါကလည်းမင်းကိုမယူချင်ပါဘူး .. (Vitamin) ဘ...