📖 Part 6 📖 (Zawgyi)

180 6 0
                                    

Love=အခ်စ္

"ဟို..ကိုကို ရွိုင္းကိုလႊတ္ေပးပါဦး..."

ခ်ာတိတ္အသံၾကားမွပဲ လက္ရွိကာလကို ျပန္ေရာက္လာေတာ့သည္၊ ခ်ာတိတ္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း မ်က္ႏွာက ခရမ္းခ်ဥ္သီးလို ရဲတြတ္ေနသည္မွာ ေမြးကင္းစကေလးႏွယ္...

"ဟဲ့ ..ရွိုင္းေလးဘာျဖစ္လို႔ ဖြားေမေအာ္သံၾကားလိုက္လို႔ အဆင္ေျပ..ေျပ အဟိ ဆက္ဖက္ၾကေနာ္ ဖြားေမအထဲျပန္ဝင္လိုက္မယ္"

"မဟုတ္ဘူးေလ ဖြားေမ၊ ဟာ..ေတြ႕လား ကိုကို႔ကို လႊတ္ပါေတာ့လို႔ေျပာေနတာကို လႊတ္မွမလႊတ္ေပးတာ အခုေတာ့ ဖြားေမက အထင္လြဲသြားၿပီထင္တယ္၊ ရွိုင္း လိုက္ရွင္းျပလိုက္ဦးမယ္..."

ဖြားေမက လိုရာဆြဲေတြးၿပီး ၿပဳံးစိစိနဲ႕ထြက္သြားေပမယ့္ ကိုယ့္မွာေတာ့ ဘယ္လိုေနရမွန္းကိုမသိေတာ့ဘူး၊ ဒီေန႕မွ ကိုကို႔အၾကည့္ကလည္း တစ္မ်ိဳးပဲ၊ မဟုတ္မွ ကိုကိုက ငါ့ကိုမ်ားႀကိဳက္ေနတာလား၊ ဟာ..မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး ေပါက္ကရေတြေလွ်ာက္ေတြးေနျပန္ၿပီ ငရွိုင္းရယ္၊ ကိုကို႔လို အရာရာထူးခြၽန္ၿပီး ၿပီးျပည့္စုံေနတဲ့သူက ငါ့ကိုႀကိဳက္ပါ့မလား၊ ေတာ္ၿပီ ေတာ္ၿပီ ေလွ်ာက္မေတြးနဲ႕ေတာ့..

ကြၽန္ေတာ့္အေရွ႕မွာ တစ္ေယာက္တည္း ဘာေတြေတြးေနလဲမသိပါဘူး၊ ေခါင္းညိမ့္လိုက္ ေခါင္းခါလိုက္နဲ႕ မ်က္ခုံးေလးေတြပါ ႀကဳံ႕ၿပီး စဥ္းစားေနပုံေလးက အသည္းယားစရာေကာင္းလြန္းလွေပသည္၊ မျဖစ္ပါဘူး ဖြားဖြားေျပာတဲ့ကိစၥကို အခုထဲက ေျပာျပထားမွပါ၊ ဖြားဖြား ႐ုတ္တရက္ထေျပာရင္ လန႔္သြားလိမ့္မယ္...

"ခ်ာတိတ္ ကိုယ္နဲ႕စကားေျပာရေအာင္ အခ်ိန္ေလး ခဏေလာက္ေပးလို႔ရမလား"

"ဗ်ာ..ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့ "

သေဘာလည္းတူၿပီးေရာ ဆက္ကနဲလက္ေကာက္ဝတ္ကေန ဆြဲသြားေလသည္

............

"ခ်ာတိတ္..."

"ဟုတ္ ေျပာပါကိုကို၊ ရွိုင္းကို ဘာျဖစ္လို႔ဒီကိုေခၚလာတာလဲ"

ဒီေနရာေလးက အိမ္နဲ႕ သိပ္မနီးမေဝးေလးမွာ တည္ရွိသည္၊ လမ္းေဘးတစ္ေလွ်ာက္ ကုကၠိုပင္ႀကီးေတြရွိၿပီး ဒီတစ္ပင္မွာေတာ့ ထိုင္စရာခုံေလးတစ္ခုပါ ရွိေလသည္၊ တိုက္ခတ္တဲ့ေလႏုေလးေတြကလည္း ရင္ထဲကို ေအးျမသြားေစသည္၊

☀️Love = အချစ်🌻 (Completed) Where stories live. Discover now