Part - 18 (Zawgyi)

281 1 0
                                    


Vitaminတစ္ေယာက္ အုတ္ဂူတစ္ခုရဲ႕ေရွ႕မွာရပ္ကာ စကားေတြေျပာေနသည္မွာ ၁၅မိနစ္ခန့္ပင္ရွိေလၿပီ...

အခ်ိန္ေတြက ကုန္တာျမန္လိုက္တာေနာ္၊ မေန႕တစ္ေန႕ကလိုပါပဲ၊ 'ေသေသာသူ ၾကာရင္ေမ့ဆိုေပမယ့္ အခုထိေမ့လို႔မရနိုင္ေသးပါဘူး... ထားခဲ့သူကေတာ့ အခုေလာက္ဆို ေအးခ်မ္းေနေလာက္ေရာေပါ့၊ က်န္ခဲ့သူေတြမွာသာ အလြမ္းေတြအျပည့္နဲ႕....

"Bossျပန္ၾကရေအာင္ေနာ္၊ ခ်ိန္းထားတဲ့အခ်ိန္ ေနာက္က်ေနလိမ့္မယ္၊ လူစုံေနေလာက္ၿပီ..."

လမ္းမထက္ဝယ္ ကားတစ္စီးဟာ ခ်ိန္းထားရာ ေနရာသို႔ အျမန္ေမာင္းႏွင္ေလသည္...

...............

"ဒယ္ဒီ!!
ဒယ္ဒီ!!"

အခန္းတစ္ခုထဲဝင္လိုက္တာနဲ႕ အသံဆာဆာေလးေတြကို အရင္ၾကားလိုက္ရသည္မို႔ ၿပဳံးလိုက္မိသည္...

"အာယိုးး ဒယ္ဒီ့ေပါက္စေလးေတြက ခ်စ္စရာေလးေတြပါလားကြ၊႐ႊတ္ ႐ႊတ္.."

အသဲယားစြာ ေဖာင္းအိေနတဲ့ပါးေလးေတြကိုနမ္းလိုက္မိေလသည္..

"အဟြန့္ ဒယ္ဒီလူဆိုး ခါးခါးေတြပ်က္ကုန္ၿပီ၊ ေဖေဖနဲ႕တိုင္ေျပာမယ္..၊ လာ.. မမ"
သူ႕အမလက္ကို သူ႕လက္ပိစိေလးနဲ႕ဆြဲကာ ဖင္ေလးေကာ့ေတာ့ေကာ့ေတာ့နဲ႕ ထြက္သြားတဲ့ 5ႏွစ္သားအ႐ြယ္ ေပါက္စေလး..

ေဟာ..ဒီကခ်စ္လို႔နမ္းပဲနမ္းလိုက္မိတာပါကြာ၊ ဒီေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ တိုင္ေၾကာထူေလးေတြပဲ..အဟားး

"ေဖေဖေရ ဒယ္ဒီ့ကိုဆူပါဦး သားတို႔ကိုအာဘြားအႀကီးႀကီးေပးပစ္တာ ခါးခါးေတြပ်က္ကုန္ၿပီ၊ ဦးဦးတို႔နဲ႕ေတြ႕ရင္ မလွပဲေနေတာ့မွာ"

"ဟုတ္လား ျပပါဦး၊ အယ္ ဟုတ္သား ခါးခါးေတြပ်က္ကုန္ၿပီၾကည့္ပါဦး၊ အဲ့ဒါဆို ဒယ္ဒီ့ကိုေဖေဖ တုတ္အႀကီးႀကီးနဲ႕ နာနာေလးရိုက္ေပးမယ္ေနာ္..
"
ပိုပိုသာသာေလးေျပာလိုက္ၿပီး တကယ္ရိုက္ဖို႔ပုံစံနဲ႕ ၾကက္ေမႊးေကာက္ကိုင္ျပလိုက္ေတာ့

"အီးဟီး ဒယ္ဒီနာနာျဖစ္သြားမယ္ ရိုက္ပါနဲ႕၊ သားက စတာပါ၊ ဒယ္ဒီ့ကိုရိုက္ပါနဲ႕ေနာ္ေဖေဖ၊ မမ ကယ္ပါဦး၊ ေဖေဖကဒယ္ဒီ့ကိုရိုက္ေတာ့မယ္ အီးဟီးး"

☀️Love = အချစ်🌻 (Completed) Where stories live. Discover now