Zayn a földön feküdt, bundája csapzott volt, ahol éppen nem folyt a vér, oda rászáradt, és emiatt bundája csomókba állt össze.
Mikor megindultam volna felé akkor láttam meg, hogy Liam már mellette van, és ember alakban segíti, hogy legalább annyira legyen energiája, hogy visszaváltozzon, és el tudjuk állítani a vérzést.
Ezt látva figyelmem ismét Daniel, Louis és Harry felé terelődött, ugyanis Daniel még mindig ott állt kezében a fegyverrel, amit egyenesen Harry-re szegezett. Ekkor beugrott, hogy még Niall adott nekem egy zsebpisztolyt, mikor a házban nyomoztunk, így gyorsan visszaváltozva lopakodtam a fiú mögé, majd a fegyvert a fejéhez tartottam.
- Ha lelövöd, neked is véged!- Mondtam határozottan.
-Azzal nem érsz el semmit, ha megölsz! - Jelentette ki halál nyugodtan. Látnom kellett az arcát ahhoz, hogy elhiggyem neki, így mellé léptem, még mindig rá szegezve a fegyvert.- Desmond három perc alatt talál valakit a helyemre efelől kétségetek se legyen! Desmond soha nem fogy ki az emberekből, soha nem fogy ki a támogatóiból, és mindig, ismétlem mindig van B terve! - Mondta ismételten nyugalommal teli hanggal. - A pokolban találkozunk! - Mondta, vigyorogva, majd hirtelen egy karó hátulról a hátába fúródott, senki nem tudta, hogy honnan jöhetett, mintha tudta volna, hogy ez lesz a vége. Utolsó erejével még le akarta lőni az egyik fiút, viszont ezt nem engedhettem, így egy lépéssel Louis előtt teremtem. Tudtam, hogy eltalált, éreztem, hogy a körülöttem lévők mind távolodni kezdtek, engem pedig körbevett a sötétség.
Louis szemszöge:
Már felkészültem a halálra, mikor hallottam a puffanást, viszont a golyó nem engem talált el. Ashley ájultan esett össze a szemünk előtt. Riadtan kaptam utána, így megtartva őt, majd lassan tetettem a földre, Daniel élettelen teste mellé.
-Ashley! – Szólalt meg Harry.- Liam! VALAKI SEGÍTSEN MÁR A KURVA ÉLETBE! - Kiabált. Én nem tudtam megszólalni. Csak néztem, ahogy Ashley ruháját lassan eláztatja a vér.
- Harry! - Szólítottam meg testvérét, aki azonnal az ájult lány mellett termett. - Még lélegzik. Ki kell vennünk a golyót! - Álltam elő a legjobb ötletemmel, ami most eszembe jutott.
- Hol találták el? - Futott oda Liam, mikor megbizonyosodott arról, hogy Zayn rendben lesz.
- Az oldalába fúródott. Mondd, hogy valamit tudsz tenni! - Mondtam neki kétségbeesetten. - Liam, nem veszíthetem el! - Éreztem, ahogyan könnyek gyűltek a szememben, és, hogy nem kellett sok ahhoz, hogy útnak induljanak.
- Louis mindent megteszek, amit csak tudok, viszont most menj a kocsihoz, az elsősegély dobozban van kötszer, és egy csipesz hozd ide őket Ash-nek, és Zayn-nek is kössétek be a sebeit Hannah-val! Harry te addig hívd fel a falu orvost, hogy most azonnal oda kell vinnünk Ashley-t és Zayn-t, úgyhogy két ággyal készüljenek. Mondd meg nekik, hogy van egy lőtt sebünk Ash-en, és 3 mélyen szúrt Zayn-en! - Adta ki az utasításokat. Egyszerűen nem bírtam elképzelni, hogy hogy tud ilyen határozott maradni még ilyen helyzetekben is. Futva indultam meg a kocsi felé, mikor odaértem, éreztem, hogy remegnek a kezeim. A dobozt olyan nagy lendülettel nyitottam ki, hogy véletlenül letörtem a tetejét, de akkor ez érdekelt a legkevésbé. Két feltekert gézzel, valamint fertőtlenítőkkel, és csipeszekkel a kezemben rohantam vissza Liam-hez, és adtam neki oda.
-Louis, szerintem jobb, ha most elmész innen, ez nem lesz szép! Légyszíves segíts bekötni Zayn sebeit Hannah-nak és Niall-nek! - Küldött el onnan. Nem szerettem volna otthagyni Ash-t, viszont tudtam, hogy csak akadályoznám Liam munkáját. Még szerencse, hogy értett valamennyire ezekhez a dolgokhoz!
YOU ARE READING
Walking in the Wind (Louis Tomlinson ff.) - Befejezett
WerewolfEl kellett jönnöm, nem volt más választásom. Vagy egy városi gimnázum, távol a biztonságot nyújtó erdőtől, vagy a halál. Más (a fajtámból lévő) fiatal biztos, hogy kérdés nélkül a halált választotta volna, de én nem vagyok más. Nem vagyok sem a báty...