Arkadaşlar size şuana kadar olan en uzun bölümü getirdim. Ben o kadar uzun yazdım sizden de bol bol yorum istiyorum . Düşüncelerinizi bilmek en doğal hakkım . Bakın size vote sınırı filan da koymuyorum . Az vote gelirse öyle bir vote sınırı koyarım ki bir yıla gelir o kadar vote . Yani diyeceğim vote vermeyide unutmayın . Ayrıca kimse benden ithaf istemiyor . İthaf isteyen her okuyucuma bir bölümü ithaf edeceğim haberiniz olsun . Hepinizi kocaman öpüyorum kocaman kocaman da seviyorum . İnşallah bu bölümü beğenirsiniz beğenmeyen bir arkadaş olmuştu . Bu bölüm Görkem 'in ağzından bakalım o nasıl bulacak ? Ve yeni bölümlerde sizce neler olacak fikirlerinizi almak isterim . Keyifli okumalar.
GÖRKEM'İN BAKIŞ AÇISINDAN
"Gel. " dedim. Bu kimdi acaba ?
Kapıyı açan Asya'ydı . Ona dün çok sinirlenmiştim . Tokat atmak nedir ya ? Bildiğin tokatı suratıma yapıştırmıştı. Hem de bana düşünebiliyor musunuz ya ?
Yatakta uzanıyordum. Sümeyye ile geçirdiğim güzel vakti düşünüyordum. Bir yandan da Sümeyye 'ye mesaj atmakla meşguldüm .
Kafamı kaldırdığımda pencerenin yanındaydı .
" Şu perdeleri niye kapadın ? İçerisi çok karanlık ." diyerek perdeyi açarak güneş ışıklarının odaya dolmasına sebep olmuştu .
Yanıma doğru yaklaştı . Yavaşça yatağıma oturacaktı.
"Oturma . " diye sert bir çıkış yaptım . Ona bakmaya tenezzül bile etmiyordum .
"Neden ama ? " diye sordu.
"Onu tokat atmadan önce düşünseydin . Aptal. "
Aptaldı . Tamamen aptal . Tam affettim derken yine bir sorun çıkarmıştı .
"Ne dedin sen ? Aptal mı ? Asıl aptal sensin lanet olasıca . Şu haline bak . Kızı eve atıyorsun . Üzerinde hiçbir şey yok. Kaslarını sergiliyorsun. Ebrar ' a rüşvet veriyorsun . Nasıldı zevk aldın mi bari ? Güzel geçti mı ? Anlamasınlar diye kız rujunu da tazelemiş. Aptal olan sensin . Köy yerinde laf olur diye açık giyme diyorsun . Sen gelmiş burada kızla sevişiyorsun. " diye bağırdı.
Kapatamaz mı şu aptal çenesini ?
Telefonu yatağa bıraktım .
Yerimden kalktım ve boğazına yapıştım.Hak etmişti . Neredeyse ondan nefret ediyordum .
Boğazını sıkıca tutarak duvara doğru ittim. Titriyordu . Korkaklar gibi titriyordu .
" Yapma şunu . " diye bağırdı. Yapacaktım . Ben burda sözlüme oturup konuşuyorum o bana neler diyordu.
"Sen benim işime burnunu niye sokuyorsun . Sanane. İster öperim ister döverim. Seni ilgilendirmez değil mi ? " diye bağırdım . Kulağına doğru yaklaşmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVRUPALI ASYA
UmorismoAngela Asya Cömert ; namı diğer Avrupalı Asya. O biraz egoist , biraz komik, biraz deli, biraz da Türk. Tamam tamam biraz değil baya baya Türk.O içinizden birisi.O komedi dolu hayatıyla size bazen kahkahalar attıracak bazen de üzülmenize neden olac...