♣️6 . Bölüm♣️

1.1K 35 22
                                    

Helooo ben geldim 😊

Evet yeni bir bölümle geldim hemde aksiyonu bol olduğu bir bölüm. Biraz karışık olabilir . Anlayamiya bilirsiniz ama kesinikle çok güzel bir bölüm oldu ben yazarken baya heycanladım inşallah sizde okurken heyecanlanırsınız . Ama beğeneceğinize eminim.

Yazım yanlışlarım için çok özül dilerim sizden 😞

Sizden bol bol yorum ve beğeni istiyorum
Merak ettiğim bir şey var romanımı okurken hiç sıkılıyormusunuz ? Bunu yorumlarda belirtimisiniz rica etsem .

Sizi fazla lafa tutmayayım iyi okumalar . ❤️

Ağlamak sadece güzel yürekleri acıtır . Bir kalp eğer çörükse hiç bir şey onu eskisi haline getiremez. Bellki mevsimler geçer , yıllar unutmaz dediklerimiz yarayı kapatabilir. Ama arada ha yedi yıl geçsin ha bir gün geçsin acı aynı acıdır . Unutulurmu o günler. İnsan oğlu çorap gibidir bir kere o ip çekildiyse bir daha eskisi gibi olamaz dikmeye çalışırız, ancak herşey için geç olur . İnsan oğluda öyle bir kere o koyuya düşe bir daha çıkamaz. Çabalar, sabreder, pesetmez ancak geriye döndüğünde pişmanlıklar dört bir yanına seferber olur. Her şeyin bir dermanı varsa neden peki hala uçamıyoruz ? Neden düşmekten bu kadar korkuyoruz ? Neden yapılan onca şeyleri görmezden geliyoruz oysaki bize birlik olmayı, kardeş olamayı öğreten insanlar şuan pılanta olan bir kalbi kirletiyorlar. Bizi biz yapan bizis , bizi kirletende biziz .

Arada üç gün geçti her kapımın açlısında onur gelir umuduyla sevinç dalgalarına dalıyorum . Sonra onu görüyorum beni bu cehenneme mahkum eden kişinin ta kendisini . Yanıma yaklaşıyor atığı her adım bedenime işliyor . Ona bağırmak, öldürmek, neden ben demek istiyorum fakat kelimeler ağzımda takılı kalıyor. Babam seyesinde erkeklere olan güvenim sarsıldı. Bir baba kızını sevemezken yabancı bir kişide nasıl seni sevmesini bekleyebilirsin ki . Öğrendiğime göre babam ölmüş. Bizi bırakıp başka bir kadın ve çocuğa gitmiş. Hep merak etmişimdir annemde de bende bulamayıp onlarda bulduğu şey ne . Ha tabi ya unutmuşum annemin dediğinde göre babam gitmeden önce hep ' bu kızı istemiyorum. Ya bu kızı bıraksın yada beni unut ' demiş . Anneme minatarım bellki o beni bırakıp gitseydi şuan sokakta başı boş halde dolaşmış olurdum . Gerçi şuan ki halim bunda beter . Neymiş her iki ihtimaldede hayatım bok olacaktı .

Gözümün yanında parmak şiklatma sesi duyunca nerde olduğumu hatıratım . Başımı kaldırıp beni izleyen çocuğa çevirdim bakışlarımı.

Beni sorgulayan bakışlarla süzdü " Hadi iyisin " deyip elinde tutuğu anaktarla zincirleri açtı . " Gönül isterdi ki seni bir kaç gün daha burda tutmak isterdim ama hazırlanmam gereken bir parti var. " Deyip iki elini başımın uçuna bırakarak yüzüme eğildi. Korkarak geriye gitmek istedim ancak iki yanımı salan ellerle hiç bir yere gidemedim.

Dudağını bir kenarı olacaklar için alam veriyordu " Bu gece mecbur seninle zaman gecirecem " dedi sanki ben ona çok meraklıyım .

Kaşlarımı kaldırdım " Ne yapayım ?" diye aksi bir şekilde çıkıştım .

" Demem o ki ben ne desem o aksi halde benim sözümde çıkarsan bir daha ki sefere seni bu zincirlere bağlamam direk kurtlara yem yaparım " öyle bir bağırmıştı ki kendimi titreyerek buldum . Oda bunu farketmiş olmalı ki geri çekildi . Ançak bakışları üzerime sabit tutmuş.

Gözlerimi kapatıp titremem geçmesini bekledim . Ani bir şeye bire titreyen biriyim . Bu yüzden titremek benim için doğal bir şey geliyor . Bir el koluma dokununca gözlerimi açar açmaz bir çift siyah gözlere karşılaştım . O bana bakmadan ani bir haretiyle yerde kaldırıp beni odadan dışarıya çıkartı . Odadan çıkar çıkmaz kolumu ondan kurturmaya çalıştım .

DÜŞMAN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin