safar zindagi ka🍁 part 9

28 2 0
                                    

Do din bad Masuma Khala aur Bashir khalu Solapur Chale Gaye.......

Solapur Mein pahunchne ke bad wo pahle apni beti ke ghar gaye.......

vahan Baithe nashta Kiya thoda aaram Kiya aur uske baad wo sidha Rida ke ghar gaye........

Assalamu Alaikum Masuma Khala aur Bashir khalu Ne Ghar Mein Sab Ko Salam Kiya........

Walaikum Assalam sab ne unko muskurate Hue salam Ka Jawab diya.......

wo log Masuma Khala aur Bashir khalu ko Achanak Dekhkar hairan ho gaye aur sath hi Khush bhi.......

Kya baat hai Masuma aise Achanak Solapur me........

Rida ki Ammi Ne masuma Khala se poochha........

Tumhare se Rida ke Rishte ke bare mein ek baat karni thi isliye Aise Achanak aa gaye.......

Kya.... Rida ke Rishte ke baare me......

Haa jabeen (jabeen rida ki Ammi ka naam hai ) Rida Ke Liye Ek Rishta Aaya Hai......

Farhan naam hai use ladke ka Hamare ghar me kirae se rahata hai.......

Ladka Achcha hai Kuch do Sal hone wale Hain Use Hamare Yahan Rahte hue

Wo Rida ko Pasand karta hai usse shaadi karna chahta hai isliye Ham uska Rishta Lekar Aaye Hain tumhare ghar.....

Heena aur zufar ke rishte ke time hi Maine Tumhen bataya tha mujhe Mumbai bahut Dur lagta hai.......

lekin zufar Ko Main Janti Thi is vajah se main ne uska Rishta pakka kar diya

lekin ab Rida ka bhi Rishta Mumbai mein pakka karna use ladke ko hum Janti Bhi Nahi.......

Tum Nahi Janti use lekin Rida aur Rida ki Dadi aur ham Sab Jante Hai Use
Accha hai ladka.......

Rida humari beti jaisi hai Agar Ladka Achcha nahi hota To Hum Rishta Lekar kabhi aate hi nahi........

Tumhen yakin na ho raha ho to apni SAAS se poochh lo wo mili hai Farhan se

Galib bhai (Galib Rida ke abba ka naam tha)Dekho meri baat suno Farhan Rida ko bahut khush rakhega main guarantee Leta Hun uski.......

Bashir Ne Galib se kaha.......

Lekin Bashir Aise Achanak Hum Koi Faisla nahi kar sakte Humen sochne ka thoda Waqt do.......

Galib ne Bashir se kaha.........

Thik hai Galib bhai Tumhari baat bhi sahi hai tum Soch Lo aaram se Uske baad Faisla karo.......

Hum Kuch Din Solapur mein hi hai......

Jab Masuma Farhan Ke Rishte Ki Baat Jabeen se kar rahi thi tab rida bhi vahan maujud thi........

wo hairan ho gai Farhan ki feeling ke bare mein sunkar.......

Kyunki usne Kabhi Farhan se acche se Baat Nahi Ki Thi Hamesha jhagada karti thi........

to use yakin Nahi ho raha tha ki Kaise Farhan use Pasand kar sakta hai......

Masuma aur Bashir raat tak Rida ke ghar me hi the raat ko khana khane ke baad wo dono apni beti ke ghar gaye.....

Agali Subah Rida ke ghar mein Rida ke Rishte Ki Baat Shuru hui.......

ki Kya Karen Rishte pakka Karen ya nahi wo Sab aapas Mein hi baat kar rahe the soch rahe the.......

Wo log Uljhan Mein the Bashir ne Farhan ki guarantee To Li thi lekin Fir Bhi wo log thoda Pareshan ho rahe the..

Meri Baat Suno Sab log Rida ki shaadi Farhan Se Hi Hogi yah Mera Faisla hai..

Rida ki dadi ne sab se kaha......

Main Mili hun Farhan se Achcha hai Ladka Mujhe pasand hai isliye tum log Meri Baat manoge Rida ki shaadi Farhan hi se Karoge......

Lekin maa Hum Nahi Jante use Aisa kaise kar de......

Galib ne apni Ammi se kaha......

Jab Main Kah rahi hun Achcha hai Ladka to man lo na meri baat kya meri baat per Bharosa Nahi........

Rida ki Dadi ne gusse mein kaha......

Aise hi Kuchh Din ghar mein Rida Ke Rishte ke bare mein batchit ho Rahi thi..

Gharwalon Ne Rida Se Bhi poochha Kya use Rishta manjur Hai........

To Rida Ne Kaha Jaisa aap Logon Ko theek Lage use koi problem Nahi Hai....

lekin Rida ko bas ek hi baat hairan Kiye Ja Rahi Thi Ki Farhan ne kaise uske liye Rishta bheja.......

Kafi sochne ke baad wo log Ne Faisla kar liya aur Bashir masuma ko ghar Bulaya..

Aur batao Jabeen Galib bhai kya Faisla Kiya aap dono ne.......

deko Masuma aur Bashir ham to use ladke ko Nahi Jante lekin Tumhare guarantee per Hamari beti Ka Rishta uske sath pakka karne ke liye taiyar hai.

Yah sunkar Masuma aur Bashir bahut khush ho gaye unhone fauran hi mithai mangai aur Farhan & Rida ka Rishta pakka Kar Diya.......

Rida Ke Dil Mein Farhan Ke Liye Koi feeling Nahi thi isliye use Kuch mahsus Nahi Hua Rishta pakka hone per......

lekin Heena bahut khush thi ki uski bahan Ka Rishta pakka Ho Gaya wo bhi Mumbai mein Hi Rahengi......

Ab Masuma aur Bashir mumbai aa gaye.

Aate hi unhone Farhan ka Munh Meetha Kiya Rishta pakka hone Ki Khushi Mein.......

Rishta pakka hone Ki Khushi Mein Farhan bahut khush tha lekin Udhar Rida Ke Dil Mein Kuch Bhi feeling Nahi thi........

Kuch Din beet jaane ke baad masuma Ne Jabeen ko call kiya aur kaha ke isi mahine Hum Farhan aur Rida ki Mangni kar dete Hain......

To Jabeen ne masuma Se Kaha Ke hum ne To ladke ko photo me hi Dekha hai....

usse kabi mile hi nahi bus Tumhare Kahane per Rishta pakka Kar Diya.....

Mere dil mein abhi bhi use ladke ko Lekar Thodi Uljhan Hai......

Tum bewajah Pareshan ho rahi ho Rida Mili Hai Farhan se Farhan Mein Koi Khot nahi hai........

Bus aise hi wo dono baten kar rahi thi aur Baton hi Baton Mein wo log ne ISI mahine ki Aakhiri Hafte Mein Farhan aur rida ki mangne Ka Faisla kar liya....

Masuma ne Farhan ko bataya ke ISI mahine ke Aakhiri Hafte mein un donon ki mangne ki tarikh fix hui hai......

aur yah bhi bataya ke jabeen kah rahi thi ki wo Farhan se nahi Mili......

to Farhan Ne Khala Se Kaha ki koi baat nahi Khala Mangni ke pahla Ek Bar Main Unse milaaunga.......

Taki unhen bhi taslli ho jaaye.......

yah theek rahega Tum Chale Jana zufar ke sath......

Kuch din beet jaane ke baad Farhan ne zufar se kaha ke hum Solapur Chalte Hain rida ke gharwalon se milane ke liye........

Farhan bahut khush tha Kyunki vah Rida ke gharwalon Se milane Ja Raha Tha aur sath hi Sath uski Mulakat Rida se bhi Hogi........

Farhan aur zufar ne apne doston ko bataya ki wo log Solapur Ja Rahe Hain...

To unhone zid ki Ke wo Log bhi Sath aaenge Kyunki wo log Solapur Shahar dekhna Chahte the ghumna Chahte the.

Isliye Farhan and zufar ne Apne Doston Se haa kah diya aur train ki ticket nikal Li Solapur Jaane....

Lekin Udhar Rida aur Rida ke ghar wale bilkul Anjan the is Baat Se Ke Farhan and zufar Solapur aa rahe hain UN Logon se milane ke liye wo log Bina Bataye a rahe the..........

Safar zindagi ka part 9 yahi khatm Hota Hai Farhan & Rida ki zindagi ki Aage Ki Kahani next part me 🙏

safar zindagi ka 🍁Where stories live. Discover now