safar zindagi ka🍁 part 20

26 2 0
                                    

Zainab Madiha aur Madiha Ke Bache khana khakar bus Baithe hi the ke Farhan ke Kamre se Farhan ki awaaz Aane Lagi.........

Wo Chilla raha tha uski Awaaz sunte hi Zainab Kamre Mein Bhagi Kya Hua Mere bete bol Mujhe Kya taklif ho rahi hai Tujhe...........

Chhodo Mujhe Chhodo kyon pakad kar rakha hai mujhe Kaun Hai Tu Chhod Mujhe.........

Apni Ammi se bahut badtamiji se baat kar raha tha Yahan Tak Ki Gali bhi de raha tha lekin uski Ammi Ne use Akela Nahin Chhoda........

unhone Madiha ko Awaaz Lagai Madiha beta Rizwan ke liye khana le aao use khana Khila kar Dawai khilani hai........

Zainab ke khaine ke baad Madiha Farhan ke liye khana le I ye Lo Ammi Rizwan ke liye khana........

Rizwan beta Ye dekh tere Pasand ka khana hai kha le Farhan ke Ammi ne Farhan Se Kaha.......

Lekin Rizwan Unki Ek Nahi Sun Raha Tha bus chillaye ja raha tha Galiyan Diye ja raha tha........

Madiha bhi Farhan ko sambhalne Me Lag Gai Madiha ne Farhan ko Pakda aur Zainab Pyar Se use khana khilane Lagi...

Farhan ko wo dono Ne Milkar khana Khilaya aur uske baad use Dawai khilai aur Sula Diya.........

Zainab Farhan ke sath Usi Kamre Mein so gai Taki Jab Bhi Farhan ko uski jarurat Ho wo uske sath rahe.......

Aise hi Madiha aur Zainab Farhan ko Waqt per dawai khilate khana khilate uska pura Khyal rakhte........

Farhan unhen Kai Gali deta chillata lekin ye dono Haar Nahi maante use Akela Nahi chhodate Hamesha uske sath rahte........

Ek Din Madiha Ne Zainab Se Kaha Ammi Rizwan Ko na Rida Yaad hai na uski beti zeenat Kya Karen ham ise Kaise Yaad dilaen ki uska Ek Parivar hai jo uska Intezar kar raha hai.......

Haa main bhi Yahi Soch rahi thi Tum ek kam karo Rida aur zeenat ki jitni bhi photos Hai hamare pass unhen la Kar Do Mujhe........

Haa main abhi Lai Madiha ne Zainab ke Kahane per Zeenat aur Rida ki jitni bhi photos thi wo Zainab ko La kar di.......

Zainab UN photos ko Lekar Farhan ke pass gai Pyar Se Farhan Ke Sar per Hath firaya aur use rida aur zeenat photos dikhai........

Dekho Rizwan ye Tumhari biwi hai rida Tumhari shaadi ho chuki hai aur ye Tumhari Beti Hai zeenat........

Dhyan se Dekho in photos ko ye Tumhara Parivar hai Tumhari biwi beti Jo Tumhara Intezar kar rahe hain......

Farhan ko Kuchh Yaad Nahi aa raha tha wo bus UN photos ko dekh raha tha.....

Aise hi har roj Zainab Rida aur Zeenat ki photo Farhan ko dikhaya karti Taki Farhan Ko Sab Yaad aa Jaaye.........

Farhan Zainab ko bahut Pareshan Karta Tha lekin Zainab Farhan ki Maa thi Farhan ko is halat mein dekh Nahin sakti thi..........

Isliye Zainab Har Waqt Farhan ke sath rahti thi Zainab ka Har Waqt Farhan Ke Sath Rahana........

uska Khyal Rakhna aur use photos dikha kar Yaad dilane ki koshish karna Ab Farhan ke liye Achcha sabit ho raha tha..........

Wo apni ammi aur behan ko pahchanne lag gaya tha lekin uska gussa abhi bhi Kam Nahin hua tha na hi uski dimagi Halat Puri tarike se Sahi hui thi.......

Jab Farhan ki sehat kharab Hui thi tab Farhan Khud Se Khada hokar chal bhi nahin Pata Tha lekin ab itne mahinon baad Farhan Khud Se Khade hokar chalne Laga tha........

Aise hi dhire dhire Farhan ko Rida Aur zeenat Bhi Yaad aa gaye.........

Uske baad Farhan apni Ammi se Jid Karne Laga ki wo Solapur jaega lekin Farhan ki Ammi Ne Farhan se saaf Inkar Kar Diya..........

safar zindagi ka 🍁Where stories live. Discover now