Rida ki bhabhi Reshma apne mayeke se wapis aa gai thi.......
Sab thik tha Rida ne Reshma aur Irfan ki beti ka naam nazma rakha.......
Lekin dheer dheer sab Badal ne lage Rida ke liye gharwalon walo ka bartaav bura hone laga.........
Kyunki rida ki Pregnancy ke 9 month pure Ho Chuke the lekin Farhan ka ab tak Kuch pata naa tha wo Wapas Nahi aaya tha aur na hi Rida aur Farhan ki koi baat hui thi.........
Rida Kai bar Farhan ko phone karti hai Lekin Kabhi Farhan ka phone Nahi Lagta Rida ke pass Farhan ki ilava Kisi Aur Ka number nahi tha isliye wo sirf Farhan ko hi call Karti.........
Rida Bahut Pareshan rheti thi use Farhan ki fikra hoti thi ki Farhan ab tak Wapas Kyon Nahin Aaya wo Usi Waqt Wapas Aane Wala tha Aisa Kya Ho Gaya Jo Farhan Nahi Aaya Uske Dil dimag Mein bus Yahi Baat Chalti thi........
Rida Farhan ko yaad karke bahut Roti thi wo apni beti ko Dekhti thi apne Hone Wali baby ke bare mein sochati thi Aur Hamesha Allah se Dua mangte Rahti ki Farhan Jahan Bhi ho sahi Salamat ho use Kuch Na Ho wo Wapas aa Jaaye........
Rida ki pregnancy ke 9 month pure hokar bhi aur 10 Din Ho Chuke the Isliye Rida ke Ammi Abba use Hospital Le Gaye delivery ke liye bahut Waqt ho gaya Rida ko labour pen Shuru Nahi hua tha.........
Faran Yahan nahi tha aur Rida ke Ammi Abba ki condition Aisi Nahi thi ki wo rida ko Private hospital Le Jaaye isliye wo Rida ko sarkari hospital Le Gaye........
Doctors Ne Rida ko admit kar liya aur Rida ke Ammi Abba se kaha ki Rida ki normal delivery Nahi ho sakti uska C section karna hoga........
Rida ke Ammi Abba maan gaye agale Din Rida ki delivery Hone Wali thi Rida ko bahut Rona aa raha tha.......
Wo Farhan Ko Yaad kar rahi thi ke ab baby Aane Wala Hai aur Farhan uske sath Nahi Hai.......
Farhan Kitna Khush tha Zeenat ke Waqt aur wo is bar delivery ke Waqt mere sath Rahana Chahta tha lekin wo Nahi Aaya bus yah sochkar wo Roi jaa rahi thi.
Agali Subah doctor Rida ko operation theater Le Gaye Rida ke ammi Abba bhar baithkar Intezar kar rahe the.......
Operation hone ke baad doctor ne Bahar Aakar Rida ke Ammi Abba ko bataya Rida ko beta Hua Hai......
Wo log khush ho gaye uske baad Rida ko operation theater se ab ward Mein shift Kiya ja raha tha to usi Waqt Rida ko hosh aa gaya......
Rida ko bahut taklif ho rahi thi doctor jaldi se Rida ko behosh Karne Wale the
Lekin Rida ne doctor ko mana kar diya doctor Se Kaha Mujhe pahle Mere bacche ko dekhna hai
doctor ne kaha Tumhen Hosh aa chuka hai Tumhen taklif ho rahi hai tum baad Mein dekh lena Apne bacche ko lekin Rida rone lagi.......
Please doctor pehle mujhe mere bacche ko Dekhne do Rida ki zid ki wajah se doctor maan gaye........
Ek nurse Rida ke bete ko uske pass Le I Rida ne nam Aankhon Se apne bete ko dekha use apne bete ki shakal me Farhan ki jhalak nazar aai aur uski Aankhon Se Aansu aane lage......
Uske baad doctor ne Rida ko behosh Kar Diya Raat Ho Gai thi Aur ab Rida Ko Hosh aa chuka tha.......
Rida ke delivery ko 3 din ho gaye the ab tak Rida ki tabiyat theek Thi lekin Achanak Rida ko Khasi Hone Lagi aur doctor ne use dwai di lekin Rida ki khasi par koi asar nahi tha
Delivery ko 8 din ho gaye the vah hospital mein hi thi Aur na hi Uske khasi kam hui thi vah thoda bhi soti to use khansi hone lagti Use Din Raat bus Baithe Rahana Padta tha khas khas Ke Uske pet me bhi dard hone laga tha......
YOU ARE READING
safar zindagi ka 🍁
General FictionSafar Zindagi Ka ye Kahani Hai Rida aur Rizwan ki Unki Zindagi Mein Kitne utaar chadhav ate Hain aur wo kaise apni zindagi ke utaar chadhav se Paar hokar apni zindagi Mein Khush rahte hain🍁