1.kapitola

14.4K 633 74
                                    

Ozvalo se zazvonění ohlašující konec hodiny. Protože už Harry neměl svou učebnici lektvarů Prince dvojí krve(alias Snapea), tato hodina mu nepřinesla žádné zvláštní uspokojení. A o to víc, nebyl jediný, kdo si dodělával 7. ročník v Bradavicích. Samozřejmě Ron a Hermiona a k Harryho překvapení Draco Malfoy. Od posledního incidentu, kdy spolu bojovali v Komnatě nejvyšší potřeby spolu vůbec nemluvili a navzájem se pohledy vyhýbali.
Ohledně postu ředitele to dál zatím převzala profesorka McGonagallová a přijmula je zpět ve škole.
Když Harry s kamarády nastoupili do 7. ročníku, nevyhnuli se špitání a ukazování prstem. Díky tomu, že se zasloužili o vyhrání války jsou Ron i Hermiona také slavní. Po lektvarech zamířili na oběd. Škola byla při starém zase opravena a normálně funkční. Jediné, co Harryho zajímalo je to, jestli Komnata nejvyšší potřeby stále funguje i po tom, co ji Crabbe podpálil a slíbil si, že tam v nejbližší době zajde.
Posadili se a Harry si na talíř nandal pečené brambory.
,,Tak co Hermiono, zase nebudeš jíst, protože to připravili domácí skřítkové, nebo tě přemůže hlad?"poškleboval se Ron a zakousl se do steaku.
,,Ha ha"utrousila Hermiona. ,,Právě naopak Rone, hned jak složím OVCE, tak se dám na práva a prosadím jim lepší život"
,,Co si pamatuju, když ještě Brousek žil tak jsi mu řekla, že nehodláš pracovat v právech"odporoval Ron.
,,Časy se mění!"vyštěkla a napila se dýňové šťávy.
Harry jejich hašteření neposlouchal a rozhlížel se po Velké síni. Není to ani pár měsíců a přesně tady porazil Voldemorta. Stěží tomu pořád dokázal uvěřit.
Ke stolu dorazila Ginny, která se taky rozhodla dodělat poslední rok. Díky tomu, že Harry, Ron a Hermiona pátrali celý školní rok po viteálech a ona byla ve škole, se ocitli ve stejném ročníku. Hned jak přišla, tak Harryho políbila (Ron odvrátil zrak) a přisedla si k nim.
,,Ptala jsem se šesťáků, jaký je ten nový učitel obrany proti černé magii"oznámila jim.
,,A?"zajímal se Harry.
,,Prý je dost přísný..."
,,Tak to není tak zlý ne?"přemýšlel nahlas Ron.
,,...a je to idiot"doplnila Ginny svou větu. Potom mezi nimi setrvávalo ticho a všichni pozorovali nového učitele u učitelského stolu. Když si profesorka Sinistrová stihla dřív vzít poslední jablko než on, tvářil se smrtelně vážně.

Večer se Ron a Hermiona vydali na večerní procházku po pozemcích a Ginny zalezla do společenské místnosti. Harry ještě nechtěl. Procházel se hradem a neúmyslně si připomínal ty příšerné okamžiky v bitvě. Lupina,Tonksovou, Freda....
,,Au!"vykřikl Harry a uskočil. Při tom rozjímání si nevšiml v té tmě Malfoye a vrazili do sebe.
,,Eh..Promiň ..já"koktal Draco.
,,Né sorry, moje chyba"dostal ze sebe, strčil si ruce do kapes a nervozně postával.
Draco chvíli na Harryho zíral. Když už to bylo hodně divné, tak rychle odpelášil pryč.
Harrymu došlo, že už by se radši měl vrátit, než se mu přihodí další trapné setkání.
Karma je pěkná svině.
Když už byl jen dvě chodby od portrétu do společenské místnosti, narazil na Rona a Hermionu, jak se divoce líbají. Ron začal strhávat Hermioně hábit a vůbec si Harryho nevšímali.
,,Wow, pomalu vy dva"řekl, když kolem nich procházel. Nedalo mu to a musel se dozadu podívat na Ronův nevěřícný ksicht.

Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat