14.kapitola

5.3K 426 10
                                    

Nastal únor, ale pozemky Bradavic byly stále  hustě zasněžené. I když si Harry a Ginny dali pauzu a dalo by se předpokládat, že budou alespoň přátelé, po té velké hádce spolu nemluvili a na trénincích se snažili jeden druhého ignorovat.
,,Víš, měl by ses jí omluvit"špitla Hermiona o hodině obrany proti černé magii.
,,Já? To ona se poslední dobou chovala jako-"
,,Omyl Harry. To ty ses choval jako idiot. Já vím, už jsem taky zažila ten stres kolem toho učení, ale na Ginny si to vylévat nemůžeš"
,,Já jsem ještě anděl oproti tvým stavům"odsekl Harry a zapsal si poznámku.
,,Tak omluvíš se, nebo ne?"zeptala se trochu nevrle.
,,Neomluvím"odpověděl tvrdohlavě.
,,Pane Pottere, neruším vás?"ozval se chladně hlas profesora Rookwooda.
Harry měl chuť říct ,,Ano, rušíš mě", ale ovládl se a řekl: ,,Samozřejmě, že ne PANE" a dával si záležet, aby zdůraznil poslední slovo. Rookwood ohrnul ret.
,,Za vaši nepozornost odebírám Nebelvíru deset bodů"řekl se zadostiučiněním. Připomínal mu nebožtíka Snapea. Navíc, jak už zjistil dávno, své "stavy" nemá z učení.
Po hodině se vydal zkratkou ke společenské místnosti. Nechtěl být s ostatníma.
Naproti šel Draco. Harry to sehrál tak skvěle, že se na něj nepodíval a když už byl za ním, neohlédl se.
,,Harry?" Harry se nechtěl otáčet, ale proti své vůli to udělal.
,,Co chceš"
,,Ehm..Já jen ..Jak se máš" vykoktal ze sebe Draco.
,,Báječně"řekl Harry možná až moc hlasitě.
,,Nechceš se projít?"zeptal se.
,,Nebude na tebe čekat tvá přítelkyně?"řekl trochu kousavě.
Zamrkal a řekl:,,Nebude. Není to má přítelkyně"
V Harryho duši se rozsvítilo.
,,Tak jo"
Procházeli se po zasněžených školních pozemcích a Harry se po dlouhé době konečně cítil šťastný.
,,Takže , co je mezi tebou a tou holkou?"zeptal se Harry.
,,Astoria? Nic vážného, spíš ona po mně vyjela"odpověděl Draco. ,,Co ty a Ginny?"
,,Máme pauzu"odpověděl Harry. Nebyl si tím jistý, ale měl dojem, že se Draco nepatrně usmál. Dál už jen mluvili a chodili. Když vstoupili do hradu, narazili na Rona,Hermionu i Ginny. Ron na ně zíral s otevřenou pusou, Hermiona vytřeštěně koulela očima a Ginny se jako vždy snažila na něj nedívat. Harry Draca pobídl, aby šli pryč. Zavedl je do chodby, co měl označenou jako zkratku.
,,Víš, díky za dnešek. Potřeboval jsem to"řekl.
,,Co jsi potřeboval?"nechápal Draco.
,,No...Být s tebou"přiznal se Harry. Draco chvíli nic neříkal a pak ho objal.
,,Vždycky tu pro tebe budu"řekl a vydal se do své společenské místnosti.

Nastal opět čas na famfrpálový zápas. Harry se svými spoluhráči seděl v šatně a naslouchal dusotu nohou ženoucí se na hřiště. Dnes bylo zataženo.,,Mám špatnou zprávu. Havraspárští mají nového brankáře a prý je dost dobrý. Ale nenechte se rozhodit, jasný? Netrénovali jsme tak tvrdě, abychom to projeli!"Všichni si vzali do ruky koště a vyšli ven. Opět je uvítal bouřlivý jásot.,,Vítám vás na třetím famfrpálovém zápase! Dnes se utkají Nebelvír proti Havraspáru! Na hřiště nastoupil nebelvírský tým, Potter, Weasleyová, Cooperová, Stewart, Hall, Moore a Weasley! Na protější straně je havrapsárský tým s kapitánem Willem Robertsem. Aaaa nastupují v tomto pořadí: Smith, Bennetová, Jackson, Lewis, Andresonová a Harris!"Madame Hoochová jim pokynula, aby si potřásli rukama, pak se ozvalo písknutí a vzlétli. ,,Camrál drží Havraspár, Smith se vyhýbá Cooperové, ani Stewart ho nedokáže zastavit...! Kličkuje mezi nebelvírskými hráči, nevypadá to, že by se Nebelvír pokusil bránit. Havraspár dává gól!" Na tribuně se zvedla vlna křiku a burácení.
,,No tak" zavrčel si pro sebe Harry a rozhlížel se po zlatonce. ,,Havraspár vede 10:0. Tentokrát to převzala Riley Cooperová, přihrává Weasleyové! Ale ne, srazil ji potlouk mířený odrážečem Lewisem ,ale camrál pod ní chytá Stewart, přihrává zpět Cooperové, ta opět Weasleyové, ale ta ho špatně chytla a camrál získal znovu Havraspár! Vypadá to, že Ginny Weasleyová dnes není ve své kůži"Ginny po Hamrovi hodila nevrlý pohled a rozlétla se zpět za camrálem, aby pronásledovala Bennettovou. Ale pozdě, protože Havraspár dal opět góla. Během pěti minut dal Havraspár další dva góly. Harry dal znamení na oddechový čas.
Harry na své spoluhráče čekal dole na trávníku a snažil se uklidnit.,,Co to s vámi je? Děje se něco?"zeptal se, když byli všichni pohromadě.
,,Nic se neděje, prostě nám to nejde. Neboj, za chvíli se to obrátí k nám"řekl David. Harry ale moc dobře věděl, že svou náladu tady rozšiřuje Ginny. Vzal si ji stranou od ostatních.
,,Hele, vím že teď za sebou máme těžké chvíle, ale tady hrajeme famfrpál, jsme na hřišti a všechny naše spory jdou stranou. Jsme jeden tým! Dokážeme to, když chceme, ale pokud mezi námi bude panovat taková nálada, můžeme se s pohárem rozloučit"řekl jí.
,,Nejde mi to, jasný? Nejde mi to poslední dobou pořád"řekla Ginny.
,,Co ti nejde?"nechápal Harry.
,,Bavit se s tebou. Za náš rozchod můžu já, byla jsem hloupá, ale nechtěla jsem si to přiznat, tak jsem to sváděla na tebe"odpověděla.
,,Ne, můžu za to já. Choval jsem se jako debil, byl jsem na tebe zlý"odporoval Harry.
,,Tak co vy dva, můžeme?!"křikli na ně Thomas. Harry k nim přistoupil.
,,Dokážeme to. Je to jen o sebedůvěře. Dejte do toho všechno, co v sobě máte.Představte si, jak držíme ten pohár!"řekl se zápalem, nasedl na koště a vzlétl. Ostatní ho následovali.
,,Nebelvírský tým se vrátil do hry a je připraven pokračovat!"komentoval Martin Hamr.
Hned, jak camrál vyletěl do vzduchu, ujala se ho jako první Ginny, přihrála Anthonymu, David odpálkoval potloukem střelce Jacksona, Anthony přihrál Riley, ta přihrála zpět Ginny a dala gól. Takhle to probíhalo, až Nebelvír vedl 80:70. Harry stále nemohl najít zlatonku. Rozhlížel se, až jeho oči našly Draca. Byl na tribuně spolu se svými kamarády ze Zmijozelu. Ze široka se na něj usmál a ukázal nenápadně prstem nahoru. Harry to nejdřív nechápal, ale pak mu to došlo. Nemohl tomu uvěřit. Zlatonka se třepetala na rohu zmijozelské tribuny. Harry se tam rozlétl, lapil ji do ruky a zápas skončil. Nikdo však vůbec nevěděl, že za jejich rychlé vítězství mohl Draco Malfoy.

Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat