Další kapitolka je tu. Pokud najdete nějaké chyby, tak se předem omlouvám, ale blbne mi počítač.
Ten den jen všichni oslavovali, pili máslový ležák, jedli dobroty,ale Harry si to všechno nějak neužíval. Chvíli pozoroval ostatní. Ron se s Hermionou líbal v rohu společenské místnosti a Ginny se bavila s Thomasem a Davidem. Nenápadně se vykradl pod neviditelným pláštěm a jako vždy zamířil do sklepení.Zase se ocitl před portrétem do zmijozelské společenské místnosti. Nikdo v chodbě nebyl, tak ze sebe shodil plášť.
,,Hledáš mě?"ozvalo se za ním. Harry se otočil a spatřil Draca.
,,U mě už tě nemůže nic překvapit co?"řekl trochu nevrle Harry, ale usmíval se.
Přehodil přes ně neviditelný plášť.
,,Jak v tom můžeš pořád chodit."funěl Draco. Jelikož byli oba vysocí, museli chodit přikrčení, aby je nechytl starý Filch. A tam, kam měli namířeno, je čekala dlouhá pouť hradem.
Šli zrovna chodbou v pátém patře, když se ozval smích. Zpoza rohu vyběhla Ginny s Davidem za ruku a vypadalo to, že je nejspíš opilá. David ji přitlačil na stěnu a začali se vášnivě líbat.
Harry pod pláštěm zastavil. Měl chuť ze sebe ten plášť strhnou, aby se Ginny zastyděla, ale Draco ho zarazil.
,,Pojď. Kašli na ni."
Když konečně dorazili, Harry otevřel dveře známým ,,Alohomora", zavřel za nimi a naskytl se jim výhled do nádherné krajiny pod nimi. Byli na astronomické věži.
Draco se opřel o zábradlí a vypadal smutně. Harry ho zezadu objal.
,,Co se děje?"zeptal se.
,,Nic..já jen...Tady se to málem stalo. Totiž...Občas se mi o tom zdává. "odpověděl potichu.
,,To už je za námi. Neměl jsi na výběr, Voldemort by vyvraždil by celou tvou rodinu."uklidňoval ho Harry.
Draco sebou při zaznění onoho jména cukl, ale dál se na něj nedíval.
,,Pojďme myslet na něco jiného."navrhl Harry.
,,A na co?"zeptal se Draco s mírným úsměvem a podíval se na něj. Měsíční svit se odrážel v jeho šedomodrých očích a v té tmě jeho plavé vlasy zářily.
,,Proč jsi mi pomohl při zápasu?"
,,To víš, chci ty tvoje výhry jednou ukončit. Ve školním poháru vedeme a až tě porazím ve famfrpálu...Máš prostě smůlu."řekl Draco s šibalským úsměvem.
,,Uvidíme, ještě se nevytahuj."řekl Harry a políbil ho.Druhý den v neděli potkal Harry Ginny. Vypadala naprosto v pohodě, vůbec ne tak, jak má vypadat člověk s kocovinou. Na snídani ji David chytil za ruku, ale hned jak Ginny postřehla Harryho pohled, honem ho pustila.
Draco se na něj u zmijozelského stolu culil. Byl tak roztomilý! Harry na něj mrkl.
Ron je pozoroval s otevřenou pusou.
,,Hele, jaktože se najednou bratříčkuješ s Malfoyem?"zeptal se. Harry sebou cukl.
,,No...Jsme kamarádi."odpověděl opatrně.
,,Tak kamarádi."opakoval po něm významně Ron.
,,Máš problém?"vyjel na něj Harry.
,,Ne."odsekl Ron.Ještě ten den měli famfrpálový trénink. Harry vymyslel novou taktiku a přemýšlel, jak zmijozelské obelstít. Pak už si jen nacvičovali různé triky. Ron s ním nějak záhadně nemluvil, takže Harrymu nezbylo nic jiného, než jít k hradu sám. Když šel ke společenské místnosti, vzal to svou zkratkou. Náhle uslyšel nějaké zvuky. Ozývaly se z umývárny, nejspíš tam probíhala hádka, pak tupá rána a výkřik. Harry vytáhl hůlku a rozrazil dveře. Na podlaze ležel Draco, měl roztržený ret, tekla mu krev z nosu a držel se za žebra. Obkličovalo ho pět studentů a jak zjistil, byli ze Zmijozelu. Jejich pozornost přešla na Harryho. Vytáhli hůlky a namířili je na něj. Harry udělal totéž.
,,Ale, tvůj hrdina tě přišel zachránit."pronesl jeden z nich a Harry v něm poznal Theodora Notta.
,,Co to děláte?"zeptal se Harry chladně.
,,Dáváme lekci tvému kamarádíčkovi."odpověděl mu provokativně další z nich, kterého neznal.
,,Vypadněte, pokud chcete odejít celí."pohrozil jim Harry.
,,Tebe se tak určitě budeme bát, Pottere."řekl pochybovačně Nott.
,,Mdloby na tebe! Petrificus totalus,!"Harry rovnou zaútočil a jednoho po druhém likvidoval. Pět těl se skácelo k zemi. Harry necítil vůči nim žádnou lítost.
,,Draco! Jsi v pořádku?"Zvedl Draca na nohy a otřel mu kapesníkem krev.
,,Jo, v pohodě,"řekl Draco. ,,Nechápu to, prostě se ke mně přiblížili, vyptávali se na tebe..."
,,Pojď, zmizíme odsud."rozhodl Harry a pro jistotu Draca podepíral, i když tvrdil, že mu nic není. Jakto, že je to třetí zranění, co se stalo v umývárně? (Když nepočítal vraždu Ufňukané Uršuly)
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...