Tak , další kapitolka je hotová. Protože jsem dlouho nepřidala, tak se Vám to budu snažit vynahradit. A nebojte se, že je mezi Harrym a Dracem konec! :)
Harry musel zůstat na ošetřovně po celý zbytek prázdnin. Už to nevydržel a přemluvil madame Pomfreyovou, aby směl odejít o den dřív. Když ho neochotně pustila, vydal se za svými kamarády. Po celou dobu na ošetřovně si to celé promýšlel. Nemůže být s Dracem.
Vešel do společenské místnosti a hned jak mu padl pohled na Ginny, pocítil strašlivou provinilost. Nic netušíc, co jí celý ten půlrok prováděl se na něj široce usmála a běžela ho obejmout. Podváděl ji s Dracem ...Jak mohl být takový idiot? To si opravdu naivně myslel, že může být s oběma?
Bez jakéhokoliv rozhovoru vyběhl schody nahoru do ložnice a sedl si na postel.
Jaktože mu to došlo až teď? Nemůže mít oba, i když je opravdu miloval. Co by si pomysleli ostatní. V duchu před sebou viděl Ronův výraz:,, No, asi jste to vůbec nevěděli, ale jsem nejspíš gay, protože jsem se zamiloval do Draca Malfoye a už půl roku Ginny podvádím! Není to paráda?"
Nejspíš by přišel k dalšímu zranění a to nejen od Rona. A hlavně by zranil city Ginny a to nechtěl. Jenže nechtěl ublížit ani Dracovi. Když si o tom s Dracem promluví a skončí to s ním, Ginny se nic nedozví a bude to fajn ne? Jo...přesně to udělá.Druhý den, když už vánoční prázdniny skončili, vyrazil ještě dřív před snídaní, aby ho našel. Možná je ještě v ložnici na své koleji. Vydal se tedy směrem ke sklepení, sešel schody dolů a kráčel delší chodbou až k obrazu, který byl vchodem do zmijozelské společenské místnosti. Náhle si uvědomil, že nezná heslo.
,,Ehm...Čistá krev!"Jenže toto heslo platilo v druhém ročníku, když se pomocí mnoholičného lektvaru přeměnili Ron a Harry na Crabbeho a Goyla, aby se dozvěděli, jestli je Draco zmijozelův dědic. Teď když na to vzpomínal, připadalo mu to velmi směšné. Obraz se nepohnul.
,,Sakra...Tasemnice! Čistokrevnost! Ďasovec!" Pořád se nepohnul. Začínal mít vztek.
,,Rookwood je blbej kretén, co -"Ani to nestihl doříct, obraz se otevřel, ale ne jeho přičiněním. Stál tam Draco a tvářil se dost zmateně.
,,Co tu děláš?"
,,Poslyš, potřebuju s tebou mluvit a -"
Obraz se otevřel podruhé a kolem chodili zmijozelští studenti, kteří nejspíš právě mířili na snídani. Když uviděli Harryho, zatvářili se znechuceně, jako by byl nějaký parazit, co je chce nakazit. Nějak ho to nevyvedlo z míry.Harry Draca odtáhl dál a začal znovu.
,,Hele, musíme náš vztah ukončit"
,,Nejsi ještě nemocný?"vykulil oči Draco a položil mu dlaň na čelo.
,,Ne nejsem. Celou dobu jsem podváděl Ginny tím, že jsem byl s tebou. Tohle si nezaslouží"
,,Takže si to zasloužím já?"vyjel Draco.
,,Takhle jsem to nemyslel"ohradil se Harry. Draco se nadechl, připraven říct nějaký argument, nebo také urážku, ale to už se Harry nedozvěděl. Ze zhora, tam kde byla Velká síň se ozval obrovský jekot na celou školu. Harry a Draco se tam rozeběhli podívat. Ve Vstupní síni byla spousta žáků a panoval tam jen zmatek. Rozhlédl se a spatřil Hermionu.,,Co se tu děje?"zeptal se.
,,Asi nějaká obluda od Hagrida"povzdychla si. ,,Hele, kde jsi byl? Proč jsi nebyl na snídani -"
Harry na nic nečekal a vběhl vpřed. Ostatní mu uhýbali z cesty a uviděl ji. Bylo to dlouhé, asi třímetrové, šupinaté monstrum s hlavou geparda a velkými tlustými pysky. Když Harryho spatřilo, vrhlo se na něj.
,,Depulso!"Zvíře kouzlo odtrhlo od Harryho, ale ne nadlouho.
,,Neeeeeee! Neubližujte jí! Elly, Elly!"Řev Hagrida byl slyšet na celou síň.
,,Hagride, musíš to chytit!"řekl Harry a uhnul před výpadem příšery.
,,Není to TO, je to ELLY"zdůraznil Hagrid a vzal ji do náruče. Elly se mu přicucla na krk.
,,Tak od tohohle má ty cucáky" slyšel Harry Rona jak se vzadu v davu směje. Doprostřed situace se vřítila rozčílená profesorka McGonagallová.
,,Hagride! Co to má znamenat?! Zase přechováváte nějaké příšery ve srubu a bez povolení?!"ječela profesorka.
,,Paní profesorko, já se vomlouvám, ona mi utekla, ale jinak je fakt hodná"brebentil Hagrid. McGonagallová zavřela Elly do klece a poslala ji kouzlem před sebe.
,,Teď se mnou okamžitě půjdete do ředitelny"řekla velice chladně. Hagrid se za ní pomalu a vystrašeně šoural. Hned jak oba dva odešli, dali se všichni do velkého smíchu. Harry se všude rozhlížel,ale Draca nenašel.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...