Harry se probral uprostřed lesa. Skrz větve stromů na něj pronikalo mlhavé sluneční světlo. Draco ležel vedle něj, byl přikrytý hábitem a pochrupoval. Ještě před tím, než usnuli Harry provedl ohřívací kouzlo, aby jim v noci nebyla zima.
Harry s ním zatřásl, aby ho probudil a pak se vydali zpět na hrad.
,,Kde jsi byl? Všude jsme tě hledali!"řekla vyčítavě Hermiona, když se objevil ve společenské místnosti. Harry se rozhlédl.
,,Kde je Ron?"
,,Nemluvíme spolu po včerejšku. Ale nezamlouvej, neodpověděl jsi mi."řekla Hermiona.
,,Jo, kde jsi byl?"Přišla Ginny.
,,Do toho ti nic není"odsekl Harry.
,,Proč se mnou takhle mluvíš? Co jsem ti zase -"
,,Kde máš Davida? Nejspíš na tebe už čeká."přerušil ji a šel se na chvíli vyspat do postele.Když šli na oběd, Harry se zastavil u zmijozelského stolu. Místo aby se na něj všichni nechutně dívali se naopak tvářili zaraženě až na Draca a Astoriu.
,,Jsi v pohodě?"zeptal se.
,,Jasně"Draco je představil a Astoria se na něj roztomile usmála. Měla dlouhé, vlnité, hnědé vlasy a tmavě zelené oči.
Hned, jak se Harry vrátil ke svému stolu, Ron se do něj pustil.
,,Odkdy chodíš ke zmijozelským? Chceš tu být za zrádce?"
,,Jaký zrádce?! To už se snad nemůžu bavit s někým, aniž by jste mě buzerovali."řekl Harry.
Ron sklapl a už se o tom nebavili. Naopak si ho všímal víc než obvykle, protože s ním nemluvila Hermiona.
,,Nemusel jsi na něj tak vyjet. Měl by sis to hlídat, vždyť vůbec nezvládáš vztek."řekl Harry.
,,Potřeboval si uvědomit, že Hermiona je moje."ohradil se Ron.
Procházeli se po školních pozemcích a Harry přitom musel myslet na minulou noc.
Po hodině začalo mrznout a dokonce tak sněžit, že neviděli na metr. Ve Vstupní síni stála Astoria.
,,Harry! Můžeš na chvilku?"Rozloučil se s Ronem a šel k ní.
,,Co se děje?"zeptal se.
,,Neviděl jsi Draca? Řekl, že tady bude v pět a není tu."řekl s obavou v hlase.
,,Neboj, určitě je už na cestě."ujistil ji a vypadalo to, že je klidnější.
,,Promiň, že se ptám, vždyť tě skoro neznám."řekla zdráhavě.
,,To vůbec nevadí, můžeme se poznat."řekl Harry.
,,Musím se tě na něco zeptat,"řekla Astoria.,,Myslíš, že mám u Draca šanci?"
To byla pro Harryho jako rána do zad. Chtěl na ní ječet ,,Draco je můj! Opovaž se na něj šáhnout!, ,,Ne, nemáš!" nebo ,,Jen přes mojí mrtvolu."
,,To nevím, možná"řekl a sladce se na ni usmál stylem Umbridgeová. Ona si toho však nevšimla a ve tváři se jí objevila naděje. To si jen zkusíš, pomyslel si Harry.Kvůli sněhové vánici se musel zrušit trénink, tak seděl ve svém oblíbeném místě u krbu a učil se teorii na přeměňování. Ucítil, že si někdo sedl vedle něj, ale nezjišťoval to.
,,Ty máš přítelkyni?"Byla to Ginny. Harry měl ten den chuť zavařit Ginny mysl a tak nezaváhal.
,,Jo, je ze Zmijozelu."odpověděl Harry, ale až pak si uvědomil, jakou udělal hloupost. Ginny otevřela pusu v úžasu, pak se zvedla a odešla. Bezva, teď to všem řekne...
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...