Další kapitolka je tu :) Doufám, že se Vám má povídka zatím líbí a nejste moc zmatení :D Byla bych ráda, kdyby jste mi napsali nějaký koment nebo názor :).
Harry nevěděl, co si o tom má myslet. Byl rád, že se Ron a Hermiona zasnoubili? Samozřejmě, přál jim to. Ale na druhou stranu jim hrozně záviděl jejich vztah. Kéž by jeho milostný život byl tak jednoduchý.
Když byla závěrečná hostina, profesorka McGonagallová předvolávala studenty. Tentokrát jim nenasadila na hlavu Moudrý klobouk, ale udílely se diplomy.
,,Christian Berger!"
Mladík z Havraspáru vstal od stolu a se širokým úsměvem šel k profesorce, která stála čelem ke kolejím. Všichni mu začali tleskat.
,,Rose Calientová!"
Nebelvírští začali tleskat nejvíc v celé síni, i potom, co do ruky uchopila pergamenový svitek.
,,James Clark!",,Elizabeth Cromwellová!"
,,Kdy chcete mít tu svatbu?"zeptal se do povyku Harry Rona.
,,Hermiona ji chce mít nějak ke konci srpna!"zaječel přes další ohlušující potlesk.
,,Albert Denver!"
,,Musím ti něco říct!" Harry nad tím celou dobu přemýšlel. Nechtěl mu lhát, byl to jeho nejlepší kamarád a měl by vědět, že jeho sestra s ním čeká dítě.
,,Hermiona Grangerová!" Nebelvírský stůl začal zběsile tleskat a hvízdat.,,Astoria Greengrassová!"
,,A co je to?!!"
,,Thomas Hall!"
,,Budu - !"
,,Michael Jones!"
,,Nerozumím ti!"ječel a když nastoupil Michael Jones, najednou přestal tleskat.
,,Lukas Mallins!",,Draco Malfoy!"
Draco se zvedl a rázným krokem šel na vyvýšené místo. Harry začal tleskat a když mu profesorka předávala diplom, podíval se na něj, usmál se a šel zpět ke svému stolu.
,,David Moore!" Harryho začaly bolet ruce od tleskání a stále musel přemýšlet nad Dracem.
,,Theodor Nott!",,John Parker!"
,,Caroline Parkerová!"
To byla asi nejzvláštnější dvojčata na škole. John byl ve Zmijozelu a byl ve famfrpálovém týmu jako odrážeč a ona v Nebelvíru. I přesto, jako jedni z mnoha, necítili nenávist vůči druhé koleji.
,,Harry Potter!"
Obklopil ho bouřlivý potlesk ze všech stran, ale to už stál vedle McGonagallové, bral si od ní svůj diplom a potřásali si rukou. Teď viděl na všechny tváře v celé Velké síni. Vzpomněl si, jak tu seděl na malé židličce s kloboukem na hlavě a tak strašně si přál nebýt zařazen do Zmijozelu.
V tom přívalu emocí ho přepadl smutek. Je tu naposledy. Zítra nasedne na vlak a už se sem nikdy nevrátí. Bradavice byly jeho domov po celých sedm let. A teď svůj domov opustí.
,,Denis Rogeres!",,Logan Smart!"
,,Albert Strike!"
Harry se do téhle chvíle ani neobtěžoval podívat na své výsledky.
Lektvary – Nad očekávání
Přeměňování – Vynikající
Bylinkářství – Vynikající
Kouzelné formule – Nad očekávání
Obrana proti černé magii – Vynikající
Dole na pergamenu byl bradavický erb.
,,Kate Tonerová!",,Olívie Tylerová!"
,,Stephanie Watersová!"
,,Ronald Weasley!"
Ron se nejistě zvedl a když se vracel, usmíval se a leskly se mu oči.
,,Je to tam Harry! Zvládli jsme to!"radoval se.
,,Ginny Weasleyová!",,A na závěr se vyhlásí Školní pohár! Na čtvrtém místě se umístil Mrzimor s 248 body. Za ním Nebelvír se 295 body, následuje Havraspár, který má 404 bodů a na prvním místě se 472 body Zmijozel!"
Zmijozelský stůl začal řičet, bušit pěstmi do stolu, tleskat a poskakovat. U nebelvírského stolu bylo převážně ticho. Na nikoho nikdo nic svádět nemohl, všichni si za to mohli sami. Ovšem, to, že vyhráli famfrpálový pohár jim dodávalo trochu odvahy, a tak se Harry necítil tak zbytečně.DRACO
Celá jejich kolej se vracela do společenské místnosti.
,,Co plánuješ, až se vrátíme domů?"zeptala se ho Astoria, když seděli na pohovce v rohu, nikým nerušení.
,,Chci začít od znova. Žádná minulost. Přemýšlel jsem, že bychom to s Caroline mohli dotáhnout dál."řekl. Astoria se zatvářila soucitně a položila mu svou ruku na rameno.
,,Víš...Ona...Asi by ti to měla říct sama."řekla nakonec, rozpačitě se zvedla a šla se bavit ostatními. Co by mu měla Caroline říct? Tají před ním něco? Vždyť si tak skvěle rozumí a on se jí věnuje každou volnou chvíli.
Odešel ze společenské místnosti, připraven najít ji. Nečekal, že to bude tak rychlé. Nebelvírská kolej teprve vycházela z Velké síně. Naproti němu šel Harry. Měl tak roztomile rozcuchané vlasy na zátylku... Ne! Soustřeď se na Caroline. Mávl na ni rukou, aby šla k němu.
,,Děje se něco?"zeptala se.
,,To bys mi mohla říct ty. Co přede mnou tajíš?"
,,Eh...Já nevím o čem-"
,,Teď upřímně."řekl důrazně a tím její koktání umlčel.
,,Měli bychom se rozejít. Není to v tobě, mohu za to já."řekla.
,,Proč?"podivil se. Tohle nečekal.
,,Mám ráda někoho jiného. Je mi to líto, ale citům poroučet nemůžu."Opravdu vypadala, že je jí to líto. Ale Draca to v tuhle chvíli nezajímalo. Prostě odešel. Slyšel, jak za ním Caroline volá, ale neotočil se.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...