Harry se ráno probudil ve své posteli. Nikdo kromě chrápajícího Rona nebyl v ložnici, ale protože ho nechtěl budit, vydal se na snídani sám. Když sešel do společenské místnosti, už tam na něj čekala Ginny. Široce se na ni usmál a šel přímo k ní, ale ona se neusmívala.
,,Dobré ráno."popřál a přitáhl si ji k sobě. Nejistě se mu vytrhla z objetí.
,,Náš vztah musí skončit. To co se stalo včera...Neměli jsme to dělat."řekla vážně.
,,Proč ne? Vždyť jsi se s Davidem rozešla, co nám brání v našem vztahu?"nechápal Harry.
,,Je to složité..."řekla a ošívala se.
,,Já tě nechápu, co s tebou je? Ještě včera jsi se nechala -"
,,Už tě nemiluju, jasný?"řekla velmi nahlas Ginny, že to určitě slyšeli všichni studenti, co se ještě zdrželi ve společenské místnosti před snídaní. Harry se zarazil a najednou mu došla slova.
,,C-cože?"zašeptal.
,,Je mi to líto, ale už k tobě nic necítím. Už to není takové, jako dřív."řekla a odešla rozrušeně z místnosti.Na snídani nakonec vůbec nešel. Připadalo mu, že význam "zlomené srdce" není jen metafora. Smutek střídal vztek a zase naopak. Procházel se chodbou a naproti němu šla Astoria. Dělala, jakoby se nic nestalo a Harry si uvědomil, že od něj bylo dost neomalené, jak ji tam nechal samotnou a odešel. Pozdravil ji a zbytek dne strávil jen s ní. Na Ginny dočasně zapomněl. Vzali si toasty s máslem a zdlábli je na tribunách famfrpálového hřiště.
,,Hraješ vůbec famfrpál?"zeptal se jí.
,,Ne, nikdo mě to nikdy nenaučil."posteskla si. Harrymu poskočilo srdce.
,,Tak budu první. Pojď."pobídl ji. Učil ji létat a sám se mohl pochválit, že je dobrý učitel. Málem se potrhal smíchy, když spadla do bláta. Naštěstí to brala ze srandy, ale pak ho s sebou strhla také. Společně se tomu zasmáli a pak se vydali směrem k sovinci.
Uvnitř profukoval vítr a kousky bláta na jejich hábitech začaly tvrdnout a nakonec odpadávat. Harry se procházel vrstvami ptačího trusu a kostřiček hlodavců. Jenom na malou chvíli doufal, že uvidí bílé peří a jantarové oči. Samozřejmě tam nebyla, jak mohl být tak hloupý.
,,Co tu vlastně děláme?"zeptala se nahlas Astoria.
,,Vzpomněl jsem si, jak jsem posílal dopisy svému kmotrovi."odpověděl Harry a oknem pozoroval polozasněžené pozemky a Hagridovu hájenku, ze které se z komína kouřilo.
Astoria k němu tiše přišla a zezadu ho obejmula. Nechal se zahřívat teplem, zavřel oči a naslouchal kvílení větru.
,,Možná jsi přeci jen lepší než Draco."řekla po chvíli.Když ulehl do postele, nevěděl, co si o tom všem měl myslet. Měl by se zase sejít s Dracem. Dlouho ho neviděl a chtěl vědět, proč se mu vyhýbá.
Další den ho asi hodinu hledal a když už začínal zoufat, že je Draco nejspíše zabedněný ve zmijozelské společenské místnosti, nakonec na něj narazil u učebny kouzelných formulích.
,,Ahoj."pozdravil Harry. Draco zakoulel očima. Byl tam sám a zjevně na někoho čekal.
,,Ahoj."odpověděl nervózně.
,,Čekáš na někoho?"zeptal se Harry.
,,Eh...Ne. Teda, vlastně jo."brebentil Draco a pořád si prohrabával vlasy.
,,Ty někoho máš?"
,,C-co? Proč se -"
,,Ahoj!"Zpoza rohu se objevila Caroline Parkerová.
,,Už musím jít, zatím čau."řekl spěšně Draco, vzal ji za ruku a odešli.
Určitě s ní spí, pomyslel si Harry. Nemohl si pomoct, ale dost zažárlil.Nastal duben a ať se Harry pohnul kamkoliv, narazil na Draca s Caroline. Jednou je pozoroval, jak sedí pod stromem a navzájem se učí. Bylo to pro něj dost divné. Ginny se mu naopak vyhýbala a jak to vypadalo, zase se dala dohromady s Davidem. Poslední dobou se tvářila dost vystrašeně, ale Harry to dával za důvod zkouškám OVCE, které měly započít 14. června. Astoria s ním naopak trávila co nejvíce času a Harry jí za to byl vděčný. Ron byl totiž nucen stále se učit kvůli Hermioně.
,,Jednou mi za to budeš děkovat."říkávala. Pár desítek minut před večerkou se ztracený v myšlenkách vracel z knihovny, když mu náhle nastoupila cestu Ginny. Ale nic neříkala, jen na něj zírala se strachem v očích.
,,Co je?"zeptal se překvapeně. Chvíli jen otevírala a zavírala pusu. Nejspíš nenacházela slova.
,,Hej, jsi v pohodě?" Ginny se zhluboka nadechla.,,Jsem těhotná."
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...