Tak, napsala jsem vám něco na dobrou noc :D Příště očekávejte delší. A jak jistě tušíte, blížíme se ke konci!
Ron s Hermionou odjeli na líbánky, takže v Doupěti zůstali jen Weasleyovi a Harry. David k nim chodil častěji, než je zdrávo, takže Harry pobýval s Dracem, nebo v mudlovském světě. Právě seděl v parku poblíž Tottenham Court Road a pozoroval mudly.
,,Čau."pozdravil Draco a přisedl si k němu.
,,Co tady děláš? A jak jsi mě našel?"zeptal se Harry překvapeně.
,,Já si tě vždycky najdu, když budu chtít."odpověděl Draco a oči mu pobaveně jiskřily.
,,Takže mě sleduješ."řekl Harry nahlas.
,,Můžeš mi říct, proč se potuluješ v mudlovském parku?"
,,Rád se procházím. Pořád lepší, když mě tu nepotká nějaký kouzelník a nechce autogram."
Draco vyprskl smíchy a Harry mu uštědřil ránu do ramene.
,,Nechceš ke mně domů?"zeptal se Draco, když se přestal smát.
,,Jasně. Tvůj otec mě přivítá s otevřenou náručí."ušklíbl se.
,,Mám svůj dům. Myslíš, že chci pořád poslouchat jeho řeči?"Draco měl moc hezký dům. Měl dvě ložnice a dvě koupelny. Skoro všude byly police s knížkami, což bylo zvláštní, protože neměl pocit, že by Draco hodně četl. V obývacím pokoji hořel velký krb a nábytek včetně kuchyně byl z mahagonu. Hlavní ložnice měla balkon, ze kterého byl výhled na okolní krajinu. Neměl žádné sousedy, ale bydlel u lesa a nedaleko na dohled byly hory.
,,Máš to tu moc hezké."řekl Harry. Draco přišel během minuty a nesl jim bílé víno.
,,Díky,"řekl. ,,Bydlím tu necelý měsíc. Žádný povyk, hluk. Jen zvuky z lesa a klid. Žije se tu nádherně."a zvlášť významně řekl poslední větu. Harry neodpověděl a usrkl si vína. Chutnalo úplně jinak, než na svatbě. ,,To je Prosecco?"
Draco přikývl a sedli si na pohovku naproti krbu.
,,Proč sis vlastně kupoval dům s dvěma ložnicemi?"zeptal se Harry.
,,No, kvůli návštěvám a tak..."odpověděl Draco a stále se mu díval do očí. Harry se začal cítit divně. Pořád neodpovídal.
,,Blbečku, chci, abys tu semnou bydlel!"vykřikl najednou, až sebou Harry cuknul.
,,Aha."Zmohl se jen na tohle. Samozřejmě, že by chtěl. Jenže potřebuje být v Doupěti kvůli Ginny. A až porodí, nemůže se prostě sebrat a odstěhovat se ve chvíli, když ho bude potřebovat.
,,Je to na tobě."řekl a odložil svou sklenici. Pak vzal z ruky i Harryho.
Zakryl mu oči a odváděl někam pryč. Harry nic neviděl. ,,Hele, co to děláš?"
Pak ucítil, jak ho Draco strčil. Čekal, že dopadne na tvrdou zem, ale ucítil měkké povlečení a matraci. Než se stačil otočit, byl už do půlky svlečený. Draco byl úplně celý nahý. Začal ho líbat, zajel mu rukou do trenýrek a trochu ho štípl. Harry málem vyjekl překvapením, ale nemohl, protože ho Draco líbal čím dál tím víc. Pak mu stáhl trenýrky úplně a plácl ho přes penis. Projela jím vlna vzrušení. Draco se pomalu sehnul a začal mu ho dráždit lehkými, krouživými pohyby jazyka. Harry se zmohl jen na roztoužené vzdychání. Pak si ho položil na všechny čtyři, tvrdě do něj vniknul a začal přirážet. Harry to nevydržel, ruce se mu podlomily a zabořil obličej do polštáře. Draco vášnivě přirážel víc a víc dokud ho celého nenaplnil. Pak si lehl vedle něj a vyčerpaně oddechoval.
Skvělá taktika, pomyslel si Harry. Teď se sem chci nastěhovat ještě víc, už jen kvůli Dracovi. Mohli bychom tohle dělat celý den, koukat na filmy a jíst nezdravé jídlo.
,,Víš jaké to pro mě bylo, když jsme se od sebe odloučili?"řekl potichu Draco.
Harry to věděl. To samé totiž prožíval on, i když si to nechtěl přiznat.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...