9.kapitola

6.5K 439 36
                                    

Přišel čas na zápas. Harry se probudil ve své ložnici. Hned jak otevřel oči, pocítil trému spojenou s adrenalinem. Dneska to vyhrajou, o to se postará.
Ron se probudil o chvíli později, než on. Oči mu rozrušeně jezdily po místnosti, dokud nenašly Harryho.
,,Vyhrajem to"zašeptal.
,,Proč ti na tom tak záleží? Chápu, je to zápas, ale -"
,,Chci nasrat Malfoye, co jiného?"řekl a začal se oblékat do dresu.
Harry neodpovídal a oblékal se taky. Přemýšlel, jak se to bude vyvíjet, když bude čelit Dracovi. Ano, hodněkrát proti němu hrál, ale dneska to bude jiné.
Když šli do Velké síně, u nebelvírského stolu začali všichni povzbudivě tleskat.
Přisedl si k Ginny a namazal si máslo na toast.
Když byli připraveni, probírali si taktiku v šatně.
,,Zmijozelští jsou na nás naštvaní víc než jindy za tu bitku. Budou dělat vše proto, aby nás zranili, nebo jakkoliv nám ublížili. Hlavní obrana je na vás"řekl Harry a kývl na Thomase a Davida.
,,Neboj ,Harry. Na nás se můžeš spolehnout"řekl s šibalským úsměvem Thomas.
,,Dobře. Ginny, Anthony, Rachel. Nebojte se být brutální"
,,Nemusíš mít strach"řekla Ginny.
,,Rone. Nenech se zvyklat nervozitou. My víme, že na to máš"
,,Jo..Jasně"přisvědčil Ron a zatnul pěst.
,,Tak jo. Jste připraveni?!"zařval Harry.
,,JO!!!"odpověděl mu řevem zbytek týmu, zvedli košťata a vyšli z šaten. Okamžitě je uvítal bouřlivý jásot celého hřiště. Čtvrtina hřiště byla oděná v červeném, zbytek v zeleném.
,,Vítám Vás na prvním zápase v tomto školním roce! Jmenuju se Martin Hamr.
Na hřiště právě vstoupilo nebelvírské družstvo v čele s kapitánem Potterem. Za ním následují Weasleyová, Cooperová, Stewart, Hall, Moore a Weasley!"
Diváci ječeli, div si nevyřvali hlasivky.
,,A tady vidíme zmijozelské družstvo s kapitánem Malfoyem. Jeho tým je zajímavě sestaven!
Smart, Johnson, Clark, Malinss, Parker a Rogeres!
Oba dva chytači a kapitánové si teď podávají ruce"komentoval Hamr.
Draco Harrymu mírně zmáčkl ruku a na rtech mu pohrával zlomyslný úsměv. Harry si držel tvrdý výraz a drtil mu ji nazpět.
,,Nasedněte na košťata!"rozkázala madame Hoochová. Pak se ozvalo písknutí a všichni vyletěli do vzduchu.
,,Camrál drží Nebelvír. Cooperová se řítí k brance zmijozelského družstva, přihrává Stewartovi, ten přihrává Weasleyové ....Ale ne! Weasleovou zasáhl potlouk mířený odrážečem Sebastianem Parkerem. Camrál získal Johnson, ale zasahuje ho potlouk od Davida Moora. Camrál chytá zmijozelský střelec Smart, míří na branku...! Skvělý postřeh od Ronalda Weasleyho!"křičel Hamr.
Čtvrtina hřiště řvala a skákala na nohou.
,,Camrál drží Ginny Weasleyová a letí obrovskou rychlostí k brance! Klestí si cestu skrz protější střelce a odrážeči ji kryjí! Weasleyová dává gól!"
Propukl obrovský jásot. Harry se rozhlížel po zlatonce, ale zároveň hlídal každý pohyb Draca. Zahlédl ji!
Vrhl se střemhlav dolů a za sebou koutkem oka postřehl Malfoye.
,,Zdá se, že Potter zpozoroval zlatonku!"
Harry se soustředil a nevšiml si, že za ním už Draco není.Oblétl tribunu a zablokoval Harrymu cestu. Zlatonka byla pryč.
Ze hřiště se ozvalo zklamané ,,Aaahhhh". Draco se na něj ušklíbl. Chceš si hrát? Tak pojď, řekl si Harry v duchu.
,,Camrál má v ruce Zmijozel, Rogeres přihrává Clarkovi, vyhybá se ...A dává gól"
Harry v duchu zaklel. Doletěl blíž k Ronovi.
,,Chceš naštvat Malfoye? Dokaž, že jsi král!"zařval na něj povzbudivě.
,,S camrálem v ruce se řítí nebelvírský střelec Stewart! Naproti němu letí Malinss. Bude to srážka?"
Hlavně to ne, pomyslel si zhrozeně Harry. Na poslední chvíli Anthony přihrál Riley a..
,,GOOOOL! Je to 20:10 pro Nebelvír!"zařval Hamr.
Ať dělal, co dělal, zlatonku pořád nenašel. A jak se zdálo, Draco ji taky nezahlédl. Za deset minut dal Nebelvír čtyři góly a Ron zmijozelské střelby perfektně odrážel zpět.
,,Weasley je náš král,
Weasley je náš král,
Ten umí hrát famfrpál,
Weasley je náš král..."
Hřiště začalo prozpěvovat známou písničku a Ron jen zářil.
Harry pohlédl na Draca. Tvář měl zkamenělou a až příliš soustředěně se rozhlížel po zlatonce.
,,K vítězství nás vede dál,
chytí každičký Camrál.
Nebelvírem zní chorál:
Weasley je náš král."
Konečně ji zahlédl! Leskla se na vrcholku jedné z nebelvírských branek.
Ale nesměl se o tom dozvědět Draco...
Vrhl se na opačnou stranu hřiště a Malfoy ho pochopitelně následoval .
Pak se plnou rychlostí otočil o 350°, tryskem se rozlétl zpátky a lapil zlatonku do ruky.
,,Harry Potter chytil zlatonku! Nebelvír vyhrál 210:10!"ječel komentátor Martin.
Jeho spoluhráči se proti němu rozletěli a objímali se navzájem. Draco kus od nich přistál a mrštil koštětem přes trávník. Ron se začal smát. Přistál dole pod nimi a běžel obejmout Hermionu.

Po náročném zápase se pořádala velká párty v nebelvírské společenské místnosti. Harry si užíval, přijímal gratulace a pil máslový ležák. Některé jeho velké fanynky ho žádali, aby se jim podepsal na ňadra. Po chvíli, když už ho to přestalo bavit, se odebral do prefektské umývárny.Samozřejmě, že nikdo nechtěl,aby odešel, ale nakonec vzal neviditelný plášť a v klidu vypadl. Pomocí hesla "Lesní vůně" se dostal dovnitř. Byla tam tma. Harry se svlékl a vlezl do vody.Chvíli v ní plaval a užíval si samoty. Netušil ale, že není sám. Vylezl a ohnul se pro ručník, když v tom ho někdo chytl za boky a tvrdě si ho přitáhl. Vyděšeně se otočil a zjistil, že to byl Draco. Byl skoro nahý.
,,Co tu děláš?! A nesahej na mě!"vyjekl Harry.
,,Možná jsem tě sledoval, protože tě nemůžu dostat z hlavy"pronesl Draco.
,,Nech si zajít chuť"odsekl Harry a ovinul si ručník kolem pasu. Chvíli se na Harryho koukal s úsměvem.,,Jsme tu jen my dva"řekl.
,,Ehm...Ne, díky. Kdyby se to dozvěděla Ginny -"
,,Nedozví. Aspoň ne ode mě"skočil mu do řeči Draco.
,,Nejsi na mě naštvaný za ten zápas?"zeptal se ho Harry.
,,Vážně si myslíš, že mi záleží na takové prkotině, jako je famfrpál?"odpověděl. Draco se k němu pomalu přibližoval. Byl už hodně blízko. Tak proč ne?
,,Ale zůstane to jen mezi námi?" zeptal se ho. Draco přikývl. Draco se přiblížil ještě víc a začal ho něžně líbat...
Po dlouhé chvíli už jen leželi vedle sebe a tulili se. Ale neubránil se opět tomu hryzavému pocitu, že udělal něco strašného.

Reveal secrets [DrarryCZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat