Příštího rána měli jako první hodinu přeměňování, kde dál zůstávala jako učitelka profesorka McGonagallová. Zatímco vykládala látku, Ron se s ním potichu přel.
,,Tak promiň, ale nemusíš být u všeho"
,,Jak jsem to asi mohl vědět, že tam budete?"šeptal Harry a předstíral pozornost, když se profesorčiny oči nebezpečně přiblížily k nim.
,,Mohl jsi jít tou delší cestou"poznamenal.
,,Jako vážně? Moc dobře víš, že vždycky chodím přes zkratky. Málem jsi jí roztrhl hábit..."
,,Ještě jsem s ní nespal!"
,,Pokud by vás to zajímalo, já všechno slyším!"zasyčela Hermiona, sedící za nimi.
,,Pane Pottere, pane Weasley. To, že jste porazili Pána Zla ještě neznamená, že máte povolení vyrušovat v hodinách. A teď myslím ve všech, ne jen v mých!" řekla chladně profesorka.Když šli na hodinu obrany proti černé magii, po chodbě šel na opačnou stranu Malfoy. Protože u sebe neměl žádné poskoky, tak vypadal hodně osaměle. Úplně bezdůvodně do Harryho ramenem tvrdě vrazil. Harry se zapotácel. Malfoy to naprosto ignoroval a šel dál.
,,Vážně? Ani promiň neřekneš?!"vyjel na něj Harry. Draco se otočil.
,,Ne, Pottere, protože mi je to jedno"odpověděl lhostejně.
,,Řekni promiň a možná z toho vyjdeš bez zranění"varoval ho.
,,To si zkus"ušklíbl se.
Harry vytáhl hůlku a Draco také. Hermiona ho chytla za rameno.
,,On ti za to nestojí, pojď už"prosila ho, jako obvykle.
,,Proč tu vůbec jsi, Malfoyi? Kdepak máš tatíčka smrtijeda?!"křikl na něj Ron.
,,Do toho se neser, Weasley"odbyl ho Malfoy.
,,Nenuť mě, aby se ta situace opakovala"řekl klidně Harry.
,,Ani nemusím, jestli to kouzlo zase na někoho použiješ, vyhodí tě. A to by se přece slavnému Potterovi nemohlo stát!"uchechtl se, sklonil hůlku a odešel.Konečně došli do učebny. Nový pan profesor stál čelem ke třídě a chladně je probodával pohledem (zvlášť Harryho). A jéje, to bude zase drama, pomyslel si. Další učitel, co ho nemá rád! Může si založit album.
,,Dobrý den třído. Mé jméno je Charles Rookwood"představil se.
,,Rookwood? Jako ten smrtijed?!"šeptal rozhořčeně Ron.
,,Mé příbuzenské vztahy vás zajímat nemusí, pane Weasley"řekl nahlas profesor a začal se dál zabývat výukou. Ale Ron to nenechal jen tak být a rozhodně nenechá. Jeho bratr Augustus Rookwood zabil Freda.
,,Hlavně neudělej žádnou hloupost"nabádal ho Harry.Ron a Hermiona si po večeři zase někam zalezli a Harryho už tak nelákalo se zase někam projít, aby na ně náhodou nenarazil. Řekl si, že se zajde podívat do Komnaty nejvyšší potřeby a omrkne to tam.
Třikrát prošel kolem dveří a otevřel. Byla tam hrozná tma. Pomyslel na lampu a nedaleko od něj se objevila. Takže opravdu funguje. Hory nábytku tam už pochopitelně nejsou, všechno shořelo. Vzal do ruky lampu a šel dál. Málem si nadělal do kalhot. Potkal Malfoye, který se zjevil zčista jasna za jednou policí. Ihned se otočil k odchodu.
,,Počkej, Pottere!"zavolal na něj. Harry se na něj podíval.
,,Chtěl jsem se omluvit...však víš, za to na chodbě."vydal ze sebe.
,,Ehm...Jo"Harry se nezmohl na nic jiného. To je nejspíš opravdu poprvé, co se mu Malfoy za něco omluvil.
,,A taky si to můžeš nechat pro sebe"řekl příkře.
,,Co?"Harry nechápal.
,,To, že jsem se ti omluvil"odpověděl a zakroutil hlavou.
,,Nechceš, aby to někdo věděl?"zeptal se. Malfoy neodpověděl a dál na něho zíral. Tak jo, ale tohle už bylo celkem děsivé. Draco potřásl hlavou, jako by se chtěl probrat z nějakého transu a opět odešel. Co to mělo znamenat? Harry se rozhodl potichu ho následovat. Přehodil přes sebe neviditelný plášť, pomalu otevřel dveře od Komnaty a šel pár metrů za Malfoyem. Když už byli oba dva ve sklepení před vchodem do zmijozelské společenské místnosti, Malfoy zničehonic zastavil. Harry stál přímo za ním a nic nechápal. Pak se Malfoy blesku rychle otočil, přitlačil Harryho ke stěně a strhl z něj neviditelný plášť.
,,Jak si -"vyjekl Harry, ale Malfoy ho přerušil.
,,Zase mě sleduješ?"zeptal se normálním tónem. Žádný posměšky, žádný ironický hlas, žádné urážky. Prostě klidný, normální tón. To Harryho překvapilo a ještě víc, byl Dracem přimáčknutý ke zdi. Chvíli si hleděli do očí, zelené do šedých a šedé do zelených. Harry si všiml, jak je Draco pohledný. Jak mohl být tak slepý nenávistí? Počkat, kdy se z něj stal Draco a ne Malfoy? Co tu proboha dělá?!
,,Ehm..."začal Harry, připraven říct nějaký stěr, ale marně. Došla mu slova a Draco to nejspíš pochopil. Rychle ho pustil, rozpačitě si prohrábl vlasy a zmizel ve společenské místnosti.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...