V pondělí po škole seděl Harry v knihovně a vší silou se snažil přinutit mozek, aby fungoval.
,,Tak kdo to je?"ozvalo se za ním. Byl to Ron.
,,O čem to mluvíš?"zeptal se Harry.
,,O té zmijozelské holce, co máš."Harry začal panikařit.
,,Ehm...No....totiž..."
,,Víš co ? Tak mi to neříkej, když je to takové tajemství. Myslel jsem, že jsme kámoši."řekl naštvaně Ron a odešel. Harry si povzdechl.
,,Taky bych chtěl vědět, kdo to je."Harry se podruhé otočil a tentokrát spatřil Draca.
,,Já sám nevím, že nějakou přítelkyni mám."ohradil se. Draco se uchechtl.
,,Neměl jsi se vůbec zmiňovat, že někoho máš."
,,Uklouzlo mi to."řekl Harry a dál civěl do učebnice, přestože si nic nečetl.
,,Nečum furt do toho učení a pojď se bavit."řekl Draco, popadl Harryho za ruku a společně šli do Komnaty nejvyšší potřeby.Draco ho hodil na ošuntělou pohovku, strhl z něj hábit a vášnivě ho začal líbat.
Sundal mu kalhoty a sobě košili.
Náhle se ozvalo skřípění otevírajících se dveří. Harry s Dracem vyděšeně vyskočili a Harry přes ně přehodil neviditelný plášť. Protože byla v Komnatě tma, nic neviděli kromě stínu. Osoba byla hubená a středního vzrůstu. Když se Harry podíval pozorněji, za ní šel další člověk, trochu silnější ale o to dost vyšší. Pak se ozývalo jen vzdychání. Nemohli odejít, protože by se prozradili a tak tam museli čekat dokud ty osoby neskončily a neodešly.
,,Bože..."oddechl si Draco, když byli pryč z Komnaty.
,,Nevíš, kdo to mohl být?"uvažoval Harry.
,,To nevím."zavrčel Draco. Nejspíš pro něj nebyla moc šťastná vzpomínka, když se dozvěděli, že někdo souloží na stejném místě jako oni.Únor se přehoupl na březen a žáci 5. a 7.ročníku začali panikařit. Až na Hermionu, která všechno zvládala v naprosté pohodě.
,,Ještě s tebou pořád nemluví?"zeptal se Harry Rona.
,,Ne, protože čeká, až se omluvím."odpověděl Ron a pozoroval ji z poslední lavice, kde seděli při hodině obrany proti černé magii.
,,Tak to bude čekat hodně dlouho, co?"ušklíbl se Harry.
,,Ale uznej, že by neměla být naštvaná. Vždyť si ji jenom hlídám."bránil se Ron.
,,Měli byste si to vyříkat dneska, bude na to pravá chvíle."navrhl.
,,To právě že ne, dnešek si hodlám pořádně užít."řekl Ron. Dneska měl totiž narozeniny.
Harry pro něj uspořádal narozeninovou párty ve společenské místnosti, ale to on nevěděl.
Zazvonilo na konec hodiny.
,,Ahoj Rone!"pozdravila ho Caroline Parkerová. Ron se trochu začervenal, ale neodpovídal.Párty začala samozřejmě tak, že většina studentů odešla z večeře dříve a když Ron, Harry a pár lidí dorazili do společenské místnosti, zařvali : ,,Všechno nejlepší!"
Pil se máslový ležák, víno, whisky, medovina a bůh ví kdo sehnal vodku. Spousta lidí nevěděla, co to vůbec je, až nějaký student vysvětlil, že to je "mudlovský hit!"
Harry se divil, že dokážou vůbec chodit, jak byli opilí. Ron se zaujatě bavil s Caroline Parkerovou. Hermiona ho pozorně sledovala a přitom si upíjela vína. Caroline byla pohledná dívka. Měla dlouhé, blonďaté vlasy a oříškově hnědé oči, ve kterých by se mohl každý chlapec ztratit. Ginny se líbala s Davidem uprostřed místnosti a vypadalo to, že jí je tentokrát jedno, že to vidí Harry. Když se rty Rona a Caroline setkaly, Hermiona vyletěla ze svého místa vedle Harryho a začala na Rona ječet.
Ron byl tak opilý, že jí všechno malátně odkýval a vůbec nereagoval. To ji tak rozzuřilo, že mu přímo před nosem políbila Michaela Jonese. Ron zrudl, rozeběhl se na Michaela a dal mu pěstí do obličeje. Michael kolem sebe začal mávat rukama a zasáhl ho tvrdou ránou do ramene. Hermiona je ignorovala, vytrhla Harrymu skleničku z ruky a dlouze si připila.
Harry jako tenkrát musel zasáhnout, aby je od sebe odtrhl. Pak začala zase ječet Caroline, ale na Hermionu. Všude byl takový povyk a zmatek, že párty ukončil až profesor Rookwood, ale nebyl by to on, kdyby Nebelvíru nestrhl padesát bodů.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...