Příští měsíc strávil své prázdniny u Weasleyových a připravoval se na práci bystrozora, kterou mu už dříve Ministerstvo nabídlo díky porážce Voldemorta. Svatba Hermiony a Rona se kvapem blížila. Právě seděli u stolu a vybírali se hosté.
,,Určitě bych pozvala Anthonyho a Rachel,"mínila Hermiona.,,A taky Thomase a Davida."
,,Hlavně nezvi tetičku Muriel."zhrozil se Ron.
,,Ona ještě žije?"podivila se Ginny, mávla hůlkou a ke stolu přilétl tác s čajem.
,,Harry, půjdeš mi za svědka?"zeptal se Ron a usrkl si.
,,Cože? Jo, jasně." řekl Harry zmateně, protože ho právě probudili z myšlenek.
I když bylo všechno moc fajn, pořád se necítil šťastný. Teď už se sám sebe neptal, jak je to možné. Věděl to. Mohl za to Draco a i v této chvíli si přiznal, že mu chybí. Ostatní dále nevnímal, hleděl z okna na Weasleyovic zahradu a pozoroval trpaslíka, jak utíká před Křivonožkou.
,,... je nechci zvát."
,,Nemusíme přece všechny, stačí jen on."
,,Tenhle rok se choval docela přijatelně."
,,No a? Nemám ho rád."odsekl Ron. Harry zamrkal.
,,Koho?"
,,No Malfoye přece! Nenáviděl jsem ho už od prvního setkání a rozhodně nechci, aby byl na mé svatbě."odpověděl znechuceně.
Tahle svatba by byla záminka, aby Draca viděl! To by bylo báječné a navíc by to nevypadalo, že za ním dolejzá. Teď už jen přesvědčit Rona...
,,Určitě by nechtěl zkazit tvou svatbu. Kouzelnický svět jeho rodinu už tak dost nenávidí, myslíš, že by na sebe chtěl házet další špínu?"řekl lhostejně. Nesmí vědět, že mu na něm záleží. Ron byl chvíli zticha, ale nakonec neochotně svolil.Když byl den svatby, bylo 26.srpna. Svatební oblouk byl pod velkým dubem, cesta mezi židlemi byla osvícena svíčkami, na stromech visely girlandy, na stolech křišťálové sklenice, květiny a spousta dalších dekorací. Harry měl na sobě dlouhý, černý hábit a svědkyně Hermiony byla samozřejmě Ginny. I když byla zakulacená, moc jí to slušelo.
Harry už jen vyčkával, když přijde Draco. Kde je? Za deset minut začne obřad. Snažil se nevypadat nervózní, ale moc mu to nešlo. Co když se rozhodl nepřijít?
Hosté se usadili. Harry se postavil po levé straně oblouku a naproti němu stála Ginny. Kousek od něj stál Ron. V přední řadě uviděl pana a paní Weasleyovy s paní Grangerovou.
Harrymu radostně poskočilo srdce. Jeho kštici plavých vlasů nemohl přehlédnout. Letmo na něj kývnul a posadil se do předposlední řady, kde měl mít místo.
Začala hrát hudba a viděl Hermionu. Měla šaty empírového střihu, bez ramínek a srdcovým výstřihem a zdobily jej kytičky a perly. Své neposlušné vlasy si dala do níže položeného drdolu. Doprovázel ji její otec a usmíval se od ucha k uchu.
Když proběhl obřad, hosté se přesunuli na druhou stranu zahrady, kde měla být hostina a taneční parket s živou hudbou. Přes tolik lidí Draca zase ztratil z dohledu.
,,Harry?"
Otočil se a měl ho hned za zády.
,,Ahoj."pozdravil ho. Byl tak rád, že ho znovu vidí.
,,Daří se ti dobře?"zeptal se ho.
,,Jo...Ministerstvo mi nabídlo práci bystrozora, 1.září tam nastupuju. Co ty?"
,,Dělám léčitele u Svatého Munga."odpověděl. Chvíli mezi nimi bylo ticho. Působilo ještě pronikavěji, jen z dáli slyšeli hudbu a šumění hlasů.
,,Podívej, promiň, že jsem se za celé léto neozval-"začal Harry, ale nedopověděl. Draco mu své rty jemně přitiskl na ty jeho. Harry mu polibek opětoval a ruku mu vložil do vlasů.
Přitisknul se k němu víc a nasával jeho vůni. Voněl po vanilce. Draco ho pevně objal.
,,Tak moc jsi mi chyběl."řekl. Pro Harryho to bylo jako zavrnění.Po malé chvilce se Harry připojil po Ronově pravici a sledoval, jak s Hermionou porcují dort. I v tuto chvíli mu připadalo zvláštní, že jsou svoji. Nečekal, že to bude tak brzy.
První tanec patřil ženichovi a nevěstě. Harry moc toužil zatančit si s Dracem, ale věděl, že by se to nikomu tady nelíbilo. Mělo by mu být jedno, že to ostatní uvidí, ale tohle byla Ronova svatba a to mu udělat nemohl. Ginny seděla u velkého kulatého stolu, kde měla místa převážně rodina.
,,Smím prosit?"Přijmula.
Ginny měla už docela velké břicho, ale stále se při tanci pohybovala ladně, za což ji Harry obdivoval.
,,Byla jsem na ultrazvuku."řekla jakoby nic.
,,Cože? To jsi mi nic nemohla říct?"prskal Harry.
,,Chtěla jsem tam jít sama."hájila se. Aspoň že tak. Kdyby se dozvěděl, že tam s ní byl David, asi by ho zabil.
,,A pohlaví?"
,,To bude překvapení. Nevím ho ani já."odpověděla.
Píseň skončila, ozval se velký potlesk a začala další. Harry se posadil a vzal si sklenici červeného vína. K němu se přiřítili celí udýchaní z tancování Ron s Hermionou. Překvapilo ho, že Ron tancuje, věděl, jak to nenávidí.
,,Ahoj hrdličky."pozdravil a dopil sklenici.
,,Kdy budeš mít svatbu ty?"ušklíbl se Ron.
,,To bude za dlouho."
,,Tak doufám, že nás na ni pozveš. Á, je čas na projev. Bacha s chlastem Harry, moc to nepřežeň!"křikl na něj ještě, než s Hermionou nastoupil na podium. Harry se rozhlédl a zjistil, že už se setmělo.
,,Harry"zašeptal Draco, letmo ho zatáhl za rukáv a odvedl ho za dům, kde byla tma. Nikdo je nemohl vidět, ba i víc, nikdo si nemohl všimnout jejich odchodu. Všichni směřovali svou pozornost na mluvícího Rona. Dokonalá chvíle.
,,Co bude, až tenhle večer skončí?"zeptal se ho Draco.
,,No..Já nevím."odpověděl Harry, trochu překvapen jeho otázkou.
,,Jen chci, abychom se i po dnešku vídali."řekl vážně Draco a stiskl mu pevně ruku.
,,Samozřejmě."přitakal Harry. Chvíli si hleděli do očí, i když neviděl vůbec nic. A pak se začali líbat. Draco mu začal rozepínat hábit. Harry panikařil. Tohle nebylo nejlepší místo.
,,Počkej. Tady ne..."řekl potichu, kdyby je přeci někdo slyšel.
,,Dobrá. Ale od teď mi to dlužíš."usmál se na něj šibalsky a vrátil se zpět k ostatním. Harry tam ještě chvíli stál, než se rozhodl připojit se k nim.
ČTEŠ
Reveal secrets [DrarryCZ]
FanfictionCo by se stalo, kdyby se Harry s kamarády rozhodl dokončit svůj 7. ročník v Bradavicích? A koho tam náhle potká? Jak se na to budou tvářit ostatní? Ti, kdo nemají rádi příběhy plné zmatení, zápletek a zvratů, dopředu upozorňuji, ať nečtou;) POVÍDK...